#2509 má vážne problémy s “infotainmentom”. Označovače v ňom tiež chvíľu idú a chvíľu nejdú, na displeji sa chvíľu neaktualizujú zastávky a potom áno (ale čas drží presný).
Nastúpili by ste do neoznačeného busu?
Podbíjačka bola o 16 (keď som tam bol) na vnútornej koľaji obratiska a nikto s ňou nemanipuloval. Posledné dva odchody linky 1 po 16 mali byť z nástupišťa A ale oba boli vykonané z nástupišťa C.
Najideálnejšie, v roku 2025, by bolo, keby to vedel ovládať dispečing. Vodič má na starosti vozidlo a cestujúcich, nemá sa kedy hrať s transparentami. Dispečing vie, kde ho poslal, malo by to byť poprepájané. V roku 2025 je určite dostupná technológia a zmena by sa dala naplánovať na niekoľko rokov - ako všetko poprepájať a ovládať z centrálneho počítača. Začať by sa dalo električkami - máme málo tratí a liniek, takže na tom by sa to dalo odskúšať.
99% tých hlásení čo sú prednahraté sú v praxi nepoužiteľné…
Odklon síce zadám, ale keďže “najnáročnejšieho zákazníka” BUSE zatiaľ niečo ako pražský “síťový režim” implementovať nenapadlo, tak od toho momentu zamrzne infosystém v celom voze až do zrušenia tohto režimu…
A panely sú často posledná vec ktorú vodič rieši. Ja nemám často ani priestor vyťahovať kódovník a lúštiť z neho príslušný kód, nieto ešte listovať v zozname cieľov v PP.
Toto by malo byť v palubaku pokiaľ sa nemýlim...
Ale operatívne miesto X3 mohli predĺžiť 95 (nasadiť o 2 poradia naviac) aby sa vedel vykryť čas a cestujuci by nemuseli vykonať prestup navyše
Ja som minule išiel L3, ktorá išla operatívnou výlukou cez Vazovovu a Krížnu a vodič pekne všetko hlásil do mikrofónu. Aká bude trasa, aká nasleduje zastávka... závisí asi od šoféra a jeho schopností/chcenia. Škoda, že nechcú všetci...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.