Zmena liniek 1 4 6 počas uzávierky Mostovej ulice (25.6. – 27.7.2016)

Električky nepôjdu cez Jesenského a Mostovú ulicu.

Počas uzávierky Mostovej ulice z dôvodu opatrení počas predsedníctva SR v Rade EÚ bude od 25. júna do 27. júla 2016 úplne vylúčená premávka električiek cez Jesenského, Mostovú a Nám. Ľ. Štúra. Linky 1 4 a 6 budú premávať nasledovne:

  • Linka 1 bude do spustenia premávky električiek do Petržalky premávať výlukovou trasou Hlavná stanica - Obchodná - Kapucínska - tunel - Most SNP - Šafárikovo nám. - Štúrova - Nám. SNP - Obchodná - Hlavná stanica.
  • Linka 4 pôjde v smere do Dúbravky v centre mesta cez Nám. SNP, Kapucínsku a tunel. V smere na Zlaté piesky pôjde po nezmenenej trase cez Šafárikovo námestie.
  • Linka 6 bude premávať po skrátenej trase Karlova Ves - nábrežie - Most SNP a späť.

Obsluhu Námestia Ľudovíta Štúra čiastočne zlepšia autobusové linky 28 a 70, ktoré obojsmerne zastavia aj na zastávke Nám. Ľ. Štúra. V smere ku Slimáku na tejto zastávke zastaví aj linka 50.

Druhá etapa úplnej výluky električiek na Mostovej je plánovaná v termíne od 21. augusta do 16. októbra 2016.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pharel #89:
Vyzerá to na nejaký nepodarený mätúci hybrid. Podarilo sa mi nájsť zopár príkladov.

Označenie nástupišťa číslom vyzerá takto - NÁSTUPIŠTE č. X - a celý text je červený
https://imhd.sk/ba/galeria-media/108/zastavky/127600/Spinave-nastupiste-elektriciek-po-oprave



Informácia o nástupišti určitej linky vyzerá takto - NÁSTUP X
https://imhd.sk/ba/galeria-media/108/zastavky/85994/Nastupiste-linky-64-bolo-uz-pocas-prveho-dna-prevadzky-zlucene-so-zastavkou-linky-207

prípadne takto - X NÁSTUP, VÝSTUP
https://imhd.sk/ba/galeria-media/108/zastavky/86282/Farebny-oznacnik-zastavky-Molecova

v oboch prdchádzajúcich prípadoch je označenie druhu zastávky červeným písmom, kým označenie linky je modrým.
Reakcia na: pharel #92:
Nie je tam dosť jasne napísané "NÁSTUPIŠTE 6"? Je fakt, že modré to byť nemuselo.
Reakcia na: slavius #90:
Jaaaj cize to je cislo zastavky, nie cislo linky na nej zastavujucej, no ok, ale fakt modre su cisla liniek, naco to stale komplikuju a menia? 😃
Reakcia na: pharel #89:
Nemaju cervene cisla? ?
Reakcia na: pharel #89:
Aj električkové zastávky dostali čísla nástupišť? 🙂
Heh toto je vtip? Alebo komu napadlo to sem davat tu 6tku?
Pred hodinkou sme boli pri PKO smer centrum v L6 deviati ..
No sa nečudujem keď ide v závese L4.
Reakcia na: Petto #86:
Cez víkend je počet sediacich ľudí značne slušne číslo.
Reakcia na: Solider #84:
Tak to bola daka rarita, bo L6 v smere do mesta cez vikend nemala zatial viac jak pocet sedaicich ludi ? co ju stretevam.
Reakcia na: Solider #84:
V smere co mesta z KV chodi 6 prazdna.
Reakcia na: pharel #83:
Dnešok ukázal, že linka č. 6 ani 4 nechodia prázdne.
To ako vazne dali 6 cez vikend 2 minuty po 4? Sak chhodi prazdna a potom dalsich vela minut pod most nic nejde a vzdy tu 4 dobehne ???!!!
Reakcia na: Pe67 #81:
To je preto, že roky cez tú zastávku autobusy len prefrčia a ľudia na to ešte nie sú zvyknutí.
Reakcia na: pharel #80:
Áno, už som išiel L70 aj L50 a stáli tam, aj keď sa mi zdá že zatiaľ tá zastávka nie je veľmi využívaná.
Otazocka: stoji tam realne 50, 70 a 28 na Nam L Stura smer Mala Scena? Dik 🙂
Reakcia na: Petto #78:
Existuje dopravny prikaz (podla mna nikdy nezruseny) na nadvaznost 41/64. Ale to sa dodrzuje len nahodne, navyse je to formulovane velmi vagne. Dalej existuje nadvaznost 801 na 91 (a mozno 90?) a udajne by mala byt pri par spojoch aj v opacnom smere ale v tom sa urcite nedodrzuje.

Problem je ze DPB pre zabezpecovanie prestupov pokial viem nema ani stanovene postupy, takze vsetko je tak ad hoc. Pritom v prestupnom systeme je garancia najdolezitejsich nadvaznosti velmi dolezita, obzvlast v okrajovych casoch.
Reakcia na: 810zssk #77:
Vobec take daco existuje v DPB ? ze garantovana nadvaznost u 2 liniek v sucasnosti za dna ? ak neratam ze nocaky na HS sa navzajom cakaju a aj ine nocaky pripoje ako N91+N93 ? Ja si pamatam stale len cakacky L33 na Molecke po 21tej este za ery 1/12 prichadzajucich z centra a to aj 5minut cakavali na hlavne zmeskanu L1 v tom case este zo ZST NM
Reakcia na: Petto #76:
Ja by som naopak navrhoval vyuzit potencial tejto upravy a zaviest garantovanu prestupnu nadvaznost medzi L1 a L6 v zast. Chatam Sofer 🙂 S tym ze L6 by pustala L1 pred seba (cakala pred krizovatkou kym neprejde L1). Povedzme ze s limitom 2 minuty do meskania.
TU L6 a jej CP z Karlovky by mohli fakt posunut cez vikendy aspon o 3-4minuty, je uplne zbytocne ze ide 3minuty po L4 a 1minutu pred L1 pod Mostom SNP (semtam musi cakat L1 pred kalifornanom). Na otocku ma papierovo sofer cca 8minut,stacili by aj 4.
Reakcia na: Polemik #64:
Kludni sa. Hlavne, ze mame aspon nove cesty.
Reakcia na: Polemik #64:
Predsednictvo s tym nic nema. Cert nam bol dlzny neschopnych lidrov Slovenska, ktori maju uplne debilne usporiadanie priority a bezpecnostne zlozky ktore nepoznaju iny postup ako vsetko uzavriet. EU nikdy nic taketo nepozadovala a v inych clenskych statoch sa nic taketo nedeje.
Reakcia na: david1 #61:
To vies, kavickuje sa. Plat sa predsa neberie za pracovanie.
Reakcia na: david1 #70:
Ok, prave som pisal s vodickou a vcera mala 6tku. Povedala to do mikrofonu, ludia dalej sedeli v eline. Vysla von, slusne im oznamila ze je to konecna, ludia zmateni zacali zizat ze co jak...a vypytovat sa jej ako sa dostanu teraz tam a tam a na co maju ist...pekne ju to zdrzovalo na to, ze aky kratky cas ma na vymenu kabiny a presun na opacnu kolaj. Ludia proste si nevsimaju ani to, co je na displayi ze Most SNP, chyba tam vnutri ten zoznam zastavok a hlasenie: Konecna zastavka, prosim vystupte.
Reakcia na: pharel #69:
Niektorý vedia..

Zažil som to, keď vyhadzoval matku s kočíkom, ktorá nastúpila do posledných dverí...

"s tým kočárom poddte dopredu"
Reakcia na: david1 #63:
Este ani raz sa mi nestalo, ze by sofer daco zahlasil do mikrofonu pre cestujucich, vzdy ide z kabiny a krici a prejde sa po vonku az do zadu. Nevedia to pouzivat si myslim.
Reakcia na: Mike #67:
To už bol taký veľký problém zmeniť názvy k 1.7.?
Reakcia na: david1 #63:
Prvá zmena pôjde k 1.7., kedy začnú (zrejme) platiť CP pre prázdniny. Služby (a tým pádom aj trasy) sa možno nahrajú do palubákov k tomuto dátumu.

Ďalšia zmena bola pôvodne predpokladaná k 4.7., takže možno nové služby (= trasy) sa nahrajú do palubákov k tomuto dátumu.

Nehovorím, že je to správne, akurát toto bol ten dôvod.
Reakcia na: Polemik #64:
To zvladnes ?
Reakcia na: ST44 #10:
Krásne napísané, 100% súhlas ?
celé predsedníctvo EÚ nám bol čert dĺžny !!! ?
Reakcia na: Mike #62:
Nevidím dôvod , aby pre čakanie na Petržalku neboli nahraté odklonové trasy. O výluke na Mostovej sa vedelo dávno a už vôbec nie že aj samotný vodič ma v paži informovať cestujúcich cez vnútorný rozhlas.

Reakcia na: david1 #61:
Čaká sa na Petržalku.
Dnes v L4 stále nenahratá odklonová trasa. Na Marianskej vodič zapol odklon ale až po zahlásení nasl.zastávky Jesenského. Čakal som prekvapenie, že aspoň vyhlási odklon do mikrofónu... márne.
L1 na Šafku veselo s cielom Most SNP. Odchody sa zobrazovali iba pre L4.
Reakcia na: Petto #59:
Bol som dnes na zastávke Most SNP cca 8:46. L6 sa stihla "otočiť" bez zdržania L1, ale bolo to natesno.
Stiha sa dnes L6 tocit pod Mostom a nezdrzuje L1 ? ?
Reakcia na: kecho #54:
Potvrdzujem, že od dnešného rána premáva L4 odklonom a je zavedená celotýždenná L6 s kaliforňanom pred SNG.
Potesilo ma opat ze posledna L6 ide opat aj 23:22 z pod Mosta SNP . Aj pocas mimovylukoveho stavu by mohla jazdit este L9 smer KV o 23:19 z Kapucinov smer KV a nie ze posledna L5 o 23:08 a pak az nocaky ak neratam L4 z nabrezia.
Reakcia na: Petto #55:
A co by si chcel? Aby linka 1, urcena pre turistov ktori mesto nepoznaju, mala cestovne poriadky spracovane podla reality? Aby infosystemy ukazovali kadial elektricka naozaj ide? Alebo nebodaj mas pocit, ze je potrebne aby MHD mala zverejneny nejaky cestovny poriadok a cestujuci tusili kedy vlastne ide? Prosim ta...
Odzajtra je vyluka a CP este v prdeli ? . GOOOOOD JOB DPB !!!
a tipujem BUSECKO ani nebudu menit/nahravat , lebo od 1.7 pojde na letny CP
Reakcia na: Solider #52:
nebude to klasicky a la DPB "od 25.6. od skoncenia dennej premavky"?
Reakcia na: pharel #51:
To sa stíha za pár hodín. Ten čas medzi poslednou a prvou električkou by mal stačiť..
Reakcia na: pharel #51:
Na dnešnej tlačovej konferencii odznelo, že výluka električiek má byť od 26. 6. do 17. 7. a potom od 21. 8. do 16. 10. 2016.
Nesrovnal povedal ze do 17.7., pomylil sa? Inak kedy budu instalovat kalifornan? Stihnu to cez noc z piatka na sobotu?
Akurat vymeriavaju kalifornan
Reakcia na: Solider #45:
dobre som to napisal 4ka by si odtlacala jazyky aj 6ka a ta by potom nacuvala do spravneho smeru smer KV. Nizsie mas vysvetlenie zrkadlovo obrateny kalifornan
Reakcia na: S499.1023 #47:
Jasné, už tomu rozumiem. Takto to už dáva zmysel a asi to aj takto bude.
Reakcia na: Solider #46:
Nie, ja som to myslel tak, že by sa tam nainštalovalo presne to isté, čo tam bolo https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9268/Vyhladavanie/139987/7501-Razusovo-nabrezie?&ref=ba%2Fdoc%2Fsk%2F14584%2FVyluka-liniek-2-a-4-na-Jesenskeho-od-4-7-2015, len zrkadlovo otočené podľa osi električkovej trate.
Reakcia na: S499.1023 #38:
Aha, takže ty si to myslel tak, že by sa tam nainštaloval komplet celý celý kaliforňan aj s druhým dielom s tým, že za križovatkou s Rigeleho ul. sa vozy linky 4 vrátia na svoju pôvodnú koľaj?
Reakcia na: djmetla #44:
Snáď si chcel napísať výhybka proti hrotu. Ja som sa chcel skôr spýtať na funkcionalitu tejto výhybky, keďže si nepamätám, ako sa kaliforňanové výhybky prestavujú, či len vytlačením jazykov, alebo je tam na to nejaký prestavovací mechanizmus.
Reakcia na: Solider #35:
Ten druhý smer bude využívať predsa iba L6 a nič iné ostatné pôjde cez tunel preto som nižšie písal že´tam bude výhybka po hrote zo smeru KV na Šafko
Reakcia na: kecho #41:
osobne by mi stačilo, aby US EMB pre SK bola vo Viedni ... aspoň by neku..ili centrum mesta - na to nám stačí Magistrát .....
Reakcia na: Solider #36:
Pár metrov odtiaľ je neodsťahovateľná a mimoriadne strážená US Embassy. Takže o bezpečnostné opatrenia by som sa toľko neobával...
Blbá otázka, ale nemôže (obojsmerná) 1-tka jednoducho ísť normálne na Šafko, tam nástup/výstup na zastávke smer Engerau a potom sa kaliforňanom presunúť na "pravú" koľaj smer HlSt?
Smer vajanskeho a Safko ale pojdu stale 2linky 4ka ta je ista stale,zatial 1ka ale po otvoreni Petrzalky bude miesto 1ky premavat 8ka.?
Reakcia na: Solider #35:
Z KV kaliforňan po hrote - 4 (a 1 do otvorenia Engerau) ide ďalej, 6 prejde za výhybku, otočí smer a prejde na koľaj smer KV. Nič viac netreba.
Reakcia na: JamaVOku #32:
Linka 1 nie, tá by snáď mala od júla jazdiť do Petržky.
Reakcia na: Hofo22 #34:
Pretože treba aj pripraviť konkrétny perimeter na bezpečnostné opatrenia.
Reakcia na: S499.1023 #26:
Tým, že úsek bude musieť byť prejazdný pre oba smery, budú tam musieť byť aj dve výhybky, ale keďže kaliforňan má iba samovraty, tak neviem, ako si vodiči idúci na Šafko prehodia výhybku. Ale možno niečo dovtedy vymyslia.
Vie niekto prečo práve od 26.6. a nie až od 1.7 ked začína predsedníctvo?!❓
Reakcia na: pharel #31:
aku dalsiu elektricku? Ved interval je stale zachovany pocas spicky. To znamena ze Linka č. 6 prejde cez opačný kalifornan a za vozom sa prehodi vyhybka. Vodiči deaktivuje kabínu A a prejde do B. Aktivuje kabínu smer jazdy vpred a prejde na druhú kolaj smer Karlová Ves. Tento úkon nemôže zabrať viac ako 3 - 4 minúty. Následne L4 prebehne síce pomaly cez srdcovú výhybku po smere jazykov smerom Šafko...
Reakcia na: pharel #31:
Treba nakreslit grafikon tak aby tam prisla 6 kratko po 1 a 4 a bude mat dost casu, zmena kabiny aj s ufujazdenim na nastupiste trva tak maximalne 2 minuty ked si v prvej kabine nieco zabudnes a musis sa tam vratit.
Reakcia na: 810zssk #28:
Ale to by zdrzovalo dalsiu elektricku, ktora by stala za 6kou, by musela 6 ist dopredu, tam sofer vymenit kabinku a a prejst do protismeru. Keby nechali presne tento isty smer vyhybky, ale len by dali prejazdnu tuto stranu smer Safko, ta dalsia elina by len presla bez cakania na vymenu kabiny 🙂
Reakcia na: 810zssk #28:
Jop 🙂
Reakcia na: 810zssk #11:
... a ktorý to ešte pred pár týždňami dementoval:
http://bratislava.sme.sk/c/20149257/polrocne-vylucenie-elektriciek-v-centre-nesrovnal-poprel.html
Reakcia na: pharel #27:
Nestacilo by ten Kalifornan postavit naopak? 🙂
Reakcia na: S499.1023 #24:
Haha no tazko sa vyjadrim odborne kedze nie som v tejto oblasti znaly 🙂 prave preto som to napisal tak uplne opisne ze vy odbornici, co uz len komplikovane veci riesite, uz ani neviete pochopit jednoduchemu opisu.
Takze este raz. Nemozu tam dat rovnaky kalifornan, alebo si myslis, ze 4 smer Safko by dokazala cez toto prejst? uz vies co znamena obluk ponad normalnu kolaj? Preto som sa potom opravil, ze to co je na lavej strane urobia aj na pravej aby bola prejazdna 🙂
https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9268/Vyhladavanie/139987/7501-Razusovo-nabrezie?&ref=ba%2Fdoc%2Fsk%2F14584%2FVyluka-liniek-2-a-4-na-Jesenskeho-od-4-7-2015
Reakcia na: S499.1023 #25:
Vlastne ani nebudú, z toho druhého kaliforňana by stačili tie nájazdy.
Reakcia na: Solider #23:
To samozrejme budú ale pharelov výklad bol na mňa príliš náročný.
Reakcia na: pharel #22:
Vôbec nerozumiem, čo píšeš. Nerozumiem výrazom ako "kaliforňan je taký oblúkový" alebo "že to tak navaria tiež s oblúkom ponad tú križovanú koľaj". Kaliforňan je povrchová výhybka, ktorá plní rovnaké funkcie ako normálna ale bez zásahu do stabilného zvršku.
Reakcia na: pharel #22:
Budú to musieť poskladať z dvoch kaliforňanov. To si chcel napísať?
Reakcia na: S499.1023 #15:
Ok, este je moznost, ze to tak navaria tiez s oblukom ponad tu krizovanu kolaj, ako ked cez nu prechadzala 6tka v smere do KV, kde isla pomalsie cez ten vyvyseny usek, toto iste bude musiet prekonavat 4ka pri prejazde na Safko.
Reakcia na: kecho #4:
Tam by viacej pomohlo trvalé zriadenie zastávky Nám. Ľ. Štúra pre všetky linky na Vajanského nábreží a bolo by to jednoduchšie, ako tam šaškovať s kaliforňanom priamo pred Esterházyho palácom, kde bude kvôli podujatiam organizovaný chaos.
Reakcia na: ST44 #18:
Takže na vine ste aj Vy, a nemáte teraz právo sa sťažovať. Gratulujem.
Reakcia na: ST44 #16:
The President of the Commission is first proposed by the European Council taking into account the latest Parliamentary elections; that candidate can then be elected by the European Parliament or not.

The European Council votes by qualified majority for a nominee for the post of President, taking account of the latest European elections. This proposal is then put before Parliament which must approve or veto the appointment. If an absolute majority of MEPs support the nominee, he/she is elected.

Following the election of the President, and the appointment of the High Representative by the European Council, each Commissioner is nominated by their member state (except for those states who provided the President and High Representative) in consultation with the Commission President, although he holds no hard power to force a change in candidate.

The President's team is then subject to hearings at the European Parliament which will question them and then vote on their suitability as a whole.

The European Parliament can dissolve the Commission as a whole following a vote of no-confidence but only the President can request the resignation of an individual Commissioner. However, individual Commissioners, by request of the Council or Commission, can be compelled to retire on account of a breach of obligation(s) and if so ruled by the European Court of Justice (Art. 245 and 247, Treaty on the Functioning of the European Union).
Reakcia na: S499.1023 #17:
No hanba na môj ksicht ale tie €-voľby som kašľal. Voliť darmožráčov, ktorí tam chodia odsedieť a majú asistentov ako pani Beňová, ktorá je síce aktívna ale sama nevie o čom trepe. Istého času si z nej robili srandu, že riešila nejakú tresku a to som ozaj nevedel či to ozaj riešila tá blbka, alebo to bola paródia na ňu. Na druhej strane je pokrytetcvo ak do €-volieb kandidujú tí, ktorí EÚ neznášajú.
Reakcia na: ST44 #10:
A koho si volil ty?
Reakcia na: andrewsh #12:
Človek znalý pomerov a toho koho si volíme vie, že si volíme europoslancov. Vôbec si nevolíme žiadne komisie, rady, predsedov, výbory a všetky tie sprievodné byrokratické orgány. Nemám vedomosť o tom, že by sme my volili Rompuya, Barossa, Junckera, Mogheriniovú a iných plus ich poradcov a tie výbory rôzne, aby hovorili za nás. ?
Reakcia na: pharel #7:
???
Takže od 26.6. zasa nový CP liniek 6 a 9, tentokrát bez vzájomných prejazdov a od 1.7. zasa nový CP pre celú el. sieť.

Počítam že za zast. Most SNP smer Šaf. nám bude daná výhybka aby sa 4ka dostala priamo ďalej a linka 6 doľava na protiidúcu koľaj. Či tam ostane natrvalo zatiaľ nie je známe.
Ak planuju taketo vyluky aj v buducnosti, najma vsak L6, co tak zabudovat tam konecne trvalu vyhybku? Situacia z minuleho roka sa opakuje, akurat, co to tam furt niekto montuje a potom demontuje.
Reakcia na: ST44 #10:
To, že keď boli Eurovoľby, na Slovensku a v Česku skoro nikto sa volieb nezúčastnil, je vina len tých občanov, ktorí rozhodli radšej ísť na turistiku než voliť. Nemajú potom nárok nadávať, že niekoho nezvolili, lebo je to ich vlastné vedomé rozhodnutie.
Mimochodom, v clanku mi chyba uvedene ze tato uzavierka sa kona na zaklade suhlasu magistratu (podpisane Ivom N.), ktory opat raz ignoruje zaujmy Bratislavcanov.
A prečo sa máme my obmedzovať pre kokaínové večierky Eurohujerov a Europapalášov, ktorých si ani nikto z nás nevolil, ktorých ani nepoznáme a ktorí sa volia navyše do funkcií medzi sebou? Nech si to urobia na vojenskom útvare vo Vajnoroch, tam kde má aj NATO priestory, budú si môcť lepšie hrkútať, budú mať aj zabezpečenú vojenskú prítomnosť keby prišli rusi udrieť. ?

Aby sa každý mesiac menilo linkové vedenie, to už česi majú viac hrdosti a vyriešili by to v prospech ľudí hoci oni v Prahe majú toľko možností obchádzkových trás a my si jednu z dvoch trás cez centrum odstavíme.
Reakcia na: jandro #8:
Tych spojok by sa nam v sieti hodilo viac, zial ani druha etapa Petrzalky s nimi nepocita.
mohli by tam nainštalovať klasické výhybky natrvalo, aby to mohli v budúcnosti riešiť flexibilnejšie
Reakcia na: pressburger #5:
Kazdopadne to nemoze byt ten isty kalifornan nakolko ten je taky oblukovy, avsak pre zachovanie jednosmerneho pohybu na Safko, tam musi dojst k normalnemu krizovaniu na tej kolaji s normalnymi srdcovkami, nie tymi navysenymi, nie?
Reakcia na: kecho #4:
Pri redute to bude hermeticky uzavreté.
Reakcia na: peepay #2:
Asi bude umiestnená naopak ako minule, t.j. prejde kusok priamo za zastavku a potom zmeni smer, tak by s tym nemal byt problem aby prela aj L1
Reakcia na: Petto #1:
A nedal by sa namontovať až ku Redute, aby 6tka obslúžila aj zast. Ľ. Štúra? Či tá uzávierka nebude iba od Medenej, ale až po nábrežie?

Alebo rovno na Štúrovej + jeden na vrátenie sa na "svoju" koľaj a "dočasne" využiť koľaj Vajanského obojsmerne, keďže "druhú koľaj tam predsa nepotrebujeme"?
Len dufam ze L6 bude aspon celotyzdenne ?
Reakcia na: Petto #1:
Nie je tato vyhybka trvala? Teda dokaze sa prehadzovat tak, aby 6-ku poslala na opacnu kolaj a 1-ku a 4-ku dalej rovno na nabrezie?
kalifornan is back ?