Výluka liniek 20 23 26 123 N21 na Agátovej ulici (14. – 17.10.2016)

Prerušená bude premávka medzi Dúbravkou a Devínskou Novou Vsou, obchádzka bude cez Lamač.

V termíne od piatka 14. októbra od cca 18:00 do pondelka 17. októbra 2016 do začiatku dennej premávky bude pre opravu vozovky vylúčená premávka liniek 20 23 26 123 N21 cez podjazd pod železničnou traťou na Agátovej ulici. Premávka dotknutých liniek a náhradnej linky X23 bude zabezpečovaná nasledovne:

  • linka 20 pôjde medzi zastávkami Bory-rázcestie a Alexyho obojsmerne obchádzkou po trase cesta II/505 - Bory Mall - Hodonínska - J. Alexyho.
    • Posledný spoj pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom na Opletalovu o 18:38, smerom k Tescu Lamač o 18:49. Ďalšie spoje už pôjdu obchádzkou.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach: Bory Mall, Lamač - staré záhrady, Vrančovičova, Hodonínska (smer Tesco), Lediny (smer DNV), ŽST Lamač (smer Tesco), Na vrátkach (smer DNV), Bilíkova (smer Tesco), Alexyho na Alexyho (smer DNV).
    • Nebude obsluhovať riadne zastávky: Alexyho (smer DNV), Drobného, OD Saratov, Pri kríži, Agátová, Technické sklo.
    • K Technickému sklu pôjde náhradná linka X23.
  • linka 26 pôjde medzi zastávkami Volkswagen a Pekníkova obojsmerne obchádzkou po trase cesta II/505 - Bory Mall - Hodonínska - J. Alexyho - Saratovská.
    • Posledný spoj pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom na Jána Jonáša-VW o 14:53, smerom na Žatevnú o 14:32. Ďalšie spoje už pôjdu obchádzkou.
    • Na obchádzke zastavína zastávkach: Alexyho (ako linka 23), Drobného.
    • Nebude obsluhovať riadne zastávky: OD Saratov, Pri kríži.
  • linky 23 a 123 v uvedenom čase nebudú premávať, náhradou je linka X23. Úsek Mláka - Volkswagen bude bez náhrady.
    • Posledný spoj linky 23 pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom na Mláku o 18:05, smerom do Lamača o 18:30.
    • Posledný spoj linky 123 pôjde podjazdom pri Technickom skle v piatok smerom do Lamača o 18:29, smerom na Žatevnú 18:43.
  • náhradná linka X23 bude premávať po trase Technické sklo - Agátová - Saratovská - J. Alexyho - Hodonínska Vrančovičova - Cesta na Klanec - Podháj - Hodonínska - Bory Mall - Volkswagen. K Volkswagenu budú zachádzať iba vybrané spoje.
    • Zastávky v smere Bory Mall, Volkswagen: Technické sklo, Agátová, Pri kríži, OD Saratov, Drobného, Alexyho, Na vrátkach, Lediny, Vrančovičova, Lamač, Klanec, Studenohorská, Podháj, Bakošova, Lamač - Staré záhrady, Bory Mall, Bory-rázcestie, Veľkolúcky potok, ČOV Devínska Nová Ves, Jána Jonáša, Jána Jonáša - VW.
    • Zastávky v smere k Technickému sklu: Jána Jonáša - VW, Jána Jonáša, ČOV Devínska Nová Ves, Veľkolúcky potok, Bory-rázcestie, Bory Mall, Lamač - Staré záhrady, Bakošova, Podháj, Studenohorská, Klanec, Lamač, Vrančovičova, Hodonínska, ŽST Lamač, Bílikova, Alexyho, Drobného, OD Saratov, Pri kríži, Agátová, Technické sklo.
    • Spoje končiace pri Bory Mall budú mať konečnú v areáli obchodného centra.
  • linka N21 nebude premávať cez Dúbravku. Medzi zastávkami Bory-rázcestie a ŽST Lamač pôjde obojsmerne cez Hodonínsku a cestu II/505.
    • Na obchádzke zastaví na zastávkach: Bory Mall, Lamač - staré záhrady, Vrančovičova.
    • Nebude obsluhovať riadne zastávky: Bilíkova, Alexyho, Drobného, OD Saratov, Pri kríži, Agátová.
    • Do Dúbravky je možné využiť linku N34.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zavinacsk #37:
Na EP som jazdil a nebolo to nic dramaticke. Prinajhorsom som usetril za listok, ked to neslapalo a nepocul som, ze by kvoli tomu dakto mal opletacky.
Chapem, ze pre niekoho je prvotna investicia na vstup do cyklu elektricenkovania privysoka. Ale niekto, kto nedokaze ovladat matematiku ani na tak zakladnej urovni, aby si zratal, ze kupa EP je prenho vydaj o 0,90 vyssi nez neustale zhananie listkov (a navyse mu kazdomesacne usetri), si nezasluzi obhajobu, nie to este aby mu rozpocet zachranoval DPB. Peniaze sa zazracne nerozmnozia ak ich posusim v penazenke o tyzden dlhsie... (Ale pripustam, ze mozno som len ja zle vychovany, kedze u nas vzdy na elektricenku muselo byt, aj keby na ine nebolo dost, lebo potom sa dalo jazdit za lepsou cenou a usetrit, aby nakoniec bolo dost.)
Na papieri znie tvoja inovativna myslienka s nakladmi pekne, ale naozaj sa mala Ruzinovu zakazdym ratat na X14-ke minutaz cez Trnavske myto? Petrzalke dva roky dotovat cesta cez most? Vysvetli mi sposob odlisenia kto ide na vyprsany listok a kto len vyuziva kompenzaciu. A keby sa to aj vyriesilo, tak peniaze nepadaju z neba, co by sa zoskrtalo na socialnu politiku pri vylukach? Mozno prave preto sa to nikdy nerobi.

A prosim ta, keby sa studenti vyvazali v takej miere na autach, tak 1/skade by boli tie navaly studakov iduce vlakmi domov, 2/kto by napchaval 31 a 39 tak, ze sa ludia z Mlynov kolkokrat dostanu az do tretieho autobusu? Ono, najma pri fakultach v centre fakt neni kde zaparkovat, takze rozmyslat nad autom sa ani len neoplati.

K zaveru: 20 rokov sa spolocnostou nesie nazor, ze verejna doprava JE pre socky prave na zaklade dlhorocneho konania dopravcov, neviem kde si prisiel na opak. A nakoniec, nepochopenie principu padajuceho h***a - ak sa k tebe spravaju nadriadeni ako k hnoju, co ta motivuje spravat sa k vrstve pod tebou inak? Ak by si apeloval na riesenie tychto problemov, tak je tvoja aktivita omnoho prinosnejsia ?
Reakcia na: S499.1023 #40:
Sťažnosť doriešil priamo vo vozidle iný cestujúci, resp. cestou ďalej "trošku" porušil zákaz komunikácie s vodičom počas jazdy, pričom na tie slovné výrazy a výraz tváre cestujúceho dotyčný vodič tak skoro nezabudne. Len škoda, že som si v tom šoku z jeho prozákazníckeho prístupu zabudol poznačiť číslo vozidla. Verím, že niekto iný z autobusu tú sťažnosť podal.

Chlieb a žemle - išlo čisto len o porovnanie hmotnosti a ceny potravín k tým lístkom - v princípe to vychádza zhruba rovnako, pričom na chlebe alias ePeňaženke sa dá ušetriť, no na úvod treba investovať viac. Keď už porovnávaš Kaufland s výlukou, Kaufland pri rekonštrukcii postaví pred predajňou stan a časť produktov predáva v ňom, resp. pečivo dokáže vykryť z inej predajne (najbližšia je pri Patrónke). Čo je sociálne, robia to na vlastné náklady, aby neprišli o zákazníkov.

K vozíčkarovi - nebol to oslý mostík, ale doslova blbá náhoda. Rozoberali sme ľudí odkázaných na invalidný vozík v súvislosti s kopcom z Mokrohájskej k Tesco Lamač, pričom dnešná udalosť ukázala jedného pavodiča v jeho plnej inteligencii. No a vytiahnuť svojpomocne na takom vozíku kopec na Harmincovej, to si nedokážem predstaviť.
Reakcia na: S499.1023 #38:
Zastať sa vozíčkara bolo najmenej. Ibaže by "postavy uvedené v tomto príbehu sú vymyslené a akákoľvek podobnosť so skutočnosťou je náhodná".
Reakcia na: zavinacsk #37:
Ja som na Prírodovedeckej strávil 9 rokov a mal som tam spolužiakov a kolegov vozíčkarov. Áno, nebolo to pre nich príjemné, ale zvládali to. A to bol iný kopec v porovnaní s Tescom Lamač. A myslíš si, že napr. na Kramároch vozíčkari nebývajú?

No tak si proste musel prestupovať, smola.
Reakcia na: zavinacsk #37:
A len tak mimochodom, ten oslí mostík s vozíčkarom na Harmincovej a dementným krútičom kolieska má s víkendovou výlukou spoločné čo?
Reakcia na: zavinacsk #37:
Inak ten príklad s tým chlebom a žemľami je veľmi dobrý - transformujúc do tohto tú výluku si predstavujem, že by Kaufland oznámil, že tri dni nebudú žemle, lebo pekáreň bude rekonštruovať linku na žemle a kto si nemôže kúpiť žemle v predstihu, si môže kúpiť chlieb. Ty by si spustil krik, že sociálne cítiaci Kaufland mal tieto tri dni dovážať žemle z pekárne v Trnave.
Reakcia na: zavinacsk #39:
Tak dúfam, že si mu oznámil, že naňho príde sťažnosť.
Reakcia na: S499.1023 #38:
Riešil. Odpoveď bola rovnako arogantná - ak chcem, na ďalšej môžem vystúpiť a môžem ho ísť vytlačiť ku Kauflandu.
Reakcia na: zavinacsk #37:
Ty si v tom autobuse bol? S vodičom si to riešil?
#33 Dnes ráno čakal vozíčkar na Harmincovej smer centrum a signalizoval záujem o nastúpenie, pričom autobus bol poloprázdny, žiadny vozíček, kočík ani bicykel na palube. Autobus zastavil na zastávke cca 30 cm od chodníka. Vozíčkar sa teda posunul k predným dverám autobusu a mával na vodiča. Ten o ňom veľmi dobre vedel, keď utrúsil fakt nemiestnu poznámku "no už len kvôli tebe do tej zimy vystúpim" a opustil zastávku. Keby som mal na Teba kontakt, dal by som ho tomu vozíčkarovi kvôli taxíku.
Aspoň viem, aký prístup majú mať po novom vodiči DPB k invalidným cestujúcim. Že poctivej práci česť!

#34 + #35 + #36 Vysvetlite to ľuďom, ktorí si nedobijú 8 EUR kredit do mobilu, lebo toľko naraz neutratia, rovnako si nekúpia chlieb za 1,19 EUR, ale v prepočte zhruba rovnako drahé 4 žemle každý deň.
Inak s tou peňaženkou sú ešte stále problémy (aj dnes moja vlastná skúsenosť plus ďalší dvaja na ďalších zastávkach), čo ale oni asi aj tak netušia.

#36 Ak má niekto problém s konkrétnym kopcom, má možnosť sa vyjadriť. Mimochodom, pozri sa, na akých autách sa vozia chudobní študenti.

Všeobecne pri takýchto krátkodobých výlukách by v civilizovanej sociálnej krajine (tú sociálnu nám stále tvrdia zhora) vzal prepravca zvýšené náklady na seba, resp. by sa o ne podelil so subjektom, kvôli ktorému musí byť tá výluka. Len o toto ide, nič viac.
§lebosatotaknikdynerobilo, §leboostatnimajupcl, §lebomhdniejepresocky, §lebomhdjelenprebohatych, §lebopravdumajulenfanaticimhd, §lebokludompristupujuakokhnoju
Reakcia na: zavinacsk #30:
Ak dáš 21 € na jednorázové lístky a pri 90 dňovom PCL Ti mesiac (aj s BMK) stojí 22 €, tak potom vôbec nerozmýšlaš ekonomicky. Zaplatiť rozdiel 1 € a mať možnosť neobmedzene cestovať po BA je podľa mňa vysoká komparatívna výhoda.

A inak, keď sme pri tom kopci, študentov v Mlynskej doline obhajovať nejdeš??
Reakcia na: zavinacsk #30:
"nie každý si môže dovoliť investovať značnú časť svojho príjmu do 90 a viac dňového PCL, ktorý by sa im už ekonomicky mohol oplatiť"
Aha, ale investovat do ovela drahsich jednorazovych listkov si dovolit mozu?
Reakcia na: zavinacsk #30:
Mna by zaujimalo, preco niekto, kto urobi 30 jazd mesacne, vobec podstupuje listkovy masochizmus miesto toho, aby raz zainvestoval do elektronickej penazenky za 3€ a potom kazdy mesiac usetril po 2,10€? Ved ked obracia kazdu korunu, tak to vie byt fajn dlhodoba pomoc.


(Viem, nastoleny problem to neriesi, ale pozadovat kvoli trojdnovej vyluke akusi kompenzaciu cestovneho pokladam za prehnane. To som mal podla tvojich predstav pozadovat kompenzaciu, ked uzavreli Stary most a trasa 95ky sa o peknych par minut predlzila? A ze to neboli tri dni...)
Reakcia na: zavinacsk #30:
"Medzi Dúbravkou a DNV cestujú ľudia, ktorí na 15 min lístky minú mesačne 21 EUR (v priemere cestujú 30x mesačne, t.j. 15x tam a 15x späť). Logicky sa im neoplatí investovať do mesačného PCL a nie každý si môže dovoliť investovať značnú časť svojho príjmu do 90 a viac dňového PCL"

Takze pre dopravne obmedzenie trvajuce 3 DNI budeme riesit, ze cestujuci si musia kupovat listky na mesiac ci 90 PCL? Pre 3 dni? Nepoviem, kebyze to je trvala riesenie alebo dlhodoba vyluka, ale 3 dnova vyluka s 2 dnami vikendu? DPB by to nezruinovalo, ale stalo by to viac ako by DPB ziskal na tych listkoch/dotaciach spat.

"Keď si následne začal s Mokrohájskou a hurá-hop prechádzkou na kopec k Tesco Lamač (keďže ty musíš chodiť na kopec, tak nech všetci), napísal som Ti o cestujúcich, ktorých v buse 20 bežne stretávam, pričom nastupujú na zastávkach Pri kríži a OD Saratov v dúbravskom úseku a na Milana Marečka a Štefana Králika v DNV, vystupujú buď v okolí skleníka v Dúbravke alebo práve pri Tesco Lamač."

Nemusim chodit hore/dole kopcom, je to dobrovolne. Ale nebudem kvoli tomu cestovat o 20 minut dlhsie denne s 2 prestupmi navyse. A to prosim pekne by som musel denno-denne, nie iba kvoli vyluke.

Dalej kludne ma oprav, ale nie je teza, ze dostupnost na zastavku ma byt do 500-750 metrov alebo do 5 minut? Takze v com je dostupnost cca 450 metrov Tesco Lamaca od Mokrohajskej tak zla? A ten "kopec"? Boha ked som bol este obezne hovado, ktoreho skoro zabilo 1 poschodie v panelaku, tak prave TEN kopec nebol ziadny problem, pretoze je uplne minimalny, a to som tam chodil niekolko krat do tyzdna na brigadu.

A nakoniec - ty si zacal potom argumentovat (aj ked skor by som rad pouzil "utocit", ale predpokladam, ze si nemyslel nic zle tym argumentom) argumentom vozickarov. A znova sa ta pytam - kolko vozickarov utrpi behom 3 dnovej vyluky nedostupnost L20 do Tesca Lamac? Ak to bude viac ako 1, tak mu milerad zaplatim rocnu elektricenku alebo jazdu takixom v rovnakej hodnote.
Reakcia na: zavinacsk #30:
To sú fest vykonštruované kombinácie.
Reakcia na: zavinacsk #28:
A veľa vozíčkarov cestuje pravidelne cez víkend od Tesca Lamač do Devínskej?
Reakcia na: MatejBA #29:
Podstata problému je úplne iná, viď "najkratšou trasou cez Lamač a Bory do DNV, pričom by sa zachovalo obvyklé cestovné na danom úseku".
Medzi Dúbravkou a DNV cestujú ľudia, ktorí na 15 min lístky minú mesačne 21 EUR (v priemere cestujú 30x mesačne, t.j. 15x tam a 15x späť). Logicky sa im neoplatí investovať do mesačného PCL a nie každý si môže dovoliť investovať značnú časť svojho príjmu do 90 a viac dňového PCL, ktorý by sa im už ekonomicky mohol oplatiť. Preto som navrhoval zachovanie obvyklého cestovného na danom úseku, čo by DPB určite finančne nezruinovalo.
Keď si následne začal s Mokrohájskou a hurá-hop prechádzkou na kopec k Tesco Lamač (keďže ty musíš chodiť na kopec, tak nech všetci), napísal som Ti o cestujúcich, ktorých v buse 20 bežne stretávam, pričom nastupujú na zastávkach Pri kríži a OD Saratov v dúbravskom úseku a na Milana Marečka a Štefana Králika v DNV, vystupujú buď v okolí skleníka v Dúbravke alebo práve pri Tesco Lamač.
Nepovažuj moje riadky za nejaký útok, ale len suché skonštatovanie faktov.
Reakcia na: zavinacsk #27:
Jezis a ty pochop, ze na hystericky zachvat "nejde mi priamo spoj" nie je miesto. Bud pojdes na Mokrohajsku, a prejdes ten kusok, alebo pojdes prestupom na L63/130. A to, ze ide o 3 dni, kde 2 dni su vikend, tak musis robit kovbojku pre 1 zastavku?

Budeme teraz pre kazdu 1 vyluku robit 20 X-kovych liniek, aby nedajboze co i len 1 clovek ci vozickar nemal prejst kusok? Vazne? A ked mas taku fajne statistiku - povedz kolko ludi denne na vozicku pracuje v Tesco Lamac aby sme zaviedli X20 a aby nestacil prestup alebo kratky presun? Lebo na zabavu/nakup mas lepsie pristupne Bory Mall ci Tesco DNV pocas vyluky. A kolko realne ich robi cez vikend?
Reakcia na: Ike #25:
PCL sa mi neoplatí, tak musím riešiť lístky. Bežných 13-16 EUR vs PCL, zvyšné jazdy IAD kvôli nákladu.
Reakcia na: MatejBA #23:
Požičaj si invalidný vozík a skús si tú trasu prejsť vlastnými rukami - doslova. Mňa sa to, našťastie, priamo netýka, ale poznám ľudí, ktorí sú na túto kombináciu MHD a vlastnokolesovej prepravy denno-denne odkázaní. Ver mi, nemenil by si Tvoje dole kopcom a hore kopcom za ich problémy, pričom Ti asi nemusím písať, čo pre tých ľudí znamená obyčajný kopec a čo napohľad jednoduchý prestup medzi spojmi, keď vodiča busu zjavne obťažuje aj vyklopenie plošinky a dotyčnému to dá patrične najavo. Ja len toľko k tomu.