VozidláTrolejbusyŠkoda 15 Tr › #6607

Evidenčné čísla:
  1. 6521  (pôvodne zamýšľané)
  2. 6607
Typ: Škoda 15 Tr 07/6
Výrobca: Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 11303
Rok výroby: 1990
Sprevádzkovanie: 18.6.1990
Odstavenie z premávky: leto 2014
Vyradenie: 2016 (?)
Nadobúdacia cena: 1 144 100 Kčs
Depo: Hroboňova
Rekonštrukcie a úpravy: Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003)
Charakteristické znaky: Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou.
Iné údaje: Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.

Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus.
Posledné záznamy o vypravení:
6.8.2014 202/6
5.8.2014 201/4
4.8.2014 212/1
31.7.2014 201/1
29.7.2014 202/8
25.7.2014 208/5
23.7.2014 201/5
22.7.2014 208/5
21.7.2014 202/7
18.7.2014 201/6
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: E479_1001 #190:
Nech žije kindermafia...

Pekného slova nenachádzam pri takýchto informáciach, keďže v tomto podniku sú na 99% pravdou.
Príkladom k ďalším zmiznutým dielom uvediem bzučiaky, ktoré skončili v 6309...
Reakcia na: E479_1001 #186:
Pozeram, ze jej chyba predna hmlovka. To sme na tom tak zle ako v 1990, kedy sa este aj tieto komponenty kradli z vozov, co ich mali? 😛

Ak mi este pamat dobre sluzi, tak 6609 a 6611 prisli uz zo zavodu bez hmloviek vpredu, kvoli ich nedostatku
Reakcia na: E479_1001 #186:
Trestuhodný stav, no čo iné sa dá od hnilého chrakteru niektorých jedincov, čo si berú "suveníry", čakať...

Všetko čo sa podarí vrátiť bude zázrak. V každom prípade, ešte pár miest má zásoby dielov pre ňu. A dovolím si povedať, že dosť značné zásoby.
Reakcia na: E479_1001 #186:
Pred rekonštrukciou treba všetky nakradnuté veci vrátiť. Všetky boli ukradnuté po 9/2014 – po vyradení z prevádzky a následného deponovania už ako HV.

Predpokladam, že sa budú nachádzať v dielňach a mali poslúžiť tam, kde rozhodne nepatria 😉
Pridávam sem prílohu, ktorú možno použiť ako aktualizáciu do jej súčasného stavu. Niesom autorom záberu avšak musím podotknúť, že vyzerá dosť zúbožene a rozkradnuto - nedivil by som sa keby to bolo kindermafiou, či už od doby kedy je na Trnávke alebo ešte z čias úschovy v Krasňanoch, kde bola tiež umiestnená vonku s prístupom kohokoľvek.

Aspoň, že je na betóne a nie v tráve.

Verím však že vďaka kvalite opráv ktoré tu už boli spomenuté, jej pomôžu prečkať obdobie pod holým nebom.
Reakcia na: ZiU9 #184:
Nie je dovod nesuhlasit, to co pisete Vy, ale aj zvysok diskutujucich je pravda. 6617 je v otrasnom stave a ak niekto chce Mku, tak tu ma 6635.

Pokial viem, tak zachovanie 6607/6604 bolo v plane odjakziva (azda este pred mojim odchodom do predcasnej penzie) a nie je dovod to zahadzovat. Doplnit ju o 6635 bude pekne okorenenie historickeho vozoparku, ako pisete.

6207 a 6309 tu dufam ostanu spolu taktiez 🙂
Reakcia na: N/A #180:
Objektívne však treba dodať, že #6607 ma technicky aj historicky teraz väčšiu šancu i zmysel. Historičák 15 TrM teraz je #6635 a tak by to malo ostať. Vozidlo má zmysel, lebo absolvovalo GO a jeho údržba na nejaký čas bude ešte menej náročná. Ak druhé vozidlo, tak jedine #6607, druhá Mka a ešte k tomu nesmierne náročná na opravu – #6617 je nezmysel.

Rovnaký nezmysel by boli aj dve 15 Tr z prvej série, nie len dve 15 TrM.

Preto súhlasím s 6207 + 6309. Prvá a posledná séria v Bratislave. Rovnaký scénar by sa tak mal zopakovať aj u 15tiek.
Preco stale nesvieti aj po ukazanych dokazov?
Akoze asi oni nechcu verit ci len na to pozeraju a hovoria si ,,Nie, nedame!"?
Súhlasím s obidvoma komentujúcimi, ja sa bližšie vyjadrím k tej modrej farbe.

Pre mňa osobne aj ked ide o neoficiálnu stránku ( a ďalšie stránky podobnej nátury) to vyjadruje to, že skutočne existuje a je to podložené podľa reálneho základu - bodov ktoré tu už odzneli.

A pre ľudí, ktorí absolútne nevedia o čo ide a náhodne si na stránku prekliknú, to môže zaujať a eventuelne zvýšiť záujem o dané vozidlo, možno zvýšiť túžbu ho vidieť v realite, odviezť sa, možno vzbudí záujem podporiť jeho chod.

Beriem že to môže znieť možno až moc hlboko, ale v konečnom dôsledku to môže iba pomôcť. Nepriamo DPB tým, že bude zvýšený záujem o nielen 6607 teraz v tomto príklade ale aj o všetky vozidlá, ktoré ten status ešte nemajú. Tie, čo ho už majú, už pozornosť majú.

V konvoji to bolo krásne vidieť si myslím.
Reakcia na: N/A #180:
Ohľadom toho O.Z. je to skôr otázka na @mhmhd. Možno bude vedieť viac a prípadne dávať update, keď budú v pokroku s riešením.

Riešia čisto otázku financií, alebo už aj niečo konkrétne mimochodom? Možno aj niekto iný by vedel povedať...
Reakcia na: S499.1023 #179:
Toto si rozoberieme.

To, či sa zachová ako funkčný veterán je samozrejme na ľuďoch, čo sa o to majú pričiniť. Po (pre mňa) nových informáciach, práve z diskusií na tejto stránke to má za úlohu DPB a.s. v kombinácii s O.Z. Veterány.eu.

A aby svietila na stránke považujem za vhodné v zmysle, že to, že je vyradená a nepovažuje sa tu za dochovaný kus, je zavádzajúca informácia. Na iných stránkach a očividne aj v realite je stále s ňou počítané.

Naviac sú aj objektívne dôvody, ktoré ste vo Vašom komentári odobrili.
Reakcia na: N/A #177:
Všetky vaše argumenty v prospech zachovania 6607 vs. 6617 považujem za validné. Ale fakt si myslíte, že o tom, ktoré vozidlo sa zachová a opraví, rozhoduje to, či bude na iMHD svietiť na modro?
Nepamätám si takúto situáciu, kedy bola obnovená diskusia, na ktorú šla cenzúra, kvôli faktom a inému názoru.

Za mňa maličký krok vpred, no aj tak sa mu dalo predísť.

Nerád sa opakujem, ale zopakujem to naposledy a čo najstručnejšie.

6607 a 6635 sa musia uchovať ako historické, 6635 je excelentná náhrada za spackanú 6617, resp. zároven odpredanú 6621. 6607 je náhradou za odpredanú 6604.

Objektívne dôvody na ich zachovanie vždy boli, sú, aj budú! Rovnako ako na to, že dochovať 6617 v súčasnom technickom stave je zbytočné a nerentabilné, keďže práve toto vozidlo nie je jediným dochovaným svojho druhu.

6607 je prvá dodaná z prvej série a 6635 prvá z poslednej série. Historicky pekná postupka.

Aj keď to tu už mnohokrát odznelo, je veľmi vhodné 6607 označiť modrou farbou ako dochované historické vozidlo. Ďakujem tomu, kto tomu tak na tejto stránke učiní, keďže je to fakt.
Reakcia na: mhmhd #175:
Ďakujem.

Reakcia na: ZiU9 #173:
Áno nech sa páči je tam aj rozhodnutie o konaní zbierky:

https://veterany.eu/aktualne-verejna-zbierka-na-renovaciu-historickeho-trolejbusu/
Nezáleží to od vôle diskutérov ale od moderátorov, ktorí majú právomoci zmeniť status a kartu vozidla.

To je jediné po čom tu nielen ja, voláme celý čas, nakoľko údaj na imhd je posledný, ktorý je udaný nesprávne.

Samozrejme beriem, že spoločne s posledným komentujúcim zrejme tlačíme až príliš, avšak myslím si že z pádnych dôvodov.
Reakcia na: mhmhd #172:
Existuje odkaz na tú zbierku?
Náhodou viem o snahách zachrániť 6607 zo strany o.z.-ka ktoré v minulosti na ňu chcelo vyhlásiť verejnú zbierku, podrobné informácie nemám, minimálne sa za ňu toto združenie prihovára aby ju nepostihol nepriaznivý osud. A nebolo by odveci ak by sa zbierka opakovala.

Stanovisko DPB na toto konkrétne vozidlo nepoznám, viem že 1-2 mesiace dozadu sa rátalo s 6207 a 6617, zo 14 a 15Triek, ale ohľadom 6617 sa to mohlo zmeniť vzhľadom na informácie o stave rámu, ďalšia info je že po 6617 mala byť na rade 6207 ktorá dúfam je stále v kurze napriek tomu že sa opravila 6309.

Info o tom ako je oficiálne vedená 6607 nemám, ale som za aby sa označila ako nádejné hist. vozidlo na modro, neviem kto je adminom, ale nechal by som im čas na premyslenie tejto zmeny a netlačil by som na nich.