Od 11. februára 2016 boli do prevádzky s cestujúcimi zaradené prvé električky Škoda 29T ForCity Plus z druhej 15-kusovej série. Do Bratislavy bolo zatiaľ z tejto série dodaných 9 električiek - #7416 až 7424. Zvyšné vozidlá budú dodané najbližších týždňoch.
Spolu s obojsmernými električkami Škoda 30T ForCity Plus tak môže do premávky v týchto dňoch zasahovať už 53 nových nízkopodlažných električiek.
lostrail
Necakam, ze K2S pojdu prec, ved modernizacia u nich je este novsia, ako dodavka poslednych T6A5. Bez K2S by zrejme nebolo mozne tak hladko vyradit zrychlovace. Mne osobne K2S nevadia, zvlastne je, ze tieto pidivozitka akosi odolavaju aj vandalom (to su asi naozaj pre niektorych tak odpudive), lebo malokedy vidim v nich grafity, ci nejake zlomene casti. Ich interier je vacsinou slusny a cisty, v lete tam byva prijemny chladok vdaka tonovanym sklam, co sa s vypecenou T3 neda vtedy ani porovnavat (tie este kuria dovnutra, aby sa neprehriali ;-P).
Servisne na tom asi budu dost biedne, ked su kazdu chvilu odstavovane, cize chapem, ze z hladiska nakladov to asi nebude prave najlepsie, ale do roku 2018, kym sa (mozno) nakupia dalsie vozidla, asi bude musiet DPB este vydrzat.
Skor ma zaujima, nakolko je pravdiva informacia, ktora sa ku mne dostala ohladom toho, co zostane a sice, ze sa uprednostnuju T3 s tyristorovou vyzbrojou oproti komplet reko T3P udajne kvoli IGBT jednotkam, ktore v DPB nie su schopni svojpomocne opravit. Co je na tom pravdy?