Dopravný podnik Bratislava už nebude pokračovať v modernizáciách trolejbusov Škoda 14 Tr, ktoré dostávajú novú skriňu, nápravy a ďalšie komponenty. Vozidlá 14 Tr sú vysokopodlažné, morálne zastaralé a ich koncepcia pochádza ešte zo začiatku 70. rokov minulého storočia. Od modernizácií upustili aj české dopravné podniky a na Slovensku sa s výnimkou Bratislavy inde neuskutočňovali. Doteraz bolo takto modernizovaných 7 vozidiel, ďalších päť bude nasledovať v tomto roku s použitím už dodaných vozidlových skríň. DPB sa chce orientovať na obnovu vozového parku nákupom nových nízkopodlažných vozidiel. Pre porovnanie, Prešov má 13% nízkopodlažných trolejbusov, Bratislava 5%.
Komentáre
K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.