Nehody električiek si tento týždeň vyžiadali dvoch zranených a odstavenie 7 vozidiel

Prvý februárový pracovný týždeň začal aj skončil nehodou električiek.

V pondelok 3. februára 2014 prišlo v ranných hodinách k vzájomnej nehode električiek na zastávke Most SNP v smere do Karlovej Vsi. Električková súprava T3G #7839+7840 linky 6 zozadu narazila do súpravy T3SUCS #7741+7742 linky 4 stojacej v zastávke. Pri nehode prišlo podľa našich informácií k materiálnej škode na vozidlách približne vo výške 17 000 €.

Druhá vážna nehoda električiek sa stala v piatok 7. februára 2014 popoludní na zastávke Floriánske námestie v smere do centra mesta. Električková súprava T3SU #7722+7721 idúca na linke 3 zozadu narazila do električky K2S #7117 linky 2 stojacej v zastávke. Nehoda si podľa dopravného podniku vyžiadala zranenie vodičky súpravy električiek a jednej ďalšej osoby. Materiálna škoda je odhadovaná na 30 000 €. Príčiny nehody sú v štádiu vyšetrovania.

 

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Error 0x007 #36:
po tom čo sa dialo v tomto týždni by som sa nečudoval. No silno dúfam, že to tak nebude. Samozrejme bezpečnosť je prvoradejšia ako prípadne meškania, ale obmedzenie rýchlosti vchádzania do zástavky, ak tam už stojí iný voz na 15kmh je podľa mňa dostačujúce.
Obmedzenie jeden voz v zástavke bol veľký žrút času.
Reakcia na: Error 0x007 #37:
nepopili, skôr mám dojem, že ten nápad súvisí s praxou developerov v hlavnom meste ... kúpim, podpálim, nechám za štátne uhasiť, potom bez povolenia zbúram (aj keď je to trebárs pamiatka) a potom pri stavbe nového periem špinavé peniaze .... flagrantným prípadom môže byť jedna bývalá potravinárska výrobná prevádzka prípadne jeden už neexistujúci starý (pamiatkovo chránený) športový objekt ...
Reakcia na: Salomon #3:
Joj, sme si trosku popili? ?
Reakcia na: Peto94 #12:
Snad nenapadne DPB podobny nezmysel ako vtedy, ked po zrazke dali zakaz statia dvoch elektriciek na zastavke
no, ze si to zrovna moja oblubena 7722 odniesla ma moc teda netesi...nadej umiera posledna, snad sa este opravi docka ako 6604 a prezije aj prichod novych vozov ?
Reakcia na: Rubber38 #32:
Ja by som po dodávke nových vozov začal najskôr s generálkami T6tiek a až potom by som začal vyraďovať.... A ak je toľko vozov navyše, tak neviem prečo sú na záložákoch sóla.
Reakcia na: johnym #31:
Aj tie opravy trvajú o niečo dlhšie, pretože tie vozy akútne netreba. Iné tempo by bolo, ak by tá rezerva (vrátane odstavených i nabúraných) bola povedzme 10 vlakov, iné je, keď je dnes cez 30. Preto sa s opravou 7783, ktorá je temer pol roka po nehode, nikto nenáhli, a vonku jazdia 'historické' vozy, ktorým pomaly tiahne na 40 rokov (7602).
Reakcia na: johnym #31:
No aj tak je zostávajúca záloha viac, než postačujúca. Preto by sa podľa mňa malo uvažovať nad vyradením väčšiny šalín odstavených po nedávnych nehodách, najmä T3SU. Načo do toho investovať, keď to aj tak pôjde preč medzi prvými, až začnú prichádzať nové vozy...
Reakcia na: Solider #30:
a od toho odrátaj tie ktoré sú na SP, VP, prípadne čakajú na iné opravy (diely) a teraz aj po nehode je pár vozov. Niečo do zálohy...
Reakcia na: Rubber38 #21:
Veď si pozri výpravu a spočítaj si. Ja som narátal 93 poradí. Pričom K2 je 36, vlakov T6 je 29 a T3 je cca 66. Dohromady okolo 131 vlakov. Z tohto si môžeš vyvodiť, prečo sa s opravami nikto neponáhľa.
Reakcia na: patrik24 #28:
7721 nie je uspôsobena na jazdu vo výprave, je to iba ako zadný vozeň.
7303 bude ktovie kedy.

Opravy vozov význam majú, niečo tu behať musí. Samozrejme najstaršie zrychlovače už sa nemusia tak silno riešiť. Nové vozy budú, ale nie zajtra a niečo v zálohe sa hodí pre prípad problémov s novými vozmi, vieme ako bolo v Prahe...
Reakcia na: johnym #18:
No a 7721 môže ísť na ZV a predný vozeň vyradiť 😃 Neviem, či majú ZV v Ružinove stále tí istí, ale tí už sú aj tak dlho bez svojej električky (7303), ktorá keď sa raz vráti do premávky (nikto nevie kedy :D), tak ju dajú dokopy so 7304. Takže hocijak budú musieť mať nový voz.
Reakcia na: Jojo987561 #26:
O tebe nehovorím ?
Reakcia na: Rubber38 #25:
Nehovorim ze ma niejaku hodnotu,len to je fakt a to je hlavne a je jedno odkial to viem.
Reakcia na: Valec #22:
Hm, to, a teraz mi povedz, o čo väčšiu "výpovednú hodnotu" má tento tvoj komentár oproti tomu, čo si tu http://imhd.sk/ba/doc/sk/13061/SOR-NB-18-1859-zostane-zapozicany-aj-v-roku-2014.html#komentare tak zviezol pod čiernu zem. Ja som si chcel prečítať konkrétne čísla (resp. že či toľko nehôd neohrozí bežnú dennú výpravu), nie tvoje filozofovanie
Reakcia na: Jojo987561 #23:
Pardon,malo byt 2000 euro.
Cudujete sa?plno vodicou ma aj 2 alebo 3 roboty aby sa uzivili.myslite ze co zarobia 200 euro mesacne?no to ste na omyle teda.zarobia strasne malo a to riskuju svoj zivot a aj vas zivot.Co som videl tak robia celkom dost dlho.Samozrejme ze to neni vyhovorka,praca ako praca ale kto soferuje tak vie aky su vodici a treba sa sustredit na kazdej krizovatke.Zial stane sa a nechcel by som to zazit,urcite to neni ako auto co vazi okolo 1 tony.
Reakcia na: Rubber38 #21:
V kontexte tohto článku každým dňom menšiu a menšiu.
Reakcia na: TeBeCe #20:
A koľko vozov denne potrebujeme do výpravy, resp. akú máme rezervu?
Reakcia na: 810zssk #19:
dovtedy prenajimat elektricky nejde tak lahko ako A a T ?