Zlepšenie je pritom možné jednoducho – preradiť päť nevyužitých naftových Ikarusov 415 do Petržalky a vo vozovni Trnávka disponujúcej plniarňou plynu používať plynové autobusy. Ostáva nám len dúfať, že spomínané nevyužívané 12-ročné Ikarusy 415 "náhle neskorodujú" pred ich pomyselným presunutím do Petržalky, ako sa to už niektorým z týchto autobusov stalo. Prípadné logické úpravy vo výprave tzv. „krátkych” autobusov však nevyriešia zásadný problém – chýbajúce kĺbové autobusy – pomôžu však nasadzovať do premávky novšie autobusy než je tomu v súčasnosti.
Nelogické nasadzovanie krátkych autobusov
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované
Zlepšenie je pritom možné jednoducho – preradiť päť nevyužitých naftových Ikarusov 415 do Petržalky a vo vozovni Trnávka disponujúcej plniarňou plynu používať plynové autobusy. Ostáva nám len dúfať, že spomínané nevyužívané 12-ročné Ikarusy 415 "náhle neskorodujú" pred ich pomyselným presunutím do Petržalky, ako sa to už niektorým z týchto autobusov stalo. Prípadné logické úpravy vo výprave tzv. „krátkych” autobusov však nevyriešia zásadný problém – chýbajúce kĺbové autobusy – pomôžu však nasadzovať do premávky novšie autobusy než je tomu v súčasnosti.