Close

#6012, route 45, Hroboňova ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Trolleybuses › Škoda 30 Tr SOR (91/1380)
Download item
Discussion post:
Location: Hroboňova ul.
Date: 30.1.2024
Vehicle: Škoda 30 Tr SOR #6012
Gallery: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Route: 45
Author: W.I.
Times viewed: 2638

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

19 Mar 2024
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: david11 #15:
Linka 10 ako sa parí jazdil a z JD po Krížnej a Špitálskej na Rooseveltovo námestie a cez Šafok opäť po Špitálskej a Krížnej do JD. To všetko s jazdením hore nám. SNP už boli len odvary zo správnej l-10, mojej obľúbenej linky.
Reply
david11

david11

18 Mar 2024
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: samkoh #13:
Veď L10 išla z SNP cez Obchodnú do J. Dvora..
Reply
S499.1023

S499.1023

18 Mar 2024
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: samkoh #13:
Neboli také dojazdy. Všetky 4 okrem poslednej končili zo ZP a všetky 1 okrem poslednej z Hbf..
V prípade tebou pooisovaných zaťahovaní by boli oficiálne "končiace" tabule rovnako neužitočné.
Reply
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

17 Mar 2024
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
a keď si z dúbravky/KV zaťahoval cez tunel a obchodnú/jednoducho po opačnej strane centra, než jazdila 10-tka?
Reply
S499.1023

S499.1023

17 Mar 2024
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
Presne tak. Už pred prevratom som na dojazdové spoje akejkoľvek električkovej linky do JD používal kompletnú sadu linkového označenia "10" bez ohľadu na to, či som končil z Ružinova, hlavnej stnstanice, Dúbravky, Karlovky. Vždy to perfektne fungovalo, na rozdiel od úradne správnych cedulí "cez Kamenné námestie a nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor", kde boli neustále dotazy a konflikty. Každý z vedenia podniku, aj ten ficofilný pán, čo tam bol najdlhšie, to uznával ale nikto nebol ochotný to normalizovať. Ten, čo je tam dodnes, mal mantru elektronických tabulí, ktoré vyriešia všetko ale aplikácia tragická.
Reply
Jak44

Jak44

17 Mar 2024
#11 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
Alebo aktuálne výjazdy/dojazdy z Hlavnej stanice na Trnávku označené ako l. 40 a nie l. 61.
Reply
810zssk

810zssk

16 Mar 2024
#10 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Ike #9:
Na takú mieru sofistikovanosti že by to išlo po inej linke ešte DPB nedozrel. Viď niekdajšie dojazdy z L1 do Kraksňan ktoré išli 100% po trase L7 a napriek tomu neboli vedené ako L7 (a uvedené v jej CP).
Reply
Ike

Ike

16 Mar 2024
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #5:
Alebo 47
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

16 Mar 2024
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Cancer #7:
Áno, myslel som, že pôjdu až po Rádiovú, tak ako výjazdové spoje 61. Mohli by ale končiť aj na Bojnickej (A), ak by to bolo lepšie.
Reply Comment has been edited by the author.
Cancer

Cancer

16 Mar 2024
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #6:
Najlepšie s cestujúcimi až po vozovňu (nie iba po Avion, neviem či si to tak myslel alebo normálne až do vozovne) aby sa dalo prestúpiť aj na L65 smerom do Rače na hrane a na L53 na Bojnickej/Depo Trnávka (podla toho či by šli cez Trnávku alebo priamo po Galvaniho).

Keby šli cez Trnávku dalo by sa prestúpiť aj na L60.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

16 Mar 2024
#6 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: tbus #2:
Akože podľa mňa má výjazdový aj dojazdový spoj rovnaký prínos pre cestujúcich a ak sa označí šípkou, ako píše 810zssk, tak bude každému jasné, že to je nejaký špeciálny spoj. Napríklad na 61 by sa mohli zaviesť dojazdové spoje z letiska, keďže pri Avione by mohli cestujúci prestúpiť na 63, 65 alebo 96.
Reply
810zssk

810zssk

15 Mar 2024
#5 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: tbus #4:
Môže ísť ako šípka 🙂
Reply
tbus

tbus

15 Mar 2024
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #3:
Myslel som v pripade tejto 45, ze je spoj len v jednom smere. V opacnom by uz z druhej zastavky odbocil inam...
Reply
810zssk

810zssk

15 Mar 2024
#3 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: tbus #2:
Prečo?
Reply
tbus

tbus

15 Mar 2024
#2 Rate positive 4 Rate negative 2
Reply on: Urbanway 2423 #1:
Spoj, ktory sa napoji na trasu linky niekde v polovici je pre cestujucich o nieco prinosnejsi ako spoj, ktory sice zacne linku standardne ale pocas trasy spoj skonci a odboci mimo.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

15 Mar 2024
#1 Rate positive 2 Rate negative
Prečo vlastne na niektorých linkách existujú len výjazdové spoje a nie aj dojazdové? Je mi jasné, že počet cestujúcich napr. v tejto 45 sa vo väčšine prípadov blíži k nule, ale aj tak je zvláštne, že je ten spoj zavedený len v jednom smere. Je to kvôli tomu, aby vodič mohol skôr domov, keď sa bude ponáhľať do vozovne bez cestujúcich?
Reply