Reply on: Dadino #18:
Podľa mňa si obstarávanie autobusov cez eurofondy priveľmi idealizuješ. V prípade vodíkových busov sa tu urobil veľký tender, pritom reálne očakávania boli na 0 až 5 autobusov, z ktorých sú nakoniec štyri autobusy. Ako TeBeCe píše, ďalšia žiadosť o dotáciu bola zamietnutá. Košice majú peniaze na tri CNG autobusy a Zvolen dostal dotáciu na štyri CNG autobusy. Ak by sme aj dostali dotáciu na ďalšie štyri CNG autobusy, tak to na situácii vôbec nič nezmení. Skôr si myslím, že nákup CNG autobusov nemá dnes vôbec zmysel a je jasné, že väčší balík drahších autobusov sa neobstará, keďže na to nie je dôvod, keď je možnosť obstarať autobusy Euro 6, ktoré sú cenovo dostupnejšie.
Ecomat
ale teda konkrétne euro6 sorky stoja najčastejšie kvôli katalyzatorom, 4252 má diferak rozsypaný napríklad .. ale zaujímavé je že aj na NSách už začínajú problémy s katalyzatormi a obmedzením výkonu motora