12-metrové autobusy namiesto kĺbových 18-metrových:
1705, linka 21/1 - iba časť dňa, neskôr bol vymenený za kapacitnejší kĺbový autobus
2712, linka 50/1
2725, linka 83/9 - popoludní bol vymenený za kapacitnejší kĺbový autobus
4082, linka 68/9
Vynechaný spoj:
- o 17.28 h. linka 1/5, odchod zo zastávky Trnavské mýto, ŽST Nové Mesto, pre poruchu električkovej súpravy 7767+7768 - záložné vozidlo sa napojilo neskôr niekde na trati
15-metrové autobusy namiesto 12-metrových:
1202, linka 32
1213, linka 133
18-metrové kĺbové autobusy namiesto 15-metrových:
1621, linka 88/2
1639, linka 88/6
1815, linka 88/5
Zhrnutie:
- oslabenie kapacity minimálne o 4 veľkokapacitné autobusy
- paradoxne Divízia Autobusy (Trnávka) vypravila 18-metrové vysokopodlažné autobusy na "solarisovú", Dopravným podnikom garantovanú nízkopodlažnú linku 88, zatiaľ čo minimálne o dva 15-metrové autobusy viac premávali na linkách 32 a 133 s nižšími prepravnými nárokmi a na kĺbovú vysokovyťaženú linku 21 bol dokonca vypravený len 12-metrový autobus
9.3.2009 (pondelok)
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované