Organizácia dopravy počas výluky pod mostom VSS (4.3. – 31.7.2017)

Z dôvodu začatia druhej etapy Modernizácie električkových tratí sa uzatvárajú úseky VSS, križovatka - Važecká a VSS, križovatka - Barca

Od soboty 4. marca 2017 sa začne rekonštrukcia koľajovej križovatky pod mostom VSS v rámci modernizácie električkových tratí. Z tohto dôvodu bude úplne vylúčená električková doprava na sídlisku Nad jazerom a v Barci.

Výluka sa dotkne električkových liniek 3 4 7 9 R2 R8 a autobusových liniek 12 19 24 54, pre ktoré budú vydané nové cestovné poriadky.

Električkové linky

Električková doprava nebude premávať v úseku VSS, križovatka - Važecká a VSS, križovatka - Barca.

Aktuálnu schému električkových liniek už nájdete v menu Mapy > Električky.
  • Linka 3 bude premávať v skrátenej trase Staničné námestie - Nám. osloboditeľov - Stará nemocnica - Ryba (prestup na X7).
  • Linka 4 bude premávať v skrátenej trase Havlíčkova - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Ryba (prestup na X7).
  • Linka 7 bude premávať v skrátenej trase Amfiteáter - Hlavná pošta - Nám. osloboditeľov - Ryba (prestup na X7).
  • Linka 9 bude premávať v skrátenej trase Havlíčkova - Nám. Maratónu mieru - Amfiteáter - Spoločenský pavilón - Alejová, gymnázium - Autocamping (prestup na X4 X7 X9 XR2 12 24 54 a regionálne autobusy).
  • Linka R2 bude premávať v skrátenej trase Vstupný areál USS - OC Optima - Alejová, gymnáziumAutocamping (prestup na X4 X7 X9 XR2 12 24 54 a regionálne autobusy).
  • Linka R8 bude zrušená, jej ranné spoje budú vedené ako R2.

Náhradná doprava za električky

V úsekoch VSS, križovatka - Važecká a VSS, križovatka - Barca bude premávať náhradná autobusová doprava.
  • Linka X4 bude premávať v trase Socha Jána Pavla II. - Katastrálny úrad - VSS, križovatka (prestup na 12) - Levočská -  Bukovecká - Tepláreň - VSS, križovatka - Južná trieda č. 125 - Holubyho - Verejný cintorín - Ryba (prestup na 3 4 7) - Verejný cintorínAutocamping - (prestup na 9 R2) - Hraničná (prestup na 12) - Katastrálny úrad - Socha Jána Pavla II.
  • Linka X7 bude premávať v trase Ryba (prestup na 3 4 7) - Verejný cintorín - VSS, križovatka (prestup na 12 24 a regionálne autobusy) - Nad Jazerom, Važecká.
  • Linka X9 bude premávať v trase Autocamping (prestup na 9 R2) - Važecká (zastávku VSS, križovatka v oboch smeroch vynecháva).
  • Linka XR2 bude premávať v trase Autocamping (prestup na 9 R2) - Važecká (zastávku VSS, križovatka v oboch smeroch vynecháva).

Autobusové linky

Autobusové linky premávajúce cez križovatku VSS, budú mať upravené trasy.
Aktuálnu schému denných liniek už nájdete v menu Mapy > Linky MHD.

Linka 12 bude premávať v smere do Šebastoviec odklonom cez zastávku Autocamping, zastávku VSS, križovatka bude vynechávať. V smere do centra bude premávať od zastávky VSS, križovatka odklonom cez zastávky Levočská - Bukovecká - Tepláreň, a ďalej po pôvodnej trase.

Linka 19 bude premávať v predĺženej trase cez zastávky Ladožská - Rovníková - Važecká a späť. Na zastávku Napájadlá nezachádza.

Linka 24 bude premávať v smere z centra do Spaľovne odklonom cez zastávky Verejný cintorín a Autocamping, zastávku VSS, križovatka bude vynechávať. V smere do centra bude premávať od zastávky VSS, križovatka odklonom cez zastávky  Levočská - Bukovecká - Tepláreň - zastávky na Južnom nábreží - Palackého - Staničné námestie, zastávky Ryba, Malá stanica a Rušňové depo v tomto smere nebude obsluhovať.

Linka 54< bude premávať v smere na sídlisko Ťahanovce odklonom cez zastávku Autocamping a po moste VSS priamo až na zastávku Levočská (prestup na X7 12; zastávku VSS, križovatka v tomto smere vynecháva), ďalej pokračuje v pôvodnej trase.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mati #57:
trat je sice volna, ale je tazko pojazdna pre autobusy, v zlom stave. a okrem toho ze by sa tie busy nicili, tak by za tych par mesiacov znicili aj trat.
Neviem pochopiť prečo autobusy, či už Xky alebo 19 a 52 nemôžu jazdiť aspoň smerom z Jazera do mesta po električkovej trati a pred Levočskou by vyšli späť na cestu. Obišli by tak niektoré semafory a vodičov áut.
Reakcia na: 110mat110 #55:
Odkazy opravené.
Odkazy na mapy odkazuju nazad na tuto stranku
Ja som asi mal šťastie, ale pri prestupovaní som ani raz nečakal. ?
Reakcia na: vybka #51:
Ale L3 ma odchody 12,32,52. Na vsetko sa nadviazat neda. Logické by teda bolo oznacit to X3.
Reakcia na: vybka #51:
Však niektorí odborníci by ti povedali o tom, že to aspoň konečne nepreváža vzduch a aký tam je 10-minútový interval zbytočný ?
Víkend: X7 príchod k Rybe na 10, 30, 50. Električka 7 odchod z Ryby na 05, 25, 45. No comment
Reakcia na: Yogi616 #49:
Pokial neprestupujes.
Reakcia na: Rudyke902 #48:
platíš za čas, ktorý je v CP
Reakcia na: LUKYmhd #47:
Ano to "tu mám" ako píšeš , len 52 a 54 aj 19 tu boli aj pred výlukou, naopak "X"-ky "nenahradzuju" v plnej miere čo sa týka kapacity ani CP električky v tom rozsahu tak ako jazdili pred výlukou - a to ani počas špičky, ani počas sedla a ani cez víkend !! Dalšia vec - nehovorím o "nekonečnom" cestovaní v kolónach či už na Slaneckej či na obchádzke cez Cintorínsku - čo aj predĺžuje jazdný čas, veď čo - je časová tarifa tak nech cestujúci plati viac "za čas" v jazde v kolóne aj čakaním pri Rybe atd.. ? teda to čo si spomenul NIE JE adekvátna náhrada za električky !! Takže ten "malý bus" 28 čky ak by sa 3x za hodinu po električkovej trati po jazere na Levočsku a späť "prebehol" nič "naviac" žiaden nadštandard pre jazerčanov by to nebol a určite by jazdil plnejši po jazere ako na svojej trase z Važeckej do Krásnej...!! Pozn. ešte by ma zaujímalo prečo nieje možná jazda busov NAD aspoň tam kde je to možne po panelovej trati cez jazero ? Zrýchlilo by to už aj tak "meškajuce" CP všetkých "X" ...
Reakcia na: Rudyke902 #45:
Miesto elektriciek tam mas teraz cez cele Jazero, 19, 52, X7, X9, XR2. A od Dneperskej este aj 54. malo? je pravda ze mohli dat na X7 lepsi interval hlavner cez vikend. Dalsi bus cez Jazero je zbytocnost.
Reakcia na: Rudyke902 #45:
28 by vdaka odlisnemu intervalu jazdila akurat tak nahodne medzi spojmi X a 19, asi tak ako dnes jazdi 31 na opatskom, spolu s 52-kou, raz za hodinu, a vacsinu trasy vo vlaciku, vsetkych cestujucich poberie ten ktory ide prvy.. zbytocnost tahat tam dva busy
Reakcia na: Dispecer #44:
No veď práve taky "akurát" na využite "hrbáčika SOR" a interval 20 minut,, kto tam nebýva, na jazere nevie koľko ludi v rámci sídliska používali ED (školáci, poliklinika, kostol, MU ,OC, atd..) , ak berieme do úvahy že NAD je OSLABEBA aj kapacitne aj počtom spojov, oproti ED ktorá tam premávala,, tak ako písal "110mat110" - vozokm na to su... - no ved uvidíme o pár dní, týždňov..
Reakcia na: 110mat110 #43:
Nafťáky.

Podľa mňa blbosť - pochybujem, že by tam bol taký silný dopyt po preprave v úseku medzi zastávkami Važecká - Levočská.
Reakcia na: S499.1023 #42:
Akurat tak vozkm a mozno nejaky prejazd. Podla toho ci tam jazidia elektrobusy ci naftaky. Vozkm je dost, kedze su elektricky neadekvatne nahradene. Spravne?
Reakcia na: Rudyke902 #41:
Nič by netrebalo pridávať kôly predĺženiu?
Reakcia na: S499.1023 #40:
No jasne, bol to len môj postreh, či názor.. No ale pouvažovať o predĺžení L 28 na cele jazero (alebo po Napájadla - namiesto nezachádzajúcej L19), počas výluky, aby sčasti bola viac pokrytá preprava v rámci sidliska by nebolo zle, a ani nič "naviac" by pridávať netrebalo (spoje, vodičov, busy), lebo čo som si všimol interval 28 čky je nastavený tak že vozy po každom kole minimálne 15 minut stále stoja a prestávkuju na Važeckej na obratisku, (točia sa tam 2 vozy), v pohode za ten čas by zvládli aj dalších pár zastávok na jazere.. No ale ak sa nad tým nepozastaví nikto z vedenia, jasne že je o tom škoda písať.
Reakcia na: Yogi616 #37:
Samozrejme, že to je blbosť, to potvrdzujem od začiatku. Ale realizovateľné by to bolo - jednak pravá a ľavá výhybka kaliforňana nemusia byť tesne pri sebe, jednak by sa dali samozrejme použiť aj normálne výhybky
Reakcia na: Yogi616 #37:
Hlavný problém vidím v plošnom zábere, ktorý si žiada rekonštrukcia koľajiska. Kaliforňan by sa síce dal namontovať na zjazd z mosta (resp. keď nemá byť na naklonenom úseku, tak na most) s tým, že by nástupište bolo na chodníku pri esíčku pred vjazdom pod most, ALE odtiaľ je to pešou vzdialenosťou neprijateľné aj na Južnú triedu č. 125 aj na Autocamping. A to je podľa mňa hlavný problém tohoto riešenia, ak by sme si vedeli predstaviť sci-fi, že DPMK by sa odhodlal na ostrovnú prevádzku s dislokovaním 4-5 ks KT8D5 a v prípade poklesu rezervy pod kritické množstvo by ich prepravoval do vozovne na návese. Ale pre ľudí prestupujúcich pri VSS by to nič neriešilo kvôli tým vzdialenostiam. A tiež: aby sa električkami obsluhoval aj Autocamping a zároveň aj J.tr.125, bolo by treba požičať tretieho kaliforňana s rozchodom 1435 mm, ktorého predpokladám, že na Slovensku nemáme. Preto sa mi autobusové riešenie v tomto prípade vidí lepšie.
Reakcia na: veteran #32:
na oznamoch je dokonca prelepená vrchná časť s dátumom, na spodku je dátum 25.2.2017....
Reakcia na: S499.1023 #35:
Na stranu VSS križovatky by sa kaliforňan nedal, nie je tam miesto na to. Koľaje sú poriadne vzdialené od seba. Ak by chceli navýšiť počet spojov, tak jedno KT na jednej koľaji, druhé na druhej. Ale ako písal tbus, je to blbosť.
Reakcia na: tbus #34:
Este k tomu, ked bude cela doprava busmi po slaneckej tak sa najde nejaky nestastnik, ktory popamati nastupi na elektricku a bude prekvapeny ked ho vyhodi na Levocskej
Reakcia na: tbus #34:
Keby sa na stranu VSS križovatky dal kaliforňan, tak by tam tých KT8 mohlo jazdiť aj niekoľko ale ostatné nevýhody by ostali zachované.
Reakcia na: N/A #29:
Ak by tam jazdila jedna KT, tak realny by bol 15 min interval, a to aj v spicke, cize castejsie by jazdila 19-ka, a pomedzi to aj dalsie autobusove linky, cize KT by vozilo nanajvys nahodnych par cestujucich, co je na taku velku elektricku skoda. Zivit jednu elektricku na ostrovnej trati je tiez dost blbe, ked to ma vozit vzduch, zaloha ziadna, udrzba ziadna, do vozovne sa nema ako po kolajniciach dostat... okrem toho by bol na vykrytie prestavok vodica nutny striedac.. to len tak co mi napadlo
Reakcia na: 110mat110 #31:
A kto by to prerábal ? Nejaký nešťastník to dostal za trest po pracovnej dobe, bol by riadny blbec, keby sa s tým trápil druhýkrát len preto, že to vyzerá na k... (zle) ?
Reakcia na: veteran #25:
Oznamy boli vytlacene a dane na zastavky presne v takej istej forme ako boli prvy krat zverejnene na kosice.estranky. Este aj s tym panacikom s vykricnikom 😛
Reakcia na: KosickyTiger #28:
v ozname na stránke DPMK sa píše: Linky x7, x9, xR2 a 19 budú po Slaneckej ceste premávať po bežnej komunikácii, nie po električkovej trati.
Reakcia na: tbus #27:
Chcem sa opýtať že prečo by to bolo neekonomické mať tram na jazere? Neznie to zlé 🙂
Reakcia na: Rudyke902 #26:
Pochybujem, že NAD bude premávať v zápche po Slaneckej. ( či keby busy vošli na tú roztrepanú trať, tak by sa rozpadli? ? )
Reakcia na: Rudyke902 #26:
linka 13 neexistuje, K tomu KT sa ani neoplatí vyjadrovať, je to neekonomické, komplikované, v daných podmienkach aj nebezpečné, a vôbec, v tejto forme zbytočnosť... kôly
Hm bude to cele drasticke, tak ako som písal minule, jazerčania a dochádzajúci z okolia v smere cez jazero si užiju teda.. Cestovne poriadky NAD asi ťažko platiť budu o prestupoch a ich nadväznosti na a z električiek škoda písať... No čakal som že v rámci sídliska NAD JAZEROM sa vyrieši doprava aspoň jednym KT - ktore by kyvadlovo jazdilo od Važeckej po Levočsku - predsa len sídlisko je dozsiahle, ide o 5 zastávok a je aj dosť veľký pohyb ľudí v rámci sídliska / kostol, MU, poliklinka, množstvo škôl atd/, tak budu ludia nútení použivať autobusy ND, a prechádzať dosť frekventovanou Slaneckou, kde su fakt niektore zastávky a množstvo prechodov dosť nevhodne riešene... Viem že malá náplasť je predĺženie L 19 po Važecku, no je to prínos pre cestujúcich hlavne do mesta a na stanicu.. Viem aj to že problém by asi bol "ustrážiť" to KT počas prenocovania na konečnej, no parkuju tam busy Eurobusy, je to dosť osvetlené, verím že najväčší problém by to nebol.. No je tu aj dalšia možnosť - predĺžiť L 13 z Važeckej až na druhý koniec jazera - bola by aj to možnosť ako z časti uľahčiť prepravu v rámci sídliska. Aj tak tie busy cca 15 minut parkuju na Važeckej , teda CP by to veľmi nenarušilo,, Sú to len take úvahy.
Reakcia na: cedin #24:
Oznam má mať nejakú formu a ak má firma nejaký druh korporátneho vizuálu, má ho niesť aj oznam. A tu vzniká riziko, najmä ak robí grafický analfabet a človek, ktorý nepozná ani len typografické minimum. Potom vzniká totálny balast.

Ďalšou vecou takto príliš ukecaných oznamov je, že dotyčný nešťastník sa v nich buď stratí alebo to vôbec nedočíta a radšej sa kdekoho pýta (a často úplne hlúpe otázky typu "a to tota iks-šedmička teraz na KVPčko chodzi, či jak?".

Našinec napríklad nerozumie (resp. nechce porozumieť) jednoduchým piktogramom. Lebo je proste zvyknutý, že všetko dostane vysvetlené po lopate. A tak namiesto piktogramu chodca, šípky a textu "100 m" napíšeme "náhradná zastávka sa nachádza pri predajni XYZ".

Pokiaľ priemerný Nemec dokázal pochopiť význam šesťuholníka s nápisom SEV, tak nevidím jediný dôvod, prečo by priemerný Košičan nemohol pochopiť význam šesťuholníka s nápisom NAD. Ľudia sa naučili významy mnohých skratiek (najmä minulý režim bol na nich bohatý), iste by pochopili aj NAD.

A tak ďalej, príkladov by sa dalo vybrať mnoho.

No pokiaľ budú oznamy robiť ľudia po pracovnej dobe ("za trest"), tak to zákonite takto musí vyzerať.
Reakcia na: veteran #23:
Mne sa vidí, že k zmene štýlu zastávkových oznamov došlo niekedy okolo r. 2010.
Podľa mňa v niečom k lepšiemu, ale viac k horšiemu.
Z oznamov predtým som mal dojem, že technicky dosť meškajú za dobou - najmä grafika nula.
Ale oproti tým potom mali jednu veľkú výhodu - jasne a stručne (aj keď len textovo a často by sa hodila aj nejaká jednoduchšia schéma) popisovali zmenený stav, ktorý sa týkal LEN DANEJ ZASTÁVKY.
Takže som sa zorientoval raz-dva (výhodné najmä vtedy, keď sa mi už blížil autobus).
Keď ma zaujímala (a mňa zväčša hej) celá zmenená situácia, mali to na webe alebo to bolo v novinách.
Podľa mňa si s tým dali oveľa viac práce ako dnes (vyjmúc dnešné občasné schémy k tomu, ktoré tiež potrebujú čas na nakreslenie), pretože pri väčších zmenách museli mať tých druhov oznamov možno aj 10-15 a k tomu rozpis, čo kam.
Dnes je na ozname zvyčajne hustý, farebne a graficky maximálne preexponovaný (vďaka za sem-tam priloženú nejakú schému) o celej zmene - zrejme rovnaký v celom meste.
Jednak mi to pred očami splýva celé dokopy a najmä kým sa v ňom dopátram, čo ma práve tu a teraz zaujíma, vhodný spoj mi aj môže ujsť, pretože ešte neviem, či ho mám použiť.
Podľa mňa optimum:
a) na označník krátky oznam k situácii in situ (samozrejme, na úrovni doby),
b) ak je tam aj tabuľa v prístrešku, tak ten istý ešte raz a komplexný (ale menej výrazný) vedľa.
Reakcia na: mi.v #21:
Oznamy stáli rovnako za figu vtedy, aj teraz. Akurát, že teraz sú čísla liniek ofarbičkované a pre istotu je tam nakydaných aspoň 10 farieb. Čím viac farieb, tým viac Adidas. Súčasné veľdiela nedosahujú ani úroveň nemeckých oznamov z konca 80. rokov.

Čo sa týka výluky, zadelenie vodičov, ktoré malo byť platné od 25.2. vraj neplatí: https://kosice.korzar.sme.sk/c/20466389/posunu-zavretie-krizovatky-vss-na-stvrteho-marca.html

Keď už vonku vyplávalá neoverená informácia o výluke, podnik ju aspoň mohol dementovať. Elektropropagandu na webe zverejnovať dokážu, A TO ROVNO VEĽKÝMI PÍSMENAMI (lebo šak čím väčšie, tým viac pravda), toto už nie.
Reakcia na: mi.v #21:
Inak neviem odkial je tato informacia pretoze co citam na strankach Košic a na DPMK nie je takyto oznam a vraj sa este Ministerstvo nevyjadrilo k uzavere a ani Prezidium PZ. Cize nie je iste ze 25 zacne vyluka..alebo je len noviny klamu..neviem.
Reakcia na: LUKYmhd #20:
Je to zvláštne, nie? Koľko už zažili jazerčania dlhších výluk. Kvôli Jazeru, kvôli Južnej triede. Nielen tých novších, ale ešte aj na bordových Ikrausoch sme si zajazdili. A bralo sa to tak nejak normálne. Ale teraz tie lamentácie o nervoch a zdržaniach, hoci výluka ešte ani len nezačala. Neviem, či Korzár tými nadpismi posledných článkov neurobil trochu nadprácu a nenalial do toho nepotrebnú hystériu.
Keď porovnáme organizovanie výluk Jazera s minulosťou, vtedy vo vetre vial cyklostylovaný oznam prišpagátovaný k označníku a o žiadnych prestupoch na nadväzujúce linky nebolo ani slova. A už vôbec nie nejaký mobilný dispečer alebo prestupové trasy vyznačené šípkami. Napriek vtedajšiemu každodennému dochádzaniu si nepamätám, že by niečo bolo "strašné" a "na nervy". Neviem, či pri výlukách o päť rokov nebudú ľudia nadávať na DPMK, že na iPhone nemajú dosť kvalitný stream videa zo stanovišťa vodiča najbližšieho spoja prichádzajúceho k ich zastávke. 🙂
Reakcia na: Brazzers #17:
Raz sa to aj tak musi spravit tie prejazdy ozaj uz nie su bezpecne pod mostami...trochu snad vydrzis nie?
na hovnoto je ja budem chodiť nakupovať do mesta?
Reakcia na: Brazzers #17:
To je otázka na Triedu SNP 48/A.
Zaujímalo by ma, akým spôsobom a kedy bude DPMK kompenzovať zošrotované nervy Jazerčanov, prípadne Barčanov.
Reakcia na: veteran #14:
Vzhladom na "standard" ktory predvadza DPMK uz par rokov, plati moje tvrdenie, ze vyzera oficialne.
Reakcia na: veteran #14:
Comic Sans chýba!
Reakcia na: 110mat110 #13:
Pokiaľ myslíš tento oznam: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16711571_10209997081660809_8180459927360617607_n.jpg?oh=93d519682eb7995fca1d4858a33a508f&oe=594B65E7

...tak to má od oficiálnej formy dosť ďaleko, skôr to vyzerá ako nepodarok z portfólia hodiny informatiky tretej A na XVI. ZDŠ. K dokonalosti chýba už len WordArt a ešte aspoň dve krikľavé farby. Jinak dávám šest bludišťáků z pěti.
Oboch MC sa to bytostne dotyka. Preto chcu informovat ludi co najskor. Oznam ma dost oficialnu formu.
Reakcia na: 110mat110 #11:
Ja viem.
Ale že by si naozaj v oboch mestských častiach nezávisle niekto povedal (bez overenia na meste alebo v DPMK), že si túto neoverenú informáciu zo súkromnej stránky (pri všetkej úcte ku kvalite tohto webu) zavesí na oficiálny web svojej mestskej časti?
To sa mi nevidí veľmi pravdepodobné.
Reakcia na: cedin #10:
Oznam bol zverejneny na kosice.estranky v tomto zneni.
Reakcia na: 381+383 #8:
Ten oznam je zavesený na weboch mestských častí Barca a Nad jazerom.
Že by si ho obe vycucali z prsta? A ešte textovo rovnaký?
Reakcia na: 381+383 #8:
až mi bolo divnô, že je oznam vonku skôr než 2 dni pred výlukou ?
Upozorňujem, že celý tento výlukový oznam je neautorizovaný. DPMK vzhľadom na stále prebiehajúcu komunikáciu s príslušnými zložkami nevydal oficiálne stanovisko k výluke, ani neoznámil trasy liniek.
Reakcia na: LUKYmhd #6:
A preco nie? Dostanes obsluhu juznej triedy AD, stanica a Jakabov su obsluzene predlzenou 19tkou. Popravde netusim ako to je s dopravnym prudom STN->Ryba, ci je pocet cestujucich nejako extra vyznamny. Doprava v smere Jazero -> STN a Jazero -> Juzna trieda bude komplet zachovana bez prestupu
Reakcia na: Rudyke902 #4:
Zober si aka ma X7 interval...moja otazka zie bude sa tam mat kde otacat kazdych 5 min autobus tak aby dodrzal CP? a prečo by nemohli byt vuzite kolaje po Rybu ked je tam obratisko? ak potiahnes X7 na NO zrusi sa L3 pretoze co pojde 2 zastavky? Pekne krasne si pretup pri Rybe a nebud lenivý.
Reakcia na: Rudyke902 #4:
Nič v zlom, ale prestaň s tým "kôli." Nedá sa na to pozerať. KVÔLI KVÔLI KVÔLI! ?
Jedine pozitívum je tá L 19 predlžená po Važecku,, ale aj tak všetko, teda celá NAD bude jazdiť "sporadicky" a nie podľa CP (počas špičiek), tak ako im kolóny na moste VSS, či na Slaneckej dovolia,, a o nejakej "nadväznosti" prestupu na a z električiek škoda hovoriť,,, CP električky dodržia,, autobusy žiaľ nie,, a tak je ako píše "vybka" - budeme čakať kým niečo príde a naopak - električka na bus čakať nebude ..? ,, ak už sa to malo "zmiernit" nejak - fakt potiahnut bus na NO (prestupovať pri Rybe kôly trom zastávkam počas 4 mesiacoh - nieje 2x zmysluplne) ..
Zbytocne pridavat 52ku. Aj tak vsetci stvrdnu v zapche na opatskom. A potom sa bude vlacit vzduch az do Sace. Lepsie by bolo potiahnut X7 na NO.
Mohli dať viac spojov na 52, nech je častejšie priame spojenie Nad jazerom- Namestie. Ak bude to prestupovanie z autobusov na elektricky zase tak svele vyriesene, ze na autobus budeme cakat 8 minut, tak dakujem pekne.
Bude 12ka zastavovat v smere z Barce aj na juznej strane krizovatky VSS (po odklone okolo teplarne) ? je predpoklad ze ludia ani peso popod most neprejdu ak by aj vystupili este pred VSS krizovatkou..