VozidláTrolejbusyŠkoda 15 Tr › #6607

Evidenčné čísla:
  1. 6521  (pôvodne zamýšľané)
  2. 6607
Typ: Škoda 15 Tr 07/6
Výrobca: Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 11303
Rok výroby: 1990
Sprevádzkovanie: 18.6.1990
Odstavenie z premávky: leto 2014
Vyradenie: 2016 (?)
Nadobúdacia cena: 1 144 100 Kčs
Depo: Hroboňova
Rekonštrukcie a úpravy: Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005)
BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003)
Charakteristické znaky: Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou.
Iné údaje: Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.

Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus.
Posledné záznamy o vypravení:
6.8.2014 202/6
5.8.2014 201/4
4.8.2014 212/1
31.7.2014 201/1
29.7.2014 202/8
25.7.2014 208/5
23.7.2014 201/5
22.7.2014 208/5
21.7.2014 202/7
18.7.2014 201/6
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Landscape #198:
Vidím, ze informácie sa stále šíria bleskovou rychlostou. Len aby som uviedol vsetko s ako tak chladnou hlavou na pravú mieru, toto všetko sa naozaj deje. Vedenie, ale aj iné subjekty dopravneho podniku si za toto jednanie ponesú velmi skarede následky. Aspon na základe toho, čo sa síri prevadzkami...
Reakcia na: Landscape #198:
Dufam aj ja, ze niekto dostane rozum. Pre nieco sa 6607 urcite robit ma (atrakcia + mujeznictvo) a zaroven ak sa do toho niekto chce pustit, predpokladam, ze ma na to aj dostatocny financny obnos a moze si to dovolit. Ak kvoli egu sucasne vedenie teda sabotuje tuto aktivitu na margo zbastlenej skrine 6624, tak nech radsej idu na Prednu Horu, a nie tu lamentovat, nad upravou 6624 za nie aktualne viac ako 1000 euro... Zobudte sa prosim to trio "tam hore" 🙂
Reakcia na: ampz #196:
Verím, že to tak bude osobne. Pamatám si toto vozidlo z premávky mimoriadne dobre a určite si zaslúži byť muzejným.
A však najprv treba zastaviť pokus vedenia a prevádzky o sabotovanie rekonštrukcie originálnej 6607. Dúfaj teda hlavne v to, že niekto dostane konečne rozum a potom plánuj vozenie sa...
Reakcia na: ampz #196:
Nemýliš sa. Z toho čo som zachytil, tomu všetko momentálne nasvedčuje.
Tak snaď sa v nej coskoro povozíme 🙂
Ono sa nie je čomu čudovať, keď sa vozidlo ponechá poveternostným podmienkam a spásy okolia, ťažko zabrániť korózii alebo povrchovému poškodeniu.

Ale netrúfam si povedať, že je na tom tak zle.

Komentáre nižšie jasne vysvetľujú prečo som toho názoru a myslím si, že danú tému otvárať je zbytočné.
Reakcia na: mmmmm #193:
Kopa vozidiel je/bolo na tom horšie ako Sorky 1. série, také Karosy B732/B741, o niečo dávnejšie Ikarusy 280 čo jazdili v bežnej premávke, ale 6607 je naozaj zúbožený omnoho horšie aj ako všetko čo som vymenoval. Horšie je na tom asi len Tatra T400
Reakcia na: randomtipekzulic #192:
On sa vôbec nezachová v tomto stave, je v horšom stave než Sorky z 1. série. Čaká len na zošrotovanie
Reakcia na: E479_1001 #186:
Pridavam este jednu fotku
Jej stav k 10/2025, snad sa este dakedy opravy a sprevedzkuje
Reakcia na: E479_1001 #190:
Nech žije kindermafia...

Pekného slova nenachádzam pri takýchto informáciach, keďže v tomto podniku sú na 99% pravdou.
Príkladom k ďalším zmiznutým dielom uvediem bzučiaky, ktoré skončili v 6309...
Reakcia na: E479_1001 #186:
Pozeram, ze jej chyba predna hmlovka. To sme na tom tak zle ako v 1990, kedy sa este aj tieto komponenty kradli z vozov, co ich mali? 😛

Ak mi este pamat dobre sluzi, tak 6609 a 6611 prisli uz zo zavodu bez hmloviek vpredu, kvoli ich nedostatku
Reakcia na: E479_1001 #186:
Trestuhodný stav, no čo iné sa dá od hnilého chrakteru niektorých jedincov, čo si berú "suveníry", čakať...

Všetko čo sa podarí vrátiť bude zázrak. V každom prípade, ešte pár miest má zásoby dielov pre ňu. A dovolím si povedať, že dosť značné zásoby.
Reakcia na: E479_1001 #186:
Pred rekonštrukciou treba všetky nakradnuté veci vrátiť. Všetky boli ukradnuté po 9/2014 – po vyradení z prevádzky a následného deponovania už ako HV.

Predpokladam, že sa budú nachádzať v dielňach a mali poslúžiť tam, kde rozhodne nepatria 😉
Pridávam sem prílohu, ktorú možno použiť ako aktualizáciu do jej súčasného stavu. Niesom autorom záberu avšak musím podotknúť, že vyzerá dosť zúbožene a rozkradnuto - nedivil by som sa keby to bolo kindermafiou, či už od doby kedy je na Trnávke alebo ešte z čias úschovy v Krasňanoch, kde bola tiež umiestnená vonku s prístupom kohokoľvek.

Aspoň, že je na betóne a nie v tráve.

Verím však že vďaka kvalite opráv ktoré tu už boli spomenuté, jej pomôžu prečkať obdobie pod holým nebom.
Reakcia na: ZiU9 #184:
Nie je dovod nesuhlasit, to co pisete Vy, ale aj zvysok diskutujucich je pravda. 6617 je v otrasnom stave a ak niekto chce Mku, tak tu ma 6635.

Pokial viem, tak zachovanie 6607/6604 bolo v plane odjakziva (azda este pred mojim odchodom do predcasnej penzie) a nie je dovod to zahadzovat. Doplnit ju o 6635 bude pekne okorenenie historickeho vozoparku, ako pisete.

6207 a 6309 tu dufam ostanu spolu taktiez 🙂
Reakcia na: N/A #180:
Objektívne však treba dodať, že #6607 ma technicky aj historicky teraz väčšiu šancu i zmysel. Historičák 15 TrM teraz je #6635 a tak by to malo ostať. Vozidlo má zmysel, lebo absolvovalo GO a jeho údržba na nejaký čas bude ešte menej náročná. Ak druhé vozidlo, tak jedine #6607, druhá Mka a ešte k tomu nesmierne náročná na opravu – #6617 je nezmysel.

Rovnaký nezmysel by boli aj dve 15 Tr z prvej série, nie len dve 15 TrM.

Preto súhlasím s 6207 + 6309. Prvá a posledná séria v Bratislave. Rovnaký scénar by sa tak mal zopakovať aj u 15tiek.
Preco stale nesvieti aj po ukazanych dokazov?
Akoze asi oni nechcu verit ci len na to pozeraju a hovoria si ,,Nie, nedame!"?
Súhlasím s obidvoma komentujúcimi, ja sa bližšie vyjadrím k tej modrej farbe.

Pre mňa osobne aj ked ide o neoficiálnu stránku ( a ďalšie stránky podobnej nátury) to vyjadruje to, že skutočne existuje a je to podložené podľa reálneho základu - bodov ktoré tu už odzneli.

A pre ľudí, ktorí absolútne nevedia o čo ide a náhodne si na stránku prekliknú, to môže zaujať a eventuelne zvýšiť záujem o dané vozidlo, možno zvýšiť túžbu ho vidieť v realite, odviezť sa, možno vzbudí záujem podporiť jeho chod.

Beriem že to môže znieť možno až moc hlboko, ale v konečnom dôsledku to môže iba pomôcť. Nepriamo DPB tým, že bude zvýšený záujem o nielen 6607 teraz v tomto príklade ale aj o všetky vozidlá, ktoré ten status ešte nemajú. Tie, čo ho už majú, už pozornosť majú.

V konvoji to bolo krásne vidieť si myslím.
Reakcia na: N/A #180:
Ohľadom toho O.Z. je to skôr otázka na @mhmhd. Možno bude vedieť viac a prípadne dávať update, keď budú v pokroku s riešením.

Riešia čisto otázku financií, alebo už aj niečo konkrétne mimochodom? Možno aj niekto iný by vedel povedať...