Šestnásťročný Ikarus 280 na Dlhých dieloch u mnohých cestujúcich vzbudil úsmev na perách a zvečnili si ho do svojich mobilných telefónov. Iní sa čudovali a pýtali, či je dnes deň historických vozidiel. Vozidlo paradoxne dokázalo vyjsť kopec rýchlejšie ako novšie TAM-BUSy, ktoré sú na Dlhých dieloch stálicami. V júni 2007 by sa malo začať vyrábať ďalších šesť kusov trolejbusov s pomocným pohonom, ktoré doplnia jestvujúce vozidlá. Pokiaľ však nebude existovať trolejová otočka v Karlovej Vsi, môžeme naďalej na Dlhých dieloch očakávať poruchy a výpadky.
Staré Ikarusy a Karosy zachraňujú "duobusy"
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované
Šestnásťročný Ikarus 280 na Dlhých dieloch u mnohých cestujúcich vzbudil úsmev na perách a zvečnili si ho do svojich mobilných telefónov. Iní sa čudovali a pýtali, či je dnes deň historických vozidiel. Vozidlo paradoxne dokázalo vyjsť kopec rýchlejšie ako novšie TAM-BUSy, ktoré sú na Dlhých dieloch stálicami. V júni 2007 by sa malo začať vyrábať ďalších šesť kusov trolejbusov s pomocným pohonom, ktoré doplnia jestvujúce vozidlá. Pokiaľ však nebude existovať trolejová otočka v Karlovej Vsi, môžeme naďalej na Dlhých dieloch očakávať poruchy a výpadky.