Predĺženie trasy linky 130 (od 7.12.2015)

Autobus pôjde cez Patrónku do Mlynskej doliny.

Od 7. decembra 2015 bude zmenená trasa linky 130 v oblasti Patrónky. Autobus bude od zastávky Mokrohájska pokračovať cez Patrónku do Mlynskej doliny, kde bude mať novú konečnú zastávku Patrónka, Kaufland na parkovisku pri supermarkete. Doterajšia konečná zastávka pri bývalej Vojenskej nemocnici bude zrušená.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #56:
Mne nie je jasné, prečo zvolili k zachádzke k Tescu 63 a nie 30. To ako niekto cestuje z Tesca nakúpiť do Avionu, čo nedostal tam? 63 sa motá potom ako prd v gatiach a ku Hl. stanici radšej využívam prestup 37, 30 - 21 na Patrónke.
Hej, pri Tescu Lamač je úchvatné ako sa dokážu nakopiť všetky autobusy.
Zastaví tam 37, za ňou 63, do parády 130 a potom dve zmeškané 20-ky, resp. 20-ka ktorá ide striedať alebo začína delenú poobede. To Tesco Lamač je nedomyslené a dosť.
Reakcia na: TomJ #54:
Však teda - mestská HROMADNÁ doprava. ? Všetko ide naraz a potom môžeš čakať jak huj. ?
Keď už menili trasu, mohli aj posunúť časy odchodov. V oboch smeroch odchádza skoro v rovnakých časoch ako 63 a smerom do Lamača dokonca idú v dvojminútovom odstupe z Tesca 37, 63 a 130 a potom 16 minút nič.
Reakcia na: Ari #46:
a rovno aj s 33 nech majú aj sociálku nem? 😃 😃 ... ja by som skôr navrhol keby 139 jazdila n nestíhajú ráapríklad tak ako doteraz len s tým že by za rána bola predĺžená pod most lafranconi na otočku .. lebo 31/39 sú narvané ráno.. a pod lafko sa dostať je výhra pre viacerých 🙂
Reakcia na: Zvero #39:
Tie predčasné odchody asi súvisia so značne nafúknutou chrono na úseku Slovinská - Trnavské mýto, resp. najmä Bajkalská - Trnavské mýto.
Reakcia na: Ari #50:
nie, samozrejme, že sa to zmeniť dá, ale stále bude pri linke chýbať sociálne zariadenie pre vodičov a vyrovnávací čas na Molecovej, ako už bolo spomenuté.
Reakcia na: Sharpay #47:
to je nejaká dogma ktorú nie je možno zmeniť?
Istý čas premávala 63 od súčasnej zastávky Tesco Lamač cez dnešnú novšiu časť podzemnej garáže, kedy sa dobudovávali ďalšie časti OD Galéria. Bolo to počas prvého prenájmu B941 a B961 z BB. Viem že vtedy sa veľmi rýchlo a pohodlne tade cestovalo, lebo ak dobre pamätám, tak bola tam povolená len MHD.
Reakcia na: Sharpay #47:
To by som ako problém nevidel, jednoducho by trasu dnešnej 130 vykonávali len vybrané spoje označené v CP. Skôr je problém so sociálnymi zariadeniami pre vodičov, keďže pri lamačskom Lidli nie sú, a na Molecke neni dokonca ani vyrovnávačka
Reakcia na: Ari #46:
Nemôžeš zlúčiť linky 130 a 139, pretože linka 130 má hodinový interval a 139 má 30 min. interval + premáva od 5 - 22 hod.
mohli by zlúčiť 130 a 139
Reakcia na: Zvero #40:
Ono tá 63 bola riešená postupne. Najprv ako píšeš to bola len posilová linka v špičke pracovných. Potom sa pristúpilo k rozšíreniu premávky a sedlo a čiastočne aj večer pracovných dní. Po postavení TESCA Zlaté piesky sa predĺžila po zastávku TESCO vajnorská (dnes Shopping Palace) a začala premávať aj počas víkendov v 30 minútovom intervale. V úseku Bojnická - TESCO Zl. piesky bol v špičke vedený každý 2. spoj, skoré ranné spoje a posledné večerné spoje išli len po Bojnickú. Neskôr sa linka predĺžila po zastávku TESCO Zl. piesky (v súčasnosti nepoužívaná).

Po postavení TESCA lamač tam začala zachádzať aj L63. prvý spoj do Lamača tam zachádzal v pracovných dňoch až po 08:00. O niečo neskôr potom určitú dobu stála L63 v smere Lamač na hlavnej ceste (zastávka so starým červeným prístreškom na ktorej stáli aj linky 30, 37, 38, nočné spoje a Slovak Lines). V súvislosti s výstavbou Tunela Sitina sa však po čase táto zastávka zrušila a L63 opäť zachádza do areálu TESCA aj v smere do Lamača.
Reakcia na: diky #42:
K osadeniu semaforu: mas pravdu, tam je ten portal vlastne len na hlavnom tahu od Tesca, to som si neuvedomil a tym padom spojil nevdojak dve veci 🙂 Kazdopadne, nic to nemeni na tom, ze nikomu nebranilo umiestnit tie slucky dalej od krizovatky (a to aj v pripade ZST lamac a takisto Slavicieho udolia) a nie je to chyba vodica, ale projektanta, mesta a dopravnej policie. Vodic nemusi vediet ci CSS obsahuje indukcnu slucku. Tak ako nemusi vediet signalny plan. Ak disponuje takymito informaciami, je to jeho plus, ale nemusi to vediet a tym padom to nie je jeho chyba.

Ze indukcne slucky si nevedia poradit s bicyklami ani motorkami je podla mna system error a takyto stav by vobec nemal nastat. Neviem, ci v ostatnych krajinach sa takyto system pouziva a ak ano, ako sa vysporiadava s motorkami a bicyklami.
Reakcia na: diky #42:
Kedysi bola aj zastávka pri Tescu v smere do Lamača na hlavnej ceste, vidno ju čiastočne na tejto fotke:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/2191/3521-pri-stavbe-dialnice.html?

S tými indukčnými slučkami je to niekedy dosť problém. Bicykel to nezachytí a keď náhodou nejde žiadne auto, tak treba čakať a čakať a čakať. (Či ísť na červenú). Horšie je, že to niekedy nezachytí ani motorku - dva krát som takto videl peknú zápchu pri lamačskej stanici.
Reakcia na: Zvero #40:
k osadeniu semafórov na portál, to je len v hlavných smeroch, tento z vedľajšej nemá problém-je osadený na stĺpiku vpravo https://goo.gl/maps/zhVUrRWhbsx tu je to ozaj chyba vodičov - postavia sa nie k bielej čiare, ale 2 metre pred ňu a to ich indukčná slučka zabudovaná vo vozovke už nezachytí.... keďže je postavená vzhľadom k mostu dosť vpredu...
Inak asi ťa na magistráte vypočuli, keďže v hlavnom smere pridali semafór aj po stranách 😉

K vychádzke z Tesca smer Lamač-ono tam kedysi bol pripájací pruh a nebol problém, ale výstavbou tunela zanikol a ostalo toto nešťastné riešenie. Inak aj autobusy istý čas jazdili smer Lamač/dúbravka nie cez túto križovatku, ale pred prístavbou išli priamo (ako je teraz podzemná garáž) a aspoň bolo menšie zdržanie....len to už momentálne logicky kvôli výške nie je možné.
Reakcia na: tr3mp #37:
no práve ten priestor popod diaľnicu som myslel a to je tých cca 100 metrov:) to už je lepšie z Dúbravky ten tunelík popod železnicu....
Reakcia na: diky #36:
Ta zachadzka je historicka zalezitost....neviem ci si pamatas, kedysi bola 63-ka delena, tzn. cez pracovne dni v sedle a cez vikendy nechodila. Potom ked postavili Tesco, zacali uz chodit aj v sedle a cez vikend (myslim ze tam bola nejaka priama dohoda, ale neviem, ci si to Tesco platilo, alebo sa proste dohodli s dopravnym podnikom nejak inak).

S tym priechodom mas samozrejme pravdu, je to typicky priklad, ked nikto, absolutne nikto nerozmyslal nad tym, ako tam kvalitne vyriesit zastavky bez zbytocneho zdrzania a zachadzky, hoci sa to dalo. Este aj na tom vyjazde doprava do lamaca musia tie busy zbytocne cakat, lebo polomer tej zakruty je priostry a tym padom musia ist cez 2 pruhy - az do stredneho.

Co sa tyka tej krizovatky, tam si niekto mudry vymyslel portal a nedomyslel to, ze prvy clovek (vodic) na ciare, pokial je vyssieho vzrastu, nevidi na svetla, pokial sa fakt nezohne. Ked som kvoli tomu pisal na magistrat, poslali mi print screen fotky z google street view, s tym ze rozhlad je tam dostatocny.

Co mam k tomu este viac povedat? Snad len tolko, ze to nie je chyba vodicov, ale toho, kto vymyslel taketo riesenie a odsuhlasil ho (magistrat plus dopravna policia). Vodic sa ma postavit tak, aby na semafor videl.
Reakcia na: Solider #33:
No mne vadi hlavne tych 15 minut poobede a vela predcasnych odchodov z trnavskeho myta poobede smer lamac...
63 je v návrhu na budúci rok zahustená v sedle na 20 min int..