Close

#7540, úsek Romanova ul. - Kutlíkova ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. Testing of the new tramway track in Petržalka (18 Dec 2024) (7/16)
Download item
Discussion post:
Location: úsek Romanova ul. - Kutlíkova ul.
Date: 18.12.2024
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7540
Gallery: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Testing of the new tramway track in Petržalka (18 Dec 2024)
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 3472

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mhr1

Mhr1

19 Dec 2024
#8 Rate positive 1 Rate negative
Je zjavne rozdiel, či na nie úplne stvrdnutom betóne prejdú 2 električky, čo sa zatiaľ stalo, alebo začne bežná premávka...
Reply
johnnyjanko

johnnyjanko

19 Dec 2024
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: lupask #6:
To mi je jasné, že to netvrdne lineárne, ale aj ma prekvapilo, že už po pár dňoch to má dostatočnú tvrdosť na to, aby tam prešla električka.
Reply
lupask

lupask

19 Dec 2024
#6 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: johnnyjanko #2:
ono to nie je celkom tak, ze "musi tvrdnut" lebo "inak to nejde".
Ono je to tak ze ten beton tvrdne postupne a cim dalej je ten proces pomalsi, takze po tyzdni uz bude mat pevnost ktora nieco vydrzi, akurat to nebude este uplne tak vysoka hodnota ako ma byt.
(krivka pevnosti sa asymptoticky blizi k maximu)
Reply
BA2301

BA2301

19 Dec 2024
#5 Rate positive Rate negative 1
Reply on: johnnyjanko #2:
Ono to niečo vydrži, ani betónovanie neprebieha v rukavičkách. Takže na propagačnú PR akciu to riskli a potom sa to nechá ďalej vytvrdúť a bude sa to pomaly dokončovať. Nešlo ani len o technicko-bezpečnostnú skúšku ako sa sľubovalo na 15. decembra.
Reply
si

si

19 Dec 2024
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: johnnyjanko #2:
nuz, ono su technologie/prisady pri ktorych ten beton dosiahne pozadovane pevnostne vlastnosti vyrazne rychlejsie ako "standardny" beton, akurat aj cena takej zmesi s prisadami je kusok ina ako pri tom "beznom"....
v pripade zastavok sa im asi neopati pouzivat drahsiu verziu, dlhsie odstavenie rekonstruovanej zastavky dopravcovi ani realizatorovi neprinasa asi navysenie nakladov take aby sa oplatilo skracovat tu dobu pouzitim drahsej technologie; tu vzhladom na riziko prepadnutia/zaniknutia moznosti preplatenia vacsiny ceny diela z eu fondov to naopak asi zmysel vzhladom na situaciu davalo....
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

19 Dec 2024
#3 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: johnnyjanko #2:
Nejazdi, presla 1x. Dnes prejde asi 2x. A potom asi dlho dlho nic.
Reply
johnnyjanko

johnnyjanko

19 Dec 2024
#2 Rate positive 5 Rate negative 1
Reply on: jozin #1:
Nechápem. Betónový povrch cesty v zastávke musí vyše mesiaca tvrdnúť, inak to vraj nejde. A tu pár dní po betónovaní jazdí električka??
Reply
jozin

jozin

18 Dec 2024
#1 Rate positive 11 Rate negative 1
A to sa tu len pred par dnami lial beton. Knieza Potemkin by neveril vlastnym ociam ...
Reply