Zavrieť

Aj keď výstavba električkovej trate nabrala veľké meškanie, s rozostavaným komplexom (Nové) Domino súperiť nemôže

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električka je zase o kúsok bližšie k dokončeniu (25.7.2024) (16/35)
Stiahnuť materiál
Aj keď výstavba električkovej trate nabrala veľké meškanie, s rozostavaným komplexom (Nové) Domino súperiť nemôže.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta, Jasovská ul.
Dátum: 18.7.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Petržalská električka je zase o kúsok bližšie k dokončeniu (25.7.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2138

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
bobitwo

bobitwo

28.7.2024
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ma178rek #11:
Aj keď máš PJD, aj tak sa musíš o to starať. Pokiaľ sa nič nestane, koľajnice vydržia 20-30 rokov. Nič nie je bezúdržbové.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

27.7.2024
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #10:
Nieje len DPB chcelo bezuudrzbovu trať... To znamená vymeniť koľajnice je najmenej ak je dobré spravená PJD ...
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

27.7.2024
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 6503 #9:
Je teda nejaký regulérny dôvod, prečo by teda električka vedená v štrkovom lôžku nemohla ísť cez Petržalku? Dokonca aj mosty je možné spraviť tak, že električka by šla na moste v štrkovom lôžku.
Odpovedať
6503

6503

27.7.2024
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #8:
To je prauda.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

27.7.2024
#8 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 6503 #5:
Štrkopiesky sú aj celá Podunajská nížina, Záhorie sú naviate piesky. Napriek tomu tam premávajú vlaky už 150+ rokov.
Odpovedať
6503

6503

27.7.2024
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: si #6:
To je pravda.
Odpovedať
si

si

27.7.2024
#6 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6503 #5:
cez petrzalku vedie aj normalnerozchodna zeleznicna trat a nechadza sa tu aj zeleznicna stanica; niektore jej casti su stale v povodnej pozicii spred viac nez 120 rokov... vsetko klasicky otvoreny zvrsok...
mas dojem ze sa to dakam odpohybovalo ?
Odpovedať
6503

6503

27.7.2024
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: bobitwo #3:
No praveze nebolo. Cela Petrzalka lezi na strkopieskoch, ktore su stale v pohybe. Preto tolko betonu.
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

25.7.2024
#4 Ohodnotiť kladne 15 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: bobitwo #3:
To by bolo prilis logicke a rozumne.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

25.7.2024
#3 Ohodnotiť kladne 16 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Solider #2:
Hlavne celá Petržalke okrem mostov mohla byť v štrkovom lôžku. Je to tichšie, pohlcuje to vibrácie, nehrozí žiadne dunenie, je aj tam možné spraviť zelený zvršok.
Odpovedať
Solider

Solider

25.7.2024
#2 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: upravovač fotiek #1:
Bolo treba niekde utopiť peniaze, ľudia sa čudujú, čo na tom môže dokopy stáť sto miliónov eur 😂
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

25.7.2024
#1 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Spotreba železobetónu na meter trate pomaly konkuruje estakáde, ako vidím.
Odpovedať