Close

#1071, route 43A, Północna

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. Łódź, PL (8 Sep 2019) (2/20)
Download item
Discussion post:
Location: Północna
Date: 6.5.2017
Vehicle: #1071
Gallery: Slovakia and the world › Duewag GT6
Slovakia and the world › Łódź
Łódź, PL (8 Sep 2019)
Route: 43A
Author: DuPe
Times viewed: 2156

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

9 Sep 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Hrošo #6:
Tak ale zrejme z nej pokračujú nejaké bezdrôtové šturcy.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

9 Sep 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: mku81 #4:
Som zvedavý, ako to dopadne v Martine. Zdalo sa mi, že prvé nástupište bude mať väčšiu výšku než tie novovydláždené slížiky medzi koľajami, tak by bola škoda to nevyužívať.
Reply
Hrošo

Hrošo

9 Sep 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #5:
Nie nevyhnutne. V Takých Leviciach je koľaj č.5 (priľahlá k 1. nástupišťu) manipulačná (VNVK) a je pod drôtom 🙂
Reply
S499.1023

S499.1023

9 Sep 2019
#5 Rate positive Rate negative
No, prvá koľaj od staničnej budovy bývala totiž manipulačná, tak tam by s Fahrdrahtom boli problémy.
Tuná to asi kvôli manipulácii nebude ale pozerám, že tá prvá koľaj je aj vytrhaná.
Reply
mku81

mku81

9 Sep 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #3:
Do rekonstruksie koridoru Puchov a Povazska Bystrica, Dubnica tusim aj teraz
Reply
Dispecer

Dispecer

8 Sep 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #2:
Z fleku ma napadá taký Ružomberok... 😂
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8 Sep 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: jr1961 #1:
Mnohé naše stanice dodnes tak fungujú, že by default sa pristavuje na druhú a tretiu koľaj, kým prvú treba zakaždým len preliezať...
Reply
jr1961

jr1961

8 Sep 2019
#1 Rate positive Rate negative
Pripomína mi to naše železničné stanice (pred 30+ rokmi). Prvá koľaj nie je zatrolejovaná, evidentne sa nepoužíva, teda pri tom obrovskom nástupisku, ktoré by stačilo aj na medzinárodný rýchlik, nezastaví električka nikdy. Rozmýšľam aj uvažujem, či je v tom nejaká logika.
Reply