Evidenčné číslo: | 343 |
Typ:
| Renault - Karosa PS09D1 City bus 12M
|
Výrobca:
| Karosa, Vysoké Mýto
|
VIN:
| VNEPS09D100000214
|
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ):
| PO-069BB
|
Rok výroby:
| 2001
|
Sprevádzkovanie:
| 9.1.2002
|
Odstavenie z premávky:
| august 2020
|
Vyradenie:
| 17.9.2021
|
Likvidácia:
| 2022
|
Domovská linka:
| Záloha (3/2013 - 1/2017)
|
Reklamy:
| AXE efekt, bočná fólia (2/2004 - 6/2004)
|
Informačný systém:
| R&G ETLZU-416112
R&G ETLZ-216084
R&G ETLZU-212028
|
Doplňujúce informácie:
| nízkopodlažné vozidlo |
Posledné záznamy o vypravení:
|
22.7.2020 | 26/212-2 37/212-2 13/212-2 46/212-2
| 21.7.2020 | 36/212-8 18/212-8 22/212-8
| 20.7.2020 | 22/212-5 14/212-5 17/212-5
| Všetky záznamy o vypravení
|
Jan Vartas
17.10.2001 podpísali Renault a Iveco dohodu o vymedzení ekonomických a obchodných vzťahov medzi oboma spoločnosťami po dobu prechodného obdobia, nutného k uskutočneniu celkovej autonomizácie spoločnosti Irisbus.
Jedným z bodov dohody bolo aj právo Holdingu Irisbus na využívanie značky Renault po dobu 4 rokov na výrobu a predaj všetkých svojich vyrobených autobusoch a autokaroch. Toto právo dalo spoločnosti Irisbus možnosť postupne zaviesť logo Irisbus na svojich výrobkoch, zo zaistením renomé značky Renault na značku Irisbus.
Čiže, inak povedané značka Renault slúžila na podporu predaja a propagácie novej značky Irisbus. A práve v tom období bola vyrobená 343.
Zdroje mojich tvrdení:
1. Bývalá internetová stránka Karosy a.s., časť: História, Nadnárodný koncern Irisbus, ktorú archivujem v počítači.
2. Publikácia Od kočárů k autobusům, ktorú som dostal darom od spoločnosti Karosa, a.s. v roku 2005.