Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #405:
Autor fotografie bude asi vedieť. Ja som si nevšimol, ale pozriem sa keď ho stretnem.
Reply on: N/A #406:
Celé je to rovný úsek. Stavebné úpravy by boli potrebné pri výjazde na Kollárovu pri štadióne a na Rybníkovu pri hasičskej stanici. A keby sa nevedelo čo s peniazmi, tak by sa mohla upraviť križovatka pri univerzitnom kostole. Ale to uź nie je nevyhnutné.
Neviem, či sa to tu už niekto pýtal, lebo nesledujem to tu, ale predsa sa opýtam... ?
Vie niekto rozlúštiť, čo má TT-813DK napísané na prednom čele? ❓
Reply on: zakaznik #403:
"Možno manažeri SAD TT vyštudovali Vysokú školu"

Možno. Ale ale výsledky ich práce vyzerajú tak, že nevyštudovali ani strednú.
Reply on: Tootti #402:
Hmmm, veď ja nehovorím, že mi to vadí. Len ma proste zaujalo, že sa neuplatňuje nejaká jednotnosť. Možno manažeri SAD TT vyštudovali Vysokú školu dopravy a spojov v Karáčí, kde ich učíli, že vozidlo má byť obrazom osobnosti vodičov, neviem...
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=13689&idg=498&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
?
Reply on: zakaznik #401:
Normálne Ťa v tej Trnave ničia,.... ?
Tak už máme linkové tabule aj vo verzí čierne na zelenom - videné na linke 4. Aj taká blbosť, ako tabuľky, sa tu stáva objektom umeleckej tvorivosti. ?
Reply on: zakaznik #399:
Ešte vyznačenie na schéme
http://tomas1.xf.cz/docasne/cezcentrum.gif ?
Od doby, čo sa Hlavná ulica zmenila na pešiu zónu (tuším 20 rokov) podľa mňa centrum mesta nie je dostatočne obslúžené. V ďalekej budúcnosti, ak by sa nejak významne navýšil počet vzkm, tak by bolo dobré to zmeniť. Návrh, kadiaľ by podľa mňa potom bolo vhodné viesť jednu - dve linky:
http://tinyurl.com/5avsrv
Reply on: zakaznik #397:
To preto, že v PB sú asi len 4 normálne linky. Ostatné sú jednotlivé spoje, ktoré kvôli lepšej orientácii sú označené číslom "akoželinky" podľa jednotlivých konečných (oblastné označovanie spojov ?).

Inak je zaujímavé, že v meste, ktoré tvoria 3 hlavné ulice, je dopravca schopný vyprodukovať asi 20 rôznych kombinácií vedenia jednotlivých spojov.
Reply on: N/A #396:
BTW... Ja dostávam vždy záchvaty, keď si raz za čas pozriem DF na mestskejdoprave net a v sekcii PB oni diskutujú o možnej úprave trás nie liniek, ale vždy iba jednotlivých spojov. ?
Reply on: zakaznik #394:
Buď si istý, že nehovorím o upratovaní. Viac nenapíšem, jedine pri osobnom kontakte.
Reply on: S499.1023 #392:
"Čím myslíš konkrétne koho?"
- Nemyslel som zatiaľ nikoho konkrétne, ešte som si nevšimol, že by niektorá dopravná spoločnosť nejak vytŕčala kvalitou medzi ostatnými. Ale čo by sme získali mestskou firmou... Politicky by sa tam dosadili nejaký z koalície na MsU, tí by si tam prizvali niekoho bývalého zo SAD Trnava, lebo šak on to pozná...

Keď vám Veolia robí upratovanie, tak to by som až tak s dopravou neporovnával. 🙂 Neviem ako v ČR, ale tu je dosť umenie zohnať použiteľných zamestnancov na takéto práce.

Re #393 S499.1023: "Ale ja som tu, inak, nikoho za vzor nedával."
- Ok, to som ani netvrdil.

No a hlavne, nie je reálne, že by niekto kopol SAD TT do kolena, oni tu budú zotrvačnosťou robiť MHD ešte dlhé roky... ?
Reply on: zakaznik #390:
Ale ja som tu, inak, nikoho za vzor nedával. Ja som hovoril, že si môže mesto založiť vlastný podnik tak, ako PB.
Reply on: zakaznik #390:
Čím myslíš konkrétne koho? Také zahraničné know-how Veolie by som rozhodne nebral, prichádzam s nimi pracovne do kontaktu...
Reply on: S499.1023 #389:
... *súkromného

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.