Zavrieť

Od októbra 2023 bolo zavedené nové označovanie vozidiel v prípade výluk

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Začiatok rekonštrukcie Vajnorskej radiály (5.10.2023) (1/17)
Stiahnuť materiál
Od októbra 2023 bolo zavedené nové označovanie vozidiel v prípade výluk. Okrem cieľa je uvedená pokračujúca linka, v tomto prípade náhradná autobusová linka X4 na Zlaté piesky. Skrátenie linky 4 po ŽST Nové Mesto umožnilo nasadiť na túto linku aj novú električku Škoda 29T3, ktorá dovtedy na nej nemohla premávať z dôvodu zlého stavu trate na Zlaté piesky.
Príspevok:
Lokalita: Trnavské mýto, zastávka Trnavské mýto
Dátum: 5.10.2023
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7431
Galéria: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Začiatok rekonštrukcie Vajnorskej radiály (5.10.2023)
Linka: 4
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 7050

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

13.10.2023
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ttom #20:
Ale tam je prepadnutý asfalt od vibrácií, nie je problém s koľajovou traťou. Dokonca tam ani nepretŕčajú zádlažbové panely, čo bol večný problém pri týchto tratiach, pamätáme si na Miletičovej alebo na Námestí slobody.
Odpovedať
Ttom

Ttom

13.10.2023
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
ako jasné, že som tam už Škodovku videl, veď aj teraz tam normálne premávajú, len som si to tak pamätal 🙂 a ozaj tá trať vyzerá už na pohľad lepšie ako na ZP - teda až na ten prejazd cez Tomášikovu pred obratiskom a križovatku pri Kuchajde
Odpovedať
david11

david11

13.10.2023
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ttom #16:
Bežne tam jazdili ako záložné aj pri výlukách L9 tam vždy presmerujú. Tá trať nie je v takom zlom stave.
Odpovedať
Solider

Solider

13.10.2023
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ttom #16:
Na Nové Mesto premávala linka 2, kde jazdili kačice a nebol dôvod, aby tam jazdili Škodovky. Ale na záložáku alebo pri mimoriadnych udalostiach tam normálne premávali.
Odpovedať
Solider

Solider

13.10.2023
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #10:
Zrýchľovačom nerobilo dobre neustále naťukávanie jazdy.
Odpovedať
Ttom

Ttom

13.10.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
možno si zle pamätám, ale nebolo v 2014-15, keď prišli prvé Škodovky, že nepremávajú práve na Nové mesto kvôli zlému stavu trate?
Odpovedať
si

si

13.10.2023
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #14:
tak sice trosku mimo, ale aj od vozidla zavisi to ci mu ten-ktory stav trate este vyhovie alebo nie a tiez aky vplyv bude mat prejazd na tu trat..... predpokladam napriklad ze lahke dreziny (alebo asi aj dvojosaky) by tam zvladli premavat kludne este roky....
Odpovedať
Andrej

Andrej

13.10.2023
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: birch #13:
Ako som napísal, ak existovalo reálne riziko že sa električka vykoľají, mali ihneď zavrieť trať. Šlo to keď hlavnú stanicu zavreli v 2011, takže aj tu by to malo byť úplne v poriadku.

Takéto opatrenie len komunikuje to, že bezpečnosť novej hračky je dôležitejšia než bezpečnosť cestujúcich a vodičov. Buď je to nebezpečné pre nové aj staré vozy, alebo je to bezpečné pre úplne všetko.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
birch

birch

12.10.2023
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #11:
Povedzme, že sa tomu niečo na tej trati na Zlaté stane. Pol roka sa to bude opravovať (na náklady DPB, pretože trať je v štádiu rozkladu), ale záruka plynie, aj keď to nejazdí...

Podľa mňa je logické, že riziko takejto situácie sa snažili znížiť a ak je to jeden kus a jedna trať, tak sa to bez problémov dá zrealizovať.
Odpovedať
Andrej

Andrej

12.10.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #9:
Len dodám, že K2S na hl st bol bežný stav aj pred 2011. Historický boli všetky súpravové linky (1, 2) z Juráku, ostatné (3, 8, 13) boli dlhé roky obsluhované kačicami.
Odpovedať
Andrej

Andrej

12.10.2023
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ma178rek #8:
Zdá sa mi oveľa logickejšie zatvoriť trať, než zakázať novej hračke aby jazdila kdekoľvek, kedykoľvek. Alebo mám to pochopiť tak, že keby sa niečo stalo starej Škodovke alebo súprave, tak to je v očiach DPB úplne v poriadku?

Ak tieto vozy chceli "ušetriť", rovno mohli kúpiť wany a ušetriť nás tejto šaškárne. V živote som nepočul takýto nezmysel, že plnohodnotné vozidlo MHD sa má používať len na "dobrých" tratiach. Ešte by ich mohli nasadiť len na ranné služby, aby náhodou nemali nejaké nehody.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Mhr1

Mhr1

12.10.2023
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #9:
Pre nutnosť pomalej jazdy. S modernými výzbrojami sa údajne jazdí pomaly lepšie. Aspoň tak sa to vtedy hovorilo.
Odpovedať
TomJ

TomJ

12.10.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #8:
Pamätám sa, že pred uzavretím trate na Hlavnú stanicu v 2011 tam na linku 2 nasadzovali len T3P a na ostatných linkách jazdili K2S. Pamätáte sa, prečo tam vtedy nechceli vypravovať zrýchlovačové súpravy?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

12.10.2023
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #7:
V danom úseku čokoľvek sa čudujem že tu trať neuzavreli z dôvodu hej stavu... jedine čoby som tam pustil sú K2 ktorých sa bude postupne zbavovať
Odpovedať
Andrej

Andrej

12.10.2023
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #6:
Ten voz jazdil 5 dní pred výlukou, čo presne si predstavovali že sa mu v tom období stane?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

12.10.2023
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #5:
Predpokladám že ju nechceli iba ničiť tam, keďže vedeli že bude sa trať opravovať.. a keď začali jazdiť 29T/30T v 2015 tak tá trať bola v lepšom stave
Odpovedať
ceres

ceres

12.10.2023
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
V čom sa 29T3 líši od starších sérií, keď na Zlaté piesky podľa popisu fotky nemohla, ale staršie áno?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.10.2023
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Je tam síce aj neporovnateľne menšia prevádzka ale aj tak je pozoruhodné, že tá trať od vybudovania stále drží.
Rovnak ako hádam najstaršia nikdy nerekonštruovaná trať v Prahe Flora - Olšanské náměstí. Tam sa traduje legenda, že pri výrobe koľajníc bola nedopatrením použitá nejaká luxusná oceľ.
Odpovedať
Solider

Solider

12.10.2023
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mmmm #1:
Ja v neporovnateľne lepšom stave, ako trať na Zlaté piesky.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

12.10.2023
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mmmm #1:
Klud, vsetko bude.
Odpovedať