Predĺženie trasy linky 210 (od 1.6.2015)

Trolejbusy linky 210 budú zachádzať až k Novému SND.

Od 1. júna 2015 bude predĺžená trasa linky 210 z Hlavnej stanice cez Autobusovú stanicu až k Novému SND (Eurovea). V úseku Hlavná stanica - Autobusová stanica bude linka premávať po doterajšej trase. Na predĺženom úseku trolejbusy zastavia na týchto zastávkach:

  • Autobusová stanica (smer Nové SND na nástupišti liniek 206 a 88; smer Hlavná stanica nástupište liniek 21 a 25)
  • Wüstenrot
  • Nové SND (výstupište a nástupište ako linka X13 na Olejkárskej ul.)

Upozornenie: Na Autobusovej stanici bude potrebné venovať zvýšenú pozornosť výberu správneho nástupišťa a smeru jazdy linky.

Na linke budú premávať nové trolejbusy Škoda 30 TrDG s pomocným diesel-elektrickým agregátom, ktorý zabezpečí pohon trolejbusov v úseku Autobusová stanica - Nové SND. Keďže však tieto trolejbusy majú nižšiu kapacitu ako doterajšie trolejbusy premávajúce na linke 210 a napriek tejto skutočnosti a predĺženiu trasy sa neplánuje zlepšenie intervalu, je možné očakávať v čase prepravných špičiek kapacitné problémy.

Predĺženie linky 210 až k Novému SND poskytne alternatívne spojenie Hlavnej stanice s Novým SND a zlepší tak aj spojenie s nákupným centrom Eurovea.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #113:
No aj by som ti povedal prečo ale nemôžem lebo naseriem koooooooopu ľudí, skús si domyslieť. Napr: vek niektorých zamestnancov, napr: bydlisko niektorých zamestnancov atď.
Reakcia na: beusacik #109:
A čo sa tiež tak 30% z vás nenaserie, a nedá výpovede ako v RJ? Potom by to začalo byť zábavné.
Reakcia na: richardhudec #103:
A dúfam, že tú sťažnosť na fungovanie infolinky si poslal. ?
Caute, teraz som isiel X13 do Eurovea a fukal horuci vzduch. Spytal som sa sofera ci funguje klima a povedal ze nie. A ze asi na polovici novo dodanych vozov Iveco nefunguje klima. Aj ked je to v knihe tak vravel ze v dielni to aj tak musia dat do opravy k vyrobcovi a od vystavenia poziadavky na opravu to moze trvat aj mesiac. Takze obcas soferi sami trpia ked jazdia v tej horucave tiez. Ale moc mily sofer 🙂
Reakcia na: petert777 #106:
Na 204 je síce vypravovaný jediný voz 31Tr, ale každý deň je to iné vozidlo s inými vodičmi ..
Reakcia na: richardhudec #103:
A takto sa správajú aj k nám vodičom a vôbec k zamestnancom.
Reakcia na: kecho #101:
Jáááááj ale to by sme chceli strašne veľa od kompetentných ktorí majú toto na starosti. Už dosť dlho žiadame aby dali aj na dvere alebo do priestoru cestujúcich napríklad aj oznam alebo návod ako sa majú otvárať dvere dopytovým tlačítkom keďže Tr majú iné dopytové tlačítka než ostatné dopravné prostriedky. Dodnes tam nie sú !!! Čiže ľudom sediacim v kancelárii je jedno či niekto nadáva vodičovi alebo nie pretože im nenadáva nikto. No a v poslednom rade ten papier by na tie dvere museli nalepiť dielenský pracovníci v noci a nie vodič, nakoľko nemáme pridelené vozy a teda vodič nevie či mu v ten deň v danom vozidle pôjde klíma.
Reakcia na: petert777 #106:
Ako som včera odsledoval z terasy nemenovanej kaviarne je L210 v novej trase výrazne plnšia aj do neskorších večerných hodín v obidvoch smeroch.
Reakcia na: richardhudec #103:
To ja pred dvoma dňami som tu vo všeobecnej písal o tom istom teplom féne na Tr31 v 204 s pripomienkou, že i za Slovinskou sa pravidelne naberal obrubník zadným kolesom. Po tomto príspevku badám, že vodiči už ho riadne na cm obchádzajú a pri tom spomalia až tak na minimum, že si kontrolujú voz či naozaj zadný kĺb na Slovinskej sa nešuchne. Zrejme stačilo len sem napísať a dostalo sa uvedomenie to zmeniť jemnejšou jazdou čomu hovorím dobrá zmena a veľké plus. Klíma na tomto jedinom nízkopodlažnom vo výprave, je už od vtedy správne nastavená. Už len čakať na opčné na tejto linke ako aj linky 205 .
Reakcia na: richardhudec #103:
Pošli a okrem toho aj na riaditeľa divízie autobusy, vedúceho prevádzky a neviem koho..v prípade, že tá klíma nejde je pravdepodobné, že už to vodič písal viacnásobne do knihy vozidla avždy to iba opečiatkovali a tým to skončilo.. (ak už aj závažnejšie poruchy..)
Reakcia na: richardhudec #103:
?
Reakcia na: beusacik #98:
Dnes som cestoval vozidlom 1844, ktorému z klimatizácie fúkal teplý vzduch. Po vystúpení som zavolal na infolinku a požiadal ich o dve veci. Ak je klimatizácia funkčná, nech vodičovi vysvetlia ako ju nastaviť. V prípade, že funkčná nie je, požiadal som ich o to, aby dali kompetentným osobám vedieť, aby ju v rámci nočnej údržby opravili (s veľkou pravdepodobnosťou chýba len chladivo).
A tu začal problém. Hlupaňa na telefóne mi povedala, že keď je klimatizácia pokazená, je potrebné otvoriť okná a oznámia to vodičovi. Ja som jej vysvetlil, že keď je klimatizácia pokazená, treba ju opraviť. Ona, že a to podľa mňa má vozidlo ísť teraz do vozovne na náročnú opravu? Ja že 90% problémov klimatizácie sú v nedostatočnom natlakovaní systému, čo sa dá vyriešiť väčšinou za 10 minút. Ona sa ma opýtala, či ja som odborník na klimatizácie, pretože to je náročná oprava. Ja že chcem od nej len to, že keď vozidlo príde večer do vozovne a klimatizácia je pokazená, nech ju za pár minú opravia ak to nie je niečo moc vážne. A vtom začala byť odporná a začala mi hovoriť, že prečo na ňu zvyšujem hlas, že či to má ísť ona opraviť, lebo že ona sa v tom vôbec nevyzná. Ja som jej povedal, že nemá to ísť opraviť, len niekomu kompetentnému to odkázať, že to vozidlo asi má problém a nech ho vyriešia, keď pravdepodobný problém sa dá vyriešiť za 10 minút. Ona mi povedala, že oznámi dispečingu, aby vodič otvoril okná. Ja že či posunie niekomu aj potrebu opravy. Ona že nie, že môžem poslať písomnú sťažnosť, ktorá sa v zákonnej lehote vybaví a dostanem odpoveď. Ja som už zúrivý jej vysvetloval, že teraz s ňou volám, aby to niekomu povedala a aby som nemusel písať sťažnosť. Ona mi na to, že ona je len infolinka a ja to musím niekomu poslať písomne aby sa to vyriešilo aby niekto to vozidlo opravil. Nervy som mal na úrovni 1000 a už krikom som sa s ňou hádal, že nech dvihne riť a ide to niekomu kompetentnému odkázať, prípade nech zavolá a informuje kompetentných o probléme, ktorý nech pri najbližšej údržbe opravia. Na to to opäť ukončila tým, že ona nedá stiahnúť vozidlo, keď sa problém dá vyriešiť otvorením okien a mám poslať písomnú sťažnosť. Povedal som jej, že pošlem sťažnosť jedine na fungovanie infolinky a radšej som po 7 minútach položil. ☠ ☠ ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: kecho #101:
Fajný nápad, hneď by som volal - možno by sa udial poriadok v promptnom odstraňovaní porúch? Alebo možno ani nie, ale za pokus to stojí 🙂
Reakcia na: beusacik #98:
A čo takto nalepiť na dvere A4 s textom "Klíma nefunguje, nie je to dôvod na odstavenie vozidla. Prosím, nenadávajte vodičovi a kontaktujte dispečing tel.: xxxx" a ak nejde od rána "Klíma nefunguje, počas noci ju dielne neopravili. Prosím, nenadávajte vodičovi a kontaktujte dispečing tel.: xxxx"
🙂
Reakcia na: beusacik #98:
Asi si myslel 31tr klbaky.
K spoľahlivosti trolejbusov: aktuálne už 15 či 20 minút stojí 6101 na odbočke z Karadžičovej (od hl. st.) k AS. Stiahnuté palice, vodič aj chvíľu pozeral pod zadný dekel ale nič. A to nie je prvý prípad, čo som videl. Uvidíme ako dlho vydrží 210 k Eurovei ?
K tej klíme som sa už vyjadroval v inom článku ale môžem to skúsiť aj tu než pán Richard Hudec nakope do zadku vodičov TR alebo aj mňa. Na takmer polovičke vozidiel Tr30 je klíma buď úplne nefunkčná alebo čiastočne čo znamená že ide napríklad vpredu a vo vlečke nie. Nakoľko vodič nemôže prísť do vozovne s vozidlom ktorému nefunguje klíma ako na poruchu tak mu neostáva iné len dokončiť službu. Aj keď to napíše do knihy vozidla to ešte neznamená že ju v noci niekto aj opraví. Takže musí strpieť nadávky od cestujúcich a aj to teplo v ktorom pracuje nakoľko za tým sklom je ešte o niečo viac stupňov ako v salóne. Ale vo všeobecnosti je málo vodičov MHD tak ak máte záujem môžete podporiť naše rady.
Reakcia na: TeBeCe #96:
Tak to aj znelo ? ako keby som šiel v meste s IGK na 2. stupni (vrátanie rozbiehania). To trhanie bolo možno spôsobené štýlom jazdy vodiča. No ten motor neznel zdravo a minimálne z akustického hľadiska sa trápil.
Reakcia na: Ike #95:
No asi to bude tym, ze dieselgenerator ziadnu prevodovku nema ?
Moje dnešné postrehy z linky 210:
1. Linka sa naplnila na Hl. stanici a Nám. F. Liszta, potom ľudí skôr ubúdalo
2. K najväčšiemu úbytku cestujúcich došlo na zastávke AS Mlynské Nivy. K Eurovei pokračovalo šesť ľudí bezo mňa.
3. Na diesel-elektrický agregát prepol vodič už na Šoltésovej.
4. Nie som odborník na pomocné agregáty, ale (teraz to možno vyznie neodborne), motor znel, ako keby išlo vozidlo celý čas na jednom prevodovom stupni. A trápilo sa.
5. Vozidlo bolo pri rozbiehaní veľmi lenivé a pomalé. Pri vyšších rýchlostiach sa pýtal vyšší prevodový stupeň (no otáčky sa iba zvyšovali). Niekedy som však mal pocit, že pri spomalení vozidlo podraďuje.
6. Klimatizácia fungovala v ideálnom režime.