Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #109011:
60/55, nepotrebujem si odrovnat elektroinstalaciu v aute (v manuali varuje pred tym vyrobca, asi ma neklame) a ako som uz spominal, nerad oslnujem protiiducich. Co sa tyka toho automatickeho sklonu, na velmi vela autach asi nefunguje alebo su prerobene na kolene lebo im akosi nefunguje, popripade sa ten sklon nastavi tak ze ma to oslni... mimochodom prve auta do ktorych to montovali to nemali. A xenony nemaju nahodou schvaleny vyssi vykon ako halogeny? Lebo ak hej tak cela tvoja argumentacia je postavena na hlavu, v tom pripade budu VZDY oslnovat viac.
Reakcia na: S499.1023 #109016:
to je pekne, ale nie vzdy to funguje 100%-ne a vtedy je to velmi zle....
Reakcia na: novacik #109021:
Na každej normálnej trati máš rozchod v oblúku o niečo širší. Dokonca aj na Balogu. S drevenými pražcami to nie je problém, na betónových si musíš pomôcť inými fígľami, ako spomínal S499.1023.
Reakcia na: Ámos #109019:
V BA jazdila (neviem, či ešte jazdí) jedna Multipla a tá má 6 miest, takže bez vodiča 5.
Reakcia na: autobusar12 #109023:
klikni na ľavej strane na ikonu "vozidlá" a potom už tam nájdeš... ?
nema niekto vystrihovacky bratislavskych elektriciek
surne ?
Reakcia na: novacik #109021:
Pri rebrových podkladniciach, ktoré sa v Bratislave používajú, je možné meniť rozchod otáčaním podkladnice (jednej alebo oboch) pre rozšírenie rozchodu v oblúkoch. Pri bratislavskej údržbe by sa dalo veriť aj tomu, že sú podkladnice pootáčané nesprávne.
Keď sa trať Tunel - Karldorf rekonštruovala, reklamoval som hneď na začiatku koľajnice, nezohnuté až do konca a zvárané nezohnutými koncami k sebe (v akomsi plátku typu Depokontakt bol k tomu dokonca článok "Odovzdali sme dielo vysokej technickej kvality a úrovne"). Odpoveďou bolo "električky si to vyjazdia". Dielo vysokej technickej kvality a úrovne dnes vyzerá tak, že reťazovka bola znesená kvôli neschopnosti Para Melody Boys ju udržiavať a nahradená závesom s prídavným lanom, kde visí trolej ako šnúra na bielizeň, keďže rozteč stĺpov je pre tento typ záves príliš veľká, postŕhané zberače sa radšej ani nepočítajú a údržba vrchného vedenia falšuje štatistiky, aby nebolo vidno, akú hovädzinu vymysleli, na zvršku vysokej technickej kvality a úrovne bolo už nepočítane výkoľají (kedysi bol populárny oblúk pri Riviére, dnes zasa nábrežie), gumokovové priecestia sa rozpadávajú, zámková dlažba vypadáva...
Oproti tomu Rača a Vajnorská pri tej totálnej neúdržbe držia slušne.
Reakcia na: Majo #108981:
Len tak na okraj....pozastavím sa pri poslednej vete Tvojho príspevku : "....že ten, čo to staval, nevedel správne odmerať rozchod a koľajnice boli umiestnené na pražce s nejakými odchýlkami...". Môžeš mi vysvetliť, ako si predstavuješ ovplyvnenie rozchodu počas výstavby trate, ak má daná trať zvršok S 49 / SB 8 B a podvaly majú otvory pre vrtule (pre uchytenie podkladníc) už dané z výrobného závodu? Dokážem si predstaviť odchýľku od predpísaného rozchodu z dôvodu súbehu nepriaznivých výrobných tolerancií jednotlivých konštrukčných častí zvršku, t. j. podval (otvory pre vrtule) + podkladnica + koľajnica, ale inú odchýľku si predstaviť neviem. Vieš mi to objasniť, ako si to myslel?
nema niekto vystrihovacky bratislavskych elektriciek ?
surne ?
Reakcia na: S499.1023 #109017:
V BA su viac ako 5miestne auta u taxikov raritou. Osobne som nevidel este ani jedno. No myslim, ze aspon jedno bude ? (statistika)
Reakcia na: Valec #108970:
Predpokladám, že taký dopravca je platcom DPH, čiže vratku DPH si uplatňuje automaticky...
Reakcia na: kecho #108968:
Oni existujú aj viac ako päťmiestne autá (rôzne tie C4 Grand ****sso, Zafiry a pod.) a neviem ako v BA, ale vo svete sa v taxislužbe dosť používajú.
Reakcia na: Ondro #108962:
Auto s xenónmi (od výrobcu, nie nejaká obskúrna tuzérska prestavba, za ktoré by som trhal ruky) má automatickú reguláciu sklonu svetlometov, takže na kopčeku oslňuje MENEJ ako auto s heligónmi.
Reakcia na: 810zssk #108964:
Cosi som nasiel ohladom trate na Mileticovej v sobotnajsej Pravde:
"Opravované koľajisko už naberá nový vzhľad. Od Trnavského mýta po Záhradnícku bude odteraz „otvorené“, podobne ako na račianskej či karlovoveskej radiále. Od Záhradníckej po Líščie nivy by okolo koľajníc mali položiť zámkovú dlažbu."
PRESTUP Z LINKY 91 NA 199-KU

Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo je prestup z 91-ky na 199-ku oficiálne odporúčaný (a teda aj garantovaný) až na zastávke "Čunovo - námestie" a nie na "MiÚ Čunovo"?

Pripadá mi to dosť nelogické, veď medzi týmito dvoma zastávkami potom cestujúci ide zbytočne 91-kou aj 199-kou.
A v prípade meškania 91-ky z mesta musí 199-ka na "Čunovo - námestie" dlhšie čakať akoby čakala na zastávke "MiÚ Čunovo". Aj tak na oboch zastávkach treba pri prestupe prejsť cez cestu...

PRESTUP Z 901-ky NA S7 a OPAČNE

Od zmeny CP od 30. 6. 2008 sa asi akosi pozabudlo na prestup na vlak S7 a naopak. Teda aspoň mne čakanie 26, resp. 20 minút (v smere do BA) pripadá byť nie zrovna najidelánejšie.
?
Reakcia na: galiyosha #108913:
Máš presne tie isté dojmy ako ja. Xenóny ich oslňujú (hoci koncepcia projektorového svetlometu s ďaleko ostrejším rozhraním svetla a tmy už z technických príčin má stokrát menej dôvodov oslňovať) ale nemajú žiadne výčitky svedomia narvať si do reflektorov 100 W heligónky pre buldozéry, hoci majú na krabičke napísané, že NIE SÚ schválené pre cestnú premávku.
Reakcia na: hoppusmark01 #108906:
A tak je to u teba s väčšinou vecí ? .
Reakcia na: Ondro #108892:
Je to psychický dojem a je lekársky dokázané, že to nie je pravda. Rovnako sa sťažovali ľudia, keď sa začali objavovať heligóny.
Mimochodom, tie špeciálne heligóny, čo svietia na 6O m, sú 60/55 W alebo s vyšším výkonom?
Reakcia na: 810zssk #108883:
Skôr ma tam zaujalo toto: http://www.dpmk.sk/content/view/73/100/#t3
Akéže to tam používajú prevodovky, koňovité ? ?
Reakcia na: Kami #108875:
S tou rezerváciou by som si nebol tak úplne istý. Raz som tam šiel busom čakať na frajerku a frajerke uletelo lietadlo, bo štrajk londýnskych metrovodičov. Keď mi zavolala, tak som vyšiel na nástupište a prvého vodiča som saspýtal, či ma vezme. Vzal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.