Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: amater #2820:
S tými prípojmi na rýchliky to v prípade TT nie je také jednoduché. Časť bude chcieť prípoj na smer Ba, časť na smer ZA. A potom na rýchliky, alebo na IC-čka? alebo aj na Zr vlaky? A koľko pred odchodom? Ja osobne chodím na stanicu vždy minimálne 20 min. pred odchodom vlaku a keď je to nejaká významnejšia akcia alebo ideme väčšia skupina tak niekedy aj 30 min. (a teda ani zďaleka nie som sám, čo si pre každý prípad necháva dostatočnú časovú rezervu). (v kritické časy sa iba pri okienku na kúpu lístka čaká v rade tých 8-10 min...

Niečo iné je po príchode vlaku, keď z neho vystúpi veľký dav a je predpoklad že väčšina z neho pôjde na MHD a to tiež na konkrétne smery, nie do celej TT. Ale takáto situácia nastane iba vybrané nedele večer z vlakov zo smeru KE a to je už zasa osobitná kapitola...
Byvam na Prednadraží a absolutne nie som spokojna s linkami č.3 a č.5! Nechapem,preco v cestovnych poriadkoch na zastavke,alebo aj tu su odchody pisane napr.linke č 3 o 12.30,ked pravidelne autobus pride o 5 minut neskor. To iste sa tyka aj linky č 5, na ktoru by mal prist autobus o 12.35,ale takisto pravidelne prichadza o 5 minut neskor. Novy cestovny poriadok je zavedeny od 1.8.2012 a dnes je uz 27.8.,cize dost,aby si to kompetentni boli overili. A este by som chcela podotknut,ze v sobotu a v nedelu po 20.-tej hodine nejde ziadny autobus z Druzby/od Kauflandu/. Bola by som velmi rada ja a vela ludi z Prednadrazia,keby sa aj toto upravilo a nemuseli by sme z pracovísk v Kauflande vyckavat v tychto dnoch celu hodinu na zastavke,alebo ist domov pešo. Dakujem .
Keďže času je málo a múdrych stále veľa, tak trocha burčiaku...

linka9
* r2011 - 1039 tis. vzkm, r2012 989 tis. vzkm /zamysli sa a potom drístaj...
* pošli paramtre a výsledky prieskumu spokojnosti, ktorý si na niekoľko tisícoch vykonal..
* čo to je zlý CP, čo sú vážne nedostatky (chápeš vôbec o čom meleš)...
* o L11 si všetci otierajú hubu, ale ich poznanie je rovnaké, ako všetky FAKTY, fakty, Fakty...
* môžete žiadať, ak si podrobne prečítate analýzu a vo wikipédii si najprv nalistujete slovo objektivita...

810zssk
* zaseknutie, MUSIA, verejná kontrola /budíček, na mesiaci už prvý nebudeš...

amater
* tak koľko 10, alebo 20 minút? /maličký rozdiel = polka intervalu, alebo sa nedajbože mýlim...
* čo je efektívne by ste pochopili pri hypotetickej výplate (dôchodku?)...

Fredy
* spracovatelia presne poznali jestvujúcu chronometráž, vedeli koľko trvala každá jazda (odsledovali cca 300 tis. spojov)
* holt chlape, zmenil sa odbavovací systém, takže trojčlenka - jednými dverami prešlo 20 cestujúcich za 80 sekúnd, za koľko prejde 20 cestujúcich dvomi dverami?
* kedže má náš "tázajíci se" toľko poznatkov je na 100% iste vodičom a určite má svojich nadriadených, takže...
* koľko je vozov na L1 a L4 sa tam treba tiež opýtať, ale ak celé skúmanie "tázajíciho" je založené na takomto poznaní, potom som blbec ja, že sa s takýmito argumentami zaoberám...
* keď začne platiť kontrola dodržiavania CP, uvidíme, čo bude ? . Zatiaľ návrhy na zmenu chronomertáže (údaje z vlastných meraní dopravcu) sa líšili o cca 1-3 minúty a keďže sú vyrovnávacie časy 3-5 minút, tak neviem o čom tu niekto motá v 6-tich otázkach...
* snažil som sa byť nanajvýš korektný, preto radšej znova - šuster drž sa kopyta...

OTáZKA na spracovateľov optimalizácie v Trnave k 1.8.2012 : PREčO PRAVIDELNE MEšKA L4 V PRACOVNE DNI Z VYCHODZEJ ZASTáVKY "KOPANKA-Nám. SUT o 9:40, 10:40, 11:40 atd cca 7 minút - KDE SA STALA CHYBA" ?

Pritom celá trasa L4 z jednej konečnej na druhú trvá min. cca 16 minút v sedle a max. cca 24 minút v špičke, cestovný poriadok pre uvedené časy uvažuje 21 minút.

Teoria k uvedenej otázke: L1 zo Strojarenskej má odchod o 9:20, 10:20, 11:20 atd a po druhú konečnú na Kopánke-Nám.SUT má podľa cest. poriadku čas jazdy 17 minút, čiže mala by tam prísť o 9:37, 10:37, 11:37 atd, a následne má pokračovať ako na začiatku spomínaná L4 s odchodom z Kopánky-Nám.SUT o 9:40, 10:40, 11:40 atd. - ALE NESTIHA, chýba cca 7 minút a to aj bez vyrovnávacej prestávky.

SKUTOCNOST: L1 zo Strojárenskej po Kopánku-Nám.SUT nedokáže prejsť za plánovaných 17 minút, trvá to cca 24 minút. Viackrát tu bolo uvedené, že podklady sa asi 2 roky získavali z palubných počítačov. Pritom nespravne očasovaná trasa L1 sa kryje v uvedenom úseku so starou L2, avšak terajšia L1 ešte navyše zachádza na stanicu. Takže tie získavané údaje sa museli niekde SKOMOLIT, KDE ?
Starý cest. poriadok udával na trasu bez zachádzky na žel. stanicu v uvedenom čase cca 23 minút /reálnych / a zachádzka na stanicu trvá minimálne 3 minúty.

Za naplánovaných 17 minút pre L1 by to bol problém prejsť aj s osobným autom, ak by malo na každej zastávke postáť iba na 5 sekúnd. Zradné miesta na trase: odbočiť z Gorkého doľava na Zelenečskú ulicu môže byť časový problém aj v sedle a trasa ide 5x cez svetené križovatky .

Obe linky, L1 aj L4 sú klasické, pre interval 60minút časovo neproblémové trasy, ak sa na každý smer naplánuje jazdný čas do 25 minút v špičke a do 20 minút v sedle. Priam sa ponúka použiť na každú linku mimo špičky iba po jednom vozidle bez striedania liniek a iba zabezpečiť vozidlo naviac na zaskakovanie počas bezpečnostnych prestávok, ktoré nemusí mať L1 a L4 naraz.

Na záver ešte raz zhrniem otázky pre spracovateľov:
1. Prečo L4 z východzej zastávky SUT pravidelne mešká cca 7 minút - kde sa stala chyba ?
2. Prečo doba jazdy L1 je určená nedostatočne - chýba min. 5 minút a vyrovnávací čas ?
3. Kde došlo k skomoleniu údajov z palubných počítačov zo starej L2 na trase zodpovedajúcej terajšej L1 ?
4. Prečo nie je použité na L1 a L4 po 1 vozidle ale naplánovalo sa sústavné striedanie ?
5. Ako bude meškanie L4 z východzej zastávky Kopánka-nám.SUT odstránené ?

Otázka č.6 naviac: Myslíte si , že v sedle bude na L3 stačiť aj po prázdninách iba 1 vozidlo, tak ako je to teraz ? L3 sa vracia na Kopánku s meškaním cca 3-6 minút teraz, cez prázdniny a dovolenky. Vyrovnávací čas je naplánovaný na 6 minút. Po prázdninách sa zaplní Hospodárska ulica, aj cestujúcich bude viac . A nie je dobré, ak SAD občas nasadzuje na L3 iba 2 dverový autobus. Vtedy má čo robiť, aby sa do tej 1 hodiny otočil aj teraz cez prázdniny.

PS: Upozornujem aj na nepodstatnú chybu v cestovnom poriadku L1 smer z Kopánky na Strojárenskú. Zastávky Tč 4 a 3 Zelenečská a Gorkého majú rovnaký čas odchodu aj v špičke, napr. obe naraz o 5:34, 6:04, 6:29, 6:49, 7:09 atd. Uznávam , že je to nepodstatné, ale kazí to dojem.

Snažil som sa písať korektne, v prospech veci, dúfam v tiež korektnú odpoved. Dakujem.
Reakcia na: Udiak #2814:
Mrzí ma, že ste môj príspevok ohodnotili ako útok na vašu osobu. Chcel som poukázať len na to, že za súčasný stav je zodpovedné predovšetkým mesto a nie Vy, pretože ste vychádzali z parametrov, ktoré Vám mesto Trnava zadalo.
Vyjadrím sa ale k tým vlakom, ak môžem. Hej, myslím že autobusy by mali na stanicu prichádzať cca. 10-20 min pred príchodom vlaku (osobne by som spoje dimenzoval na rýchliky, ale to už je na uvážení kompetentných) a odchádzať cca. 10 min po príchode. To hovorím ako človek, ktorý vlakmi cestuje pravidelne.
K tej mojej otázke, berte ju prosím len hypoteticky (hej, tie intervaly som myslel pre všetky linky, samozrejme okrem školských). Vidím, že mesto nemieni dať do MHD viac peňazí. Navyše som sa nepýtal, koľko by to stálo, ale ako môže niekto vedieť, že taký systém by bol neefektívny, ak ho nikto nevyskúšal.
Reakcia na: Udiak #2814:
"Nechápem, kde beriete právo a odvahu zhadzovať oficiálne orgány mesta - úrad, komisie, zastupiteľstvo." - Prepac, ale ty si sa zasekol v ktorom statnom zriadeni??? Obcania MUSIA kontrolovat a podla potreby kritizovat oficialne organy mesta. Verejna kontrola musi existovat a verejnost ma co povedat k tomu ako sa pouzivaju financne prostriedky.
Reakcia na: Mike #2471:
Škoda Mike,že Tvoj návrh neprešiel.Nosné L:(bývalé)-1,6,7,9,10,11 a doplnkové-2,3,4,5,8,13- s mierne upravenými trasami.
Možno by sa ním mohol inšpirovať Udiak !!!
Prípadne by nám mohol povedať svoje argumenty proti.Myslím,že nielen mňa,ale aj ostatných by to zaujímalo.Možno nás to posunie dopredu.
Udiak, môžeme Ťa,žiadať?
Milý Udiak.Ja viem,že sa to zle číta,ale keby ste to urobili poriadne,tak určite by nebolo toľko pripomienok.
MHD fungovala aj predtým a s menším rozpočtom( napr. 2011-okolo 700 tis.eur, r.2010 ešte menej.)
Netvrdím,že bola ideálna (viem,budeš namietať,že nebola pravidelná,bez intervalov,veľa liniek...atď),ale určite bolo menej sťažností ako teraz, viac spokojných cestujúcich a aj menej stála.To nie je iba môj názor,ale názor niekoľko tisícok ľudí,ktorí každodenne cestujú MHD.Keby mali všetci nespokojný napísať,tak nestíhaš čítať.Viem,že veľmi veľa ľudí rezignovalo a radšej chodia autami.
Netvrdím,že všetko je zlé !
To,že ste navrhli niektoré linky zle,cest.poriadok,ktorý má vážne nedostatky musíš sám uznať. alebo všetko bolo perfektné a len my sme blbí,lebo sa nevieme dostať včas do práce,nestíhame vlaky,autobusy?
Ide tu skôr o to,že ste nedostatočne vyhodnotili údaje z palubných počítačov a následne zle navrhli niektoré linky(napr.L 11,15) a aj cest.poriadok.
To,že 6-8 ľudí sa ráno nevie dostať do práce Ti vadí,aleže na L 11 za CELÝ DEŇ sa odvezie 8-12 ľudí, na L 15,2,1- Gorkého- Strojárenská- Dohnányho,cestujú 3-4 ľudia to nevadí.Na to peniaze sú?
To,že chodia 2-3 spoje duplicitne na 1 smer počas 3-5min.- 1.plný a 2. s 3- 5 ľuďmi alebo aj prázdny a potom 50 min. nič, je efektívne? To sú Fakty!
Preštudoval som si Vaše štúdie podrobne, aj všetky tabuľky a grafy.Niekoľkokrát, a preto nechápem ako Vám unikli veci,ktoré bijú do očí.
Nezostáva mi nič iné len veriť,že sa dosiahne kompromis.
Reakcia na: 5ulo #2815:
Napísali ste, že neútočite, že vás nemám častovať...
Nebudem a nechcem, ale musím to čo ste napísali nazvať popravde "laická demagógia", ak je to urážlive, tak pochopte, že ani učiteľ by nebol nadšený, keby ste integrály riešili kupeckými počtami. To ale nie je odpoveď, to je iba vysvetlenie pozície.
Ale poďme k vašemu postupu:
Vedeli by ste odhadnúť, koľko začiatkov a koncov pracovnej doby, koľko začiatkov a koncov vyučovania, koľko otváracích a zatváracích dôb je v dnešnej kapitalistickej Trnave, a koľko je firiem s pohyblivou pracovnou dobou?
Vedeli by ste odhadnúť počet odchodov a príchodov vlakov a prímestských autobusov v súčasnej Trnave?
Vedeli by ste povedať, aká je doba na primeraný príchod do zamestnania, aký čas si vyžaduje opustenie pracoviska, aký má byť čas pred príchodom a po príchode vlaku? (odhadujete 10-20 minút - máte to overené?)
A ešte k tomu všetkému, dokázali by ste odhadnúť, z ktorých častí mesta, na ten ktorý čas ľudia vlastne chodia?
Mám strašnú obavu, že počet kombinácii nedokážete odhadnúť ani na tisíce.
Ale poďme ďalej:
Chceli by ste sa pýtať ľudí na zastávkach, chceli by ste aby vyplnili dotazníky - otázka koľkých by ste sa pýtali, kde by ste sa pýtali, v akom čase by ste sa pýtali, čo by ste sa ich pýtali a čo by ste zistili? Skúsili ste sa niekoho opýtať, koľko taký špás stojí, koľko anketárov by ste potrebovali, koľkých kóderov na vyhodnotenie, koľkých na analýzu? (Ja vám to prezradím cca 10% vzorka obyvateľstava takého mesta ako Trnava = cca 20 tis.Euro a to ste iba na začiatku, ešte ste ani úvod nenapísali a už sú prachy v pr...)
Chceli by ste, aby sa optimalizátori a vedenie mesta vozili v autobuse. Parádna predstava, ale... Opýtam sa - koľkými spojmi by mali cestovať, v akom čase, čo by v autobuse zbadali? No podľa vás utrpenie cestujúcich, podľa nás vozenie vzduchu, podľa vás nefungovanie MHD, podľa nás pekné kočky... (taká maličkosť tých spojov je teraz denne asi 600)
Netočí sa vám z toho ešte hlava, a to sme ešte stále iba na začiatku...
Milý pane som strašne diskriminovaný mojim sľubom zo začiatku, že nebudem útočiť, že vás nebudem nazývať... Ale týmto musím skončiť, lebo iné slová ma nenapadajú. Ale na záver pár teplých slov musím. Šuster drž sa kopyta, nedráždi hada bosou nohou, na zem spadnutých drôtov sa nechytaj a hlavne nevykláňaj sa z okna v idúcom vlaku...
Reakcia na: Udiak #2814:
Sice sa s MHD uz vobec nevozim, pretoze doteraz mi NIKDY nesiel spoj, ako som potreboval, takze v podstate ma to uz ani netrapi, no rad by som upozornil na par veci a pocul nazor Vas ako odbornika z fachu.
1. preco sa neriesia cestovne poriadky napr. tak, ako som uviedol v prispevku http://imhd.sk/tt/diskusna-tema/15/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=2730#2730 ??? Je to az tak zlypostup? Uspokoja sa tym hlavne casove prudy, kedy ludia !podla seba! potrebuju mat autobus k dispozicii a nie podla toho, co ukazovali palubne pocitace v autobusoch, pretoze priznajme si, tie nechodili takmer nikdy podla potreby cestujuceho. Cestujuci sa im doteraz prisposoboval. A ak bol cestujuci ako ja, tak sa zmenil na pesieho cestujuceho, lebo k vlaku ci dialkovemu busu mi nesiel za cely den takmer ziaden spoj tak, aby som nemusel na stanici 40minut znudene vysedavat.
2. preco optimalizatori nejdu aj medzi ludi na zastavky, nepytaju sa ich, nespisuju ankety, nevhadzuju ankety do schranok, nezbieraju data aj touto formou? Ja viem, ze ludia si navymyslaju kadeco, ale ako nejaky odpich by to mohlo posluzit.
3. preco sa optimalizatori, resp. vedenie mesta neskusi na par dni premenit na obycajnych obyvatelov mesta, ktori chodia za nakupmi, k vlakom, do prace vyhradne iba MHD. Ludia od volantu auta predsa nevedia, ako cestujuci 'trpia' co oni sposobili.
Moj osobny nazor je taky, ze MHD v TT nebude nikdy fungovat, ak sa budu spoje robit ako doteraz, cize MHD podla vedenia mesta. Treba ich robit pre ludi, potom ich lahko nazeniete do busov.
A prosim pri odpovedi ma necastujte Vasimi urazlivymi poznamkami ako poniektorych jedincov tu v diskusii. Snazil som sa nepisat utocne, tak dufam aj v neutocnu odpoved. Dakujem
Reakcia na: amater #2812:
Keďže už začínam mať plné zuby všetkých "optimalizovaných" vyjadrení dovolím si príznačnej značke "amater" odpovedať:
V prvom rade pozor, aby ste nevymysleli "ceplú vodu". Najprv sa skúste zobudiť, kde a v akých ekonomických podmienkach žijete, potom sa skúste zaradiť, na ktoré miesto v EÚ si trúfate a potom si začnite vylievať svoje "EGO".
Zaručené novinárske, šoférske, nadšenecké a neviem ešte aké reakcie sú a vždy budú iba subjektívnymi názormi. Tieto názory nechcú ani za svet rešpektovať názor, že keď má mesto na verejnú dopravu cca milión Euro, tak viac na ňu môže dať iba vtedy, ak zoberie takúto čiastku niekde inde, napr. zruší mestskú zeleň a jej údržbu, napr. zruší niektorú školu a podobne.
Nechápem, kde beriete všetci nespokojní právo hodnotiť zhadzovaním snahu po hľadaní rezerv, to jest vyraďovaním tých spojov, na ktoré za posledné dva roky nastupovalo pravidelne denne 6-8 ľudí. Nechápem, kde beriete právo a odvahu zhadzovať oficiálne orgány mesta - úrad, komisie, zastupiteľstvo. Snáď nemáte úplne vykradnuté v hlavách, hodnotiť tých, ktorí sa snažia vás nezadlžovať negatívne. Snáď si nemyslíte, že nejaké DIC môže svojvoľne poškodzovať mesto a jeho občanov návrhom podľa vás pomazaných "zlého a slúžiaceho na rozbitie". Ak áno, potom vás úprimne všetkých ľutujem.
Debilné konštatovanie, že sme niečo zle navrhli a potom to sa opravuje na základe vašich zistení si vyhoďte z hlavy. Tie ranné spoje, ktoré tam na začiatku neboli, tam neboli úmyselne, pretože nimi chodilo, ako som už uviedol 6-8 ľudí. Mesto urobilo gesto a aj napriek strate tam tie spoje pridalo. Teda nenamýšľajte si a nerobte si zbytočné ilúzie, že ste géniami a že vy ste na to prišli. Rovnako si nemyslite, že niekto vám bude robiť servis a hľadať vám spoj, vysvetľovať vám či je na prípoj k vlaku dobrých 5, či 15 minút. Uvedomte si, že kde žijete, a či v iných oblastiach, napr, daniach vám niekto len tak ľahko poradí.
"Amater" dáva zničujúci návrh prevádzku od 4.30 do 22.30 v 15-20 min. a 30 až 60 min. intervaly pravdepodobne na všetkých linkách. Môj milovaný to by stálo okrem dnešného milióna ďalší milión navyše a môžete začať skúšať pánovi primátorovi vytrhnúť chlp z dlane...
Uvedomte si konečne, že Trnava má nárok iba na taký rozsah MHD, ako prináša optimalizácia. Podobne veľký Trenčín má 2x viac cestujúcich, investuje do MHD 1.6 mil. Eur a taktiež tam teraz prebieha redukcia. Navyše podstatná časť cestujúcich v Trnave má sociálne výhody - študenti s 50% zľavou tvoria cca 30% cestujúcich a dôchodcovia s 100% zľavou tvoria 25%.
Môžete ragovať akokoľvek posmešne, že načo sme dva roky sledovali palubné počítače, vždy tie naše poznatky budú objektívne a ten váš názor bude iba jediným z 13 tisíc cestujucich, ktorí využívajú MHD denne. A takú bude mať aj váhu. Ja ani nikto normálny nemôže nič iné iba sa usmievať nejakej exotke, ktorej nejde autobus z roboty o 14.05, ale až o 14.15 a rovnako požiadavke, že polievať záhradu je možné iba o 9.43, rovnako položiť kvety na hrob o 14.44. Možno som toto tu podal tvrdo, isto sa nájdu opäť moralisti, ale toto vážení je realita a tú či sa vám páči alebo nie diktuje spoločnosť. Že iba máloktorí sú schopní čítať fakty nie je moja chyba, niektorí naletia na hystériu nejakej zástupkyne ľudu tiež nie. Že prvé dni prišlo more anonymov, že v nasledujúcich dňoch sa nič nedeje som už predpovedal. My máme na vyladenie systému ešte dva mesiace, ak ste písali pripomienky a boli trefné a zmysluplné, tak vám treba poďakovať. Iste s mimi budeme pracovať a budeme dalej hľadať ešte lepšie riešenie. A tí ktorí toto všetko považujete za "optimalizáciu" príjmite mojú úprimnú sústrasť a zároveň radu, pozrite sa každé ráno do zrkadla...
Reakcia na: palo812 #2809:
Pozri si www.sadtrnava a cest.poriadky
Reakcia na: amater #2811:
*zhustené intervaly
Reakcia na: pvpeter #2808:
Presne. Osobne už od vyvesenia nových "optimalizovaných" poriadkov mi pripadá, že optimalizácia má slúžiť na rozbitie MHD v TT. Totižto, súčasný stav ľudí veľmi autobusmi chodiť nemotivuje, práve naopak => menej ľudí v autobude => ďalšia redukcia spojov.
Čo sa týka Udiaka, tomu zadalo mesto, aby z určitých parametrov vytvoril model MHD. To čo vymyslel vyzerá tak preto, lebo to chcel pravdepodobne robiť formou intervalov. A tak, aby nevznikol príliš veľký rozostup alebo sa neporušil interval, nejdú autobusy vtedy, kedy by ich využilo aj viac ľudí. A, tiež to pôsobí tak, že si s tým nedal ani veľa práce, inak by si aspoň zistil, kedy chodia vlaky a vyskúšal by si, koľko trvá, kým človek vystúpi na žel. stanici, kúpi si lístok a presunie sa k vlaku, a taktiež koľko trvá cesta z nástupišťa na aut. zastávku (inak by neboli príchody a odchody autobusov zo stanice tak natesno k vlakom, ktoré aj často meškajú takých 5 min). Myslím, že intervaly, absenciu večerných a cez víkendy aj ranných spojov už netreba komentovať, lebo ohľadom toho tu bolo spomenuté veľa.
Treba však poukázať na to, že hlavným vinníkom nie pán Udiak, ale mesto Trnava, ktoré túto zákazku zadalo, zaplatilo a zrealizovalo. Preto by bolo lepšie tlačiť na mesto a nie na ľudí, ktorých si mesto zaplatilo, aby MHD buď vypracovali alebo prevádzkovali (SAD TT). Totižto, zo zákona je obstarávateľom MHD mesto.

Ešte si dovolím otázku na pána Udiaka: ako viete, že zhustené intervali (v špičke 15 - 20 min, mimo špičky 20 - 30 min/popr. 60 min, s tým, že by MHD jazdila od 4:00 do 22:30) by boli neefektívne, ak takýto model nikto nevyskúšal a starý model, z ktorého ste vychádzali bol kritizovaný ako zlý, nevystihujúci potreby obyvateľov a neprehľadný.
Práve pozerám tie neuveriteľné zmeny,ktoré budú platiť od zajtra.Okrem L 12,13,14,ktorým pridali ranné spoje (tie tam mali hneď od začiatku) a posunutie 1. spoja L16 na Nemečanku, aby ľudia stihli prísť načas na 6h, tak nič moc.Upravili len jazdné časy.
Tí čo robia v ŽOS- ke a v okolí, sú určite "nadšený",že sa nemajú po 14h ako dostať domov!
Čakať 40-70min. poteší.
To isté aj študenti zo SOŠ- Poľnohospodárskej, Zdravotnej. Od 13 30h až do 14 55h, 1 25h NIČ !
A kopec ďalších pikošiek.
Hlavne,že 1,5 roka zbierali inf.z palubných počítačov!!!
Myslím,že nás čaká ešte dlhá telenovela.
Dobry den,chcel by som sa spytat kedy konecne budu na stranke aj skolske linky,potreboval by som vediet linku 23,na sibirsku,na zastavke T. Vansovej cintorin je napisane ze ide nejako okolo 13. hodiny,dakujem
Reakcia na: Udiak #2776:
Priznajte konečne že celá optimalizácia je zlá a mala by sa reoptimalizovať
Ešte pred Optimalizáciou som Vám písal trasu linky z Modranky takú aká bude od pondelka a vtedy ste ju označili za nereálnu ... a teraz je reálna? ... akurát som tam ja ešte dal až po Tesco aby išla ... čo by mohla ísť. Na akých linkách su tie 20 min. intervali čo sa sľubovali akosi som ich nezaznamenal.
Reakcia na: Mike #2805:
To je kladivkac (inak by ma to zaujimalo co je zas toto za logiku rozdelovat pri spoji 22:45 prevadzku na "x" a "a").
cez víkend nejde po ôsmej hodine večer do Bieleho Kostola...
Reakcia na: pracujucaZ #2804:
22:45 ide prímestská linka do Borovej.. cez Biely Kostol

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.