Close

#6110, 6112, route 33, Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Trolleybuses › Škoda 30 Tr SOR (41/1380)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 15.8.2024
Vehicle: Škoda 30 Tr SOR #6110
Škoda 30 Tr SOR #6112
Gallery: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Route: 33
Author: W.I.
Times viewed: 1898

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

5 Sep 2024
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #8:
Narocna trasa no vyhoda je ze mame 15 vozov, aktualne len 13 a denne potreba je 8ks takze netreba ich tam kazdy den, kdezto 25tr inde nejazdili a tak aj dopadli.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

5 Sep 2024
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #8:
Je to náročná trasa... Ale zase keďže sa nepoužíva agregát bežne, tak vydržia celkom slušne 🙂
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

5 Sep 2024
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #7:
Uvidíme ako dlho tam vydržia. Je to náročná trasa.
Reply
Mhr1

Mhr1

5 Sep 2024
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #6:
Zjavne nie z toho dôvodu, čo uvádzaš, ale
1. preto, lebo situácia s 25Tr bola už neudržateľná a doťahovanie 31Tr a ich stráženie tiež niečo stálo a
2. preto, lebo 30TrDG sú trolejbusy, ktorých životnosť ešte zďaleka nekončí a po zmene vozového parku na t-40 nemali využitie.
Takže 2 muchy jednou ranou - vyradili sa prastaré a poruchové vozy a nahradili sa vozmi, ktoré sa nemuseli kupovať, lebo tu už boli a ktoré majú pred sebou ešte pár rokov života.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

5 Sep 2024
#6 Rate positive 2 Rate negative
Tie trolejbusy na linku 33 zjavne nasadili aby sa tam dorazili a boli vyradené.
Reply
lostrail

lostrail

5 Sep 2024
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #2:
A to su tie situacie, kedy uplne v pohode pockam na dalsi... a dalsi... Obzvlast pri takom intervale.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

29 Aug 2024
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #3:
Ja verím že DPB si to riadne spočítal...
Ono síce preklad môžeme mať ale bohužiaľ závisí aj na vodičoch a okolnostiach ...
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

28 Aug 2024
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #2:
Rano mi tie vozidla tie 33ky vzdy prazdnejsie, neviem z akeho dovodu. CI vela ludi ide peso na Nad luckami z kopca alebo chodia kombinovane s niekym v aute. No poobede nasobne viac ludi chodi smerom hore.
Predtym ano bolo po 7hodine 32/33 3-4minuty int. po 8.hodine uz len 5 minut.
Teraz bude 32/33 po 7.hodine 2-3 minuty, po 8.hodine 32/33 3 minuty.

Poobedna samotna spicka smerom hore klbakmi 33 bola 5minut. Teraz bude 3-4 minuty co by sa malo dat LTT ak budu eliny 4,9 chodit ako tak v preklade a nie naraz.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

28 Aug 2024
#2 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: MatejBA #1:
Nevyzerá že by sa niečo málo meniť...
Tak CP je spravený na 8 poradí a interval 2-3 minúty čo neznie až tak zle
Predtým bol v rannej špičke interval 3-4 minúty či??
Ako zhoršenie celkovej kapacity to je (25Tr/31Tr kapacita cca 100 ľudí, nerátam nereálnu kapacitu 150 ľudí... 30TrDG možno 55-60, tak môže to robiť rozdiel cca 40 ľudí)

Ono je to horšie skôr smer z mesta ak náhodou dôjdu 2-3 električky naraz tak ten prvý spoj je vždy sardinkaren
Reply Comment has been edited by the author.
MatejBA

MatejBA

28 Aug 2024
#1 Rate positive 3 Rate negative 1
To nechcem vidiet tu sardinkaren buduci tyzden, ak ostanu 😃
Reply