Dopravný podnik zmodernizuje svoje predajne

Ako prvá prešla redizajnom predajňa v podchode na Hodžovom námestí.

Bratislavský dopravný podnik v najbližších dvoch rokoch plánuje zmodernizovať a vizuálne zjednotiť svoje predajne cestovných lístkov. Prvou predajňou po redizajne sa stala predajňa na Hodžovom námestí. V predajni pribudli napríklad nové maľby či laminátové retro sedadlá z električky T3. Pracovníčky všetkých predajní boli zároveň odeté do nových uniforiem. Sme toho názoru, že prostredie, v ktorom poskytujeme služby, tiež určitým spôsobom formuje spoločnosť. Aj toto prostredie by malo hovoriť o kultúre cestovania. Toto je štandard, ktorým by sme chceli ísť. Nejde len o vizuálnu stránku predajne, ale aj o kvalitu a rozsah služieb, ktoré chceme poskytnúť cestujúcej verejnosti,“ uvádza DPB na svojej internetovej stránke.

Predajňa na Hodžovom námestí je zatiaľ ako jediná z predajní DPB vybavená aj fotopracoviskom, ktoré bezplatne zhotovuje fotografie na čipové karty.

DPB informuje, že v krátkom čase bude v novom dizajne otvorená aj predajňa lístkov v Dúbravke na zastávke Švantnerova. Predajňa bude premiestnená z pôvodného stánku do nových priestorov v prístavbe supermarketu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jezo #18:
Trnavske by vraj mal prebrat sukromnik.
Reakcia na: Jezo #18:
Všetci by chceli, ale nebude tak skoro.
Reakcia na: Jezo #18:
Bude v pasáži medzi Filiálkou a podchodom na nám. Fr. Zupku?
Volakedy sa spominala nova predajna na Trnavskom Myte. Ako to s nou vyzera?
Reakcia na: dyspozytor #15:
Outsourcing pravdepodobne skončil so Zmrdikartou ale dovtedy väčšinu predajní kupónov obsluhovala firma Šoch. Nehovoriac o tom, že kupón predávali v každej trafike (!) a nemusel sa nahrávať vo validátore, ktorý je len v metre.
Reakcia na: S499.1023 #14:
O outsourcingu predajní DPP som ešte nepočul - zaujímavá info. Pokuty som v BA videl bežne platiť na Mierku v podchode - tuším bola jedna priehradka aj takto označená "platenie pokút". Zrejme ale, šlo o jedinú prevádzku s touto službou mimo Oil street...
Reakcia na: dyspozytor #13:
Ale DPP myslím za to dostáva od ROPID-u prachy, lebo to robí vlastne za nich, predáva CL na celú PID. Okrem toho neviem ako dnes ale ešte nedávno bola väčšina predajní outsourcovaných. A pokuty sa aj tak platia na centrálnom dispečingu, nie v predpredajniach.
Reakcia na: 810zssk #1:
"Druha vec je ci je potrebne aby DPB predajne prevadzkoval a ci by nebolo lepsie tuto cinnost preniest na BID a.s."


Stojí za úvahu, napríklad Praha má tuším len jednu pobočku Ropidu, a to na Wilsonovom nádraží, inak má klientske centrá po Prahe len DPP. Naopak Budapešť, predajné miesta BKV pomaly opúšťa (vrátane centrály BKV na Akácfa u.) a v uzloch sa budujú nové "fialové" centrá BKK (Budapeštianske dopravné centrum) vrátane multifunkčných automatov na CL.

Ak by sa v "BID" centre dala zaplatiť v hotovosti aj pokuta od DPB, tak ozaj predajne DPB nebudú mať žiaden osobitý význam...
Reakcia na: Ike #8:
?
osobne mam pocit, ze nove "osadenstvo" na DPB to slovo pozna a pomaly sa zberame tym smerom.
Ako to tak citam, tak uplna parada by bola rozrezana T3 a jej bok pouzit ako predajne okienka + k tomu dotvorit interier.
To by bola aka dizajnova smakovina ?
Reakcia na: Jajboli #4:
Za cenu nového busu môže mať DPB všetky predajne ako nové. Predajňa je tiež miesto kontaktu so zákazníkom a centrum predaja svojich služieb, takže by tiež mala vyzerať na úrovni hodnej 21. storočia.
Reakcia na: Jajboli #4:
Tam su tiez pracujuci ludia, ktori si zasluzia mat vhodne pracovne podmienky a nepracovat ako v mastali. Trosku menej egoizmu jo? 🙂 a hej prave v tejto predajni robi moja sesternica, pekne pozuje na FB DPB fotke 😃
Reakcia na: dupe #7:
design... ČO? ?
Reakcia na: Ike #6:
presne, kym sa dostane rad na tie najchrumkavejsie predajne, vznikne novy design manual. Proces sa stopne a zacne sa od zaciatku. ☠
No keď budú fungovať otváracie hodiny ako výluky, prezentované služby ako garantované nízkopodlažné vozidlá a platby sa budú realizovať rýchlosťou zmeny čelného transparentu po zmene názvy konečnej tak ďakujem ?
Reakcia na: Jajboli #4:
Videl si niekedy aj inú predajňu ako tú v podchode?
Riešia hovadino, rovnako ako predajci áut stáe redizajnujú showroomy. Čo tak sa zamerať prioritne na služby a tie peniaze investovať do prípravy softvéru na platenie bezkontaktnou PK cez označovače alebo obstarať nové busy. Alebo skromná požiadavka nové košele a tričká šoférom, mali by nosiť šoféri slušné jednotné oblečenie.
Reakcia na: S@fino #2:
...a mlynarovičovej ?
Som zvedavý, či "redizajnom" prejde i predajňa na Detvianskej. ?