imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Nabíjacie miesto pre elektrobusy bolo zriadené pri miestnom zimnom štadióne
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
#120, Stadthausstrasse
Prvý z winterthurských trolejbusov Swisstrolley ako výcvikové vozidlo
Stadler Bhe 4/6 z roku 2021
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Kabína vodiča jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Jednotka Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
V rokoch 2021 - 2022 bolo dodaných 6 dvojdielnych jednotiek Stadler Bhe 4/6
Jednotka Stadler ABeh 2/6
Dva druhy najnovších vozidiel od Stadleru pre železnicu MOB (v pozadí staršie vozne)
Vlak na čele s motorovým vozňom Stadler Be 4/4 sa pripravuje na dlhú jazdu po úzkorozchodnej železnici MOB
Jednotka Stadler Bhe 4/8 v spodnej stanici WAB
Vlak tvorený motorovou jednotkou Stadler ABDeh 8/8 (vzadu) a riadiacou jednotkou od rovnakého výrobcu pod útesmi v Lauterbrunnen
Jednotka Stadler ABDeh 8/8 sa šplhá do záverečného úseku BOB v Lauterbrunnen
Vlak vedený jednotkou Stadler ABDeh 8/8 s kombinovaným adhéznym a ozubnicovým pohonom
Stadler Variobahn #123
Duewag B80C na linke U47
Sorka na mestskej linke v prímestskom prevedení s automatickou prevodovkou
#2002, linka 1, Rue de Soultz, zastávka Stade de Bourtzwiller
Transdev prevádzkuje S-Bahn v Hannoveri s elektrickými jednotkami Stadler FLIRT 3
#9513, H XN 513, linka 200, Ricklinger Stadtweg, zastávka August-Holweg-Platz
Vstup do podzemnej časti Stadbahnu sa nachádza priamo pod historickou radnicou
Nové, 2,65 m široké vozidlá Stadtbahnu sa pri nerovnostiach na trati kývu o poznanie viac než staršie 2,30 m široké vozidlá
Do mestskej časti Altenhagen s 5000 obyvateľmi sa Stadtbahn dostal v roku 2015
Stanica Stadtbahnu Hauptbahnhof
Výškový rozdiel medzi nástupišťom Stadtbahnu a nástupišťom električiek
Električky M8C boli dodávané v 1980. rokoch a v roku 1991 plynulo prešli z električkovej prevádzky na prevádzku Stadbahnu
Stadtbahn pod Hlavnou stanicou
Súprava Stadtbahnu typu B80D #6025+6015 z prelomu 1980. a 1990. rokov
Spoločný úsek stadtbahnu a električiek v centre Bonnu
Spoločný úsek stadtbahnu a električiek v centre Bonnu
Vozidlo stadtbahnu prechádza popri električkovej zastávke
Zastávka pre električku aj stadtbahn s nástupišťami vo rôznych výškach
Spoločný úsek trate pre električky a autobusy
Interiér elektrickej jednotky Stadler KISS
Stadler Variobahn #221
Stadler Flirt a Stadler Kiss na Nyugati pályaudvar
Stadler Flirt smeruje na stanicu Keleti
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Stadtbahntunnel je určený pre električky aj tram-trainy
Pohľad na čelá elektrických jednotiek Stadler
#1BV 7842, 7106, linka 67, Drobného ul., zastávka Zimní stadion
#2381, 6B6 6823, linka 25, Drobného ul., zastávka Zimní stadion
Stadler FLIRT dopravcu Koleje Mazowieckie vchádza na most ponad Vislu
Horné poschodie v elektrickej jednotke Stadler KISS
Informačné displeje v jednotke Stadler KISS informujú o trase vlaku a obsadenosti jednotlivých častí vlaku
Interiér spodného poschodia v Stadler KISS
Dvojica poschodových jednotiek Stadler KISS, ktoré premávajú na regionálnych vlakoch v okolí Budapešti
Konečná Savski most s Citelismi a električkami TMK 2200
Nástupištia regionálnych vlakov počas prestavby stanice s jednotkou Stadler Rail GTW 2/6
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Komunikácia určená len pre autobusy s nástrahou pre vodičov osobných áut
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
#1121, BZ-LJ-13, linka 62, Stadionplein, Olympisch Stadion
#2202, linka 24, Stadionplein, Olympisch Stadion
Stadler Citylink #406.002 a #406.003 sa vykrižovalii v stanici Algyő
#406.003, linka 1, Stanica Algyő
MÁV zakúpil celkom 8 vozidiel typu Stadler Citylink
Stadler Citylink #406.003 prechádza jednokoľajným úsekom v Hódmezővásárhely
Stadler Citylink #406.003 v centre mesta Hódmezővásárhely, ktoré leží asi 25 kilometrov severovýchodne od Szegedu
Stadler Citylink zachytený na električkovej trati v centre Segedínu
Pohľad do interiéru Stadleru Citylink
Polica nad sedadlami v Stadler Citylink
Priestor pre bicykle, vozíky a kočíky vo vlakoelektričke Stadler Citylink, ktorá premávza medzi Szegedom a Hódmezővásárhely
Stadler Citylink pred segedínskou železničnou stanicou
Stadler FLIRT v Ústí nad Orlicí
Stanicu Teltow Stadt obsluhujú dve linky v 20-minútovom intervale
Súprava S-Bahn na linke S26
S-Bahn prichádza do stanice Teltow Stadt
Betónový vlak S-Bahn
Mercedes-Benz O 530 Citaro G ex #304 Stadtwerke Osnabrück AG
#607, 822, 870, BV 12 SDT, BV 18 EIJ, BV 18 FHV, linka 5, 9, 220, Calea Făgărașului, obratisko Stadionul Municipal
Solaris v hraničnom meste medzi Rakúskom a Slovinskom
Duewag N8C-NF (ex Dortmund #141)
Vnútorný displej elektrickej jednotky Stadler FLIRT 3, ktorá patrí Bavorským regionálnym železniciam (BRB)
Stretnutie S-Bahnu a elektrickej jednotky Stadler Flirt z Bavorska
Nové jednotky S-Bahnu vznikli spoluprácou Stadleru a Siemensu
BVG IK #1046 v stanici Alexanderplatz
Detail cestovného poriadku na zastávke
Osobné vozne a jednotky v stanici Langenthal, v popredí Stadler Be 4/8
Interiér jednotky Stadler Be 4/8
Stadler Be 4/8 v konečnej zastávke St. Urban Ziegelei umiestnenej v koľajovom oblúku
Stadler Be 4/8 v konečnej zastávke St. Urban Ziegelei umiestnenej v koľajovom oblúku
Stadler Be 4/8 na jednom z ukončení tratí
Jednotka Stadler "NExT" v konečnej stanici Solothurn
Stadler GTW Be 4/8 pôvodom z Trogenerbahn (Appenzeller Bahnen)
Stadler GTW Be 4/8 v predposlednej zastávke pred konečnou Boudry
Stadler GTW Be 4/8 na konečnej v Boudry
Regionálna električková trať Neuchâtel - Boudry získala v roku 2019 päť električiek Stadler GTW Be 4/8 z druhej ruky - pôvodne jazdili na Trogenerbahn
Zaradenie vozňov Stadler Be 4/4 predstavuje garanciu nízkopodlažnosti v každom vlaku
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie