Zavrieť

Stretnutie starej a novej linky 1 a linky 2

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (30/69)
Stiahnuť materiál
Stretnutie starej linky 1, končiacej v Starom Meste, reprezentovanej vozidlom Tatra K2S #7106, novej linky 1, premávajúcej z Petržalky, reprezentovanej vozidlom Škoda 30T ForCity Plus #7528 a linky 2, reprezentovanej vozidlom Tatra K2S #7120.
Príspevok:
Lokalita: Obratisko Hlavná stanica
Dátum: 8.7.2016
Vozidlo: ČKD Tatra K2 #7120
ČKD Tatra K2 #7106
Škoda 30T ForCity Plus #7528
Galéria: ČKD Tatra K2
Škoda 30T ForCity Plus
Linka 1 z Hlavnej stanice do Petržalky (9.7.2016)
Linka: 1, 2
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 5499

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
N/A

N/A

23.9.2023
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #6:
Samozrejme že nevyrieši, blaťák je už stav, ktorý vyžaduje tie riešenia, ako píšeš v úvode príspevku. Čo sa týka Račianskej, tak tam sa s rekonštrukciou ani neuvažuje, iba s lokálnymi opravami.
Odpovedať
Solider

Solider

23.9.2023
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #5:
Čo sa týka blaťákov, to podbíjačka nevyrieši. Blaťák sa musí najprv vybagrovať, nanovo zaštrkovať a až následne podbiť. Nerobí sa to, hoci sa v minulosti vravelo, že sa údržba zlepší. Na Račianskej sú niektoré blaťáky, ktoré by sa ešte dali opraviť, ale tiež treba pripraviť rekonštrukciu ako na Vajnorskej, pretože to už je v stave, keď jeden blaťák opravíš a ďalší sa urobí o desať metrov ďalej.
Odpovedať
N/A

N/A

23.9.2023
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Ja napríklad nerozumiem aj tej neskutočnej absurdite mazaných oblúkov medzi Detvianskou a Záhumenicami, tam je to úplne choré ako sa to šmýka. Chápem, že to má byť tiché, ale považujem to za maximálne rizikový úsek. Ak tam niečo / niekto vybehne a ide sa aj 25-30kmh,tak to kĺže ako na sánkach. Tá mastnota sa potom roznáša aj ďalej na Detviansku a čuduj sa svete, pri jemnom rozjazde aj brzdení vzniká sklz, resp. šmyk. Naozaj sa to škrípanie nedá riešiť iným spôsobom, ktorý by nespôsoboval také kĺzanie? Všade sa to rieši takýmto spôsobom, alebo sú aj iné možnosti? Keď hovoríš o tom, aj Račianska sa pomaly ale isto dostáva do stavu Vajnorskej, vznikajú blaťáky na viacerých úsekoch, keďže drenážny systém je upchatý a voda stojí. Keďže je naša podbíjačka v stave v akom je, tak to najskôr dopadne asi tak, že pribudnú pekné tabuľky s dvojcifernými číslami nad týmito úsekmi a potom tabuľky takým lomítkom za týmito úsekmi, ako môžme vidieť na Vajnorskej. Vnímam to ako problém, že veci sa nechajú dôjsť do havarijného stavu a až potom sa hasia, miesto toho, aby sa včas riešili a predchádzalo sa náročným a nákladným opravám.
Odpovedať
Solider

Solider

23.9.2023
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Tam sa aj po rekonštrukcii v 2014 normálne otáčalo, aj Škodovka sa tam otočila – https://imhd.sk/ba/media/gn/00143266/Škoda-30T-7506-pri-premiére-na-Hlavnej-stanici.jpg?2704004156

Akurát tretia koľaj má veľmi malý polomer oblúka, myslím 19 metrov, takže nie je vhodná na otáčanie Škodoviek. Značka Stoj je tam však pre všetky vozy, hoci ostatné vozy s otáčaním nemajú problém.

Ale takýchto otáznikov je po meste viacero, koľké roky je znížená rýchlosť na Bielom kríži alebo medzi Hybešovou a Hečkovou a doteraz to nebolo opravené? 😛
Odpovedať
mirec240

mirec240

23.9.2023
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Bol som tam vtedy, cúvalo sa. 7528 bola na tretej koľaji preto, aby nezavadzala ostatným električkám (7106 a po nej 7530), potom išla na prvú koľaj a vykonala druhý spoj linky 1 do Petržalky.

https://www.rajce.idnes.cz/ms12/album/bratislava-dpb-2016-album-3/1062076631 - fotka, ktorá vznikla krátko po odfotení tejto fotky na imhd.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

23.9.2023
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Vtedy išlo o to, spojazdniť trať s čo najmenšími nákladmi. Čiže ak tam jazdili dve linky + stálo ZV, tri prejazdné koľaje neboli nutné.
Odpovedať
N/A

N/A

23.9.2023
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Dokedy sa jazdilo po 3. koľaji na hlst? Rekonštrukcia sa týkala iba 1. a 2. trate, takže otázka teraz je, či po odfotení Škodovka cúvala von z 3. koľaje a preradila sa na 1./2. koľaj, alebo v čase fotenia bola premávková aj 3. koľaj. Okrem toho nerozumiem, že keď sa robila reko hlst, prečo neopravili aj 3. koľaj, do ktorej je v súčasnosti povolený len vjazd do prvej polovice oblúka.
Odpovedať