9.3.2009 (pondelok)

12-metrové autobusy namiesto kĺbových 18-metrových:
1705, linka 21/1 - iba časť dňa, neskôr bol vymenený za kapacitnejší kĺbový autobus
2712, linka 50/1
2725, linka 83/9 - popoludní bol vymenený za kapacitnejší kĺbový autobus
4082, linka 68/9

Vynechaný spoj:
- o 17.28 h. linka 1/5, odchod zo zastávky Trnavské mýto, ŽST Nové Mesto, pre poruchu električkovej súpravy 7767+7768 - záložné vozidlo sa napojilo neskôr niekde na trati

15-metrové autobusy namiesto 12-metrových:
1202, linka 32
1213, linka 133

18-metrové kĺbové autobusy namiesto 15-metrových:
1621, linka 88/2
1639, linka 88/6
1815, linka 88/5

Zhrnutie:
- oslabenie kapacity minimálne o 4 veľkokapacitné autobusy
- paradoxne Divízia Autobusy (Trnávka) vypravila 18-metrové vysokopodlažné autobusy na "solarisovú", Dopravným podnikom garantovanú nízkopodlažnú linku 88, zatiaľ čo minimálne o dva 15-metrové autobusy viac premávali na linkách 32 a 133 s nižšími prepravnými nárokmi a na kĺbovú vysokovyťaženú linku 21 bol dokonca vypravený len 12-metrový autobus

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.