Zavrieť

Vodič #1058 využíva električkový pruh, aby sa vyhol státiu v kolóne

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Prvá etapa prestavby ulice Mlynské nivy (4.5.2018) (21/24)
Stiahnuť materiál
Vodič #1058 využíva električkový pruh, aby sa vyhol státiu v kolóne.
Príspevok:
Lokalita: Špitálska ul.
Dátum: 3.5.2018
Vozidlo: Iveco Urbanway 12M #1058
Galéria: Bratislava › Iveco Urbanway 12M
Prvá etapa prestavby ulice Mlynské nivy (4.5.2018)
Linka: X72
Autor: mirec240
Počet zobrazení: 2370

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

10.5.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #5:
Nie je to tak nahodou teraz na Blumentali? Jediny problem, pokial viem, tam predstavuju auta.
Odpovedať
lostrail

lostrail

10.5.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
To by bolo tiez jedno z rieseni.
Odpovedať
Mike

Mike

9.5.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Alexidlo #9:
Ale ja o tom nerozhodujem ?
Odpovedať
Alexidlo

Alexidlo

9.5.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #8:
ďakujem
Odpovedať
Mike

Mike

9.5.2018
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Alexidlo #7:
Keď bude dokončená modernizácia Karloveskej radiály a bude na Molecovej obojsmerne pohodlný prestup električka - bus/tbus.
Odpovedať
Alexidlo

Alexidlo

9.5.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #5:
Kedy sa zruší linka 133? Počas modernizácie dúbravsko-karloveskej radiály?
Odpovedať
david1

david1

9.5.2018
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Lanfanconi boli iba výhovorky. Ak by chceli tak by trať vedeli aj rozšíriť v priestore zastávky. Pri Blumentáli sa s traťou nič nerobilo, len sa urobili vyvýšené nástupné ostrovčeky. Po častých prejazdoch busov sa tam však stále zväčšujú diery , ktoré tam ostali po kaliforňanoch a boli iba provizórne zaplátané po reko trate.
Odpovedať
Mike

Mike

9.5.2018
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Na Lafranconi je problém aj s kapacitou. Keby sme brali dnešný stav abus + el. tak je tam v rannej špičkovej hodine 66 spojov za hodinu. Po zrušení 133 to bude rovných 60, teda čo minúta to spoj.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

9.5.2018
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Už som príslušným činiteľmo DPB x-krát hovoril, že stačí doprostred vložiť obojstranný kasselák alebo iný pozdĺžny prah, aby sa zabránilo náhodnému kontaktu vozidiel a súčasne by v prípadě mimoriadnosti bola prekážka prekonateľná.
Ale nikdy sa to tak nerobilo.
Odpovedať
lostrail

lostrail

9.5.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #2:
Tak potom naozaj nechapem, aky problem vznikol pri projektovani zdruzenej zastavky Lafranconi, kde udajne kvoli prilis malej osovej vzdialenosti kolaji by bus nevosiel. Pokial viem, tam je osova vzdialenost vacsia ako tu.
Tiez je samozrejme otazka, ci na tomto mieste dochadza aj k stretu dvoch autobusov alebo len autobusu a elektricky, ale na Lafranconi by stacilo nastupiska posunut kusok od seba, aby mali busy priestor opustit zastavku a problem by bol vyrieseny.
Odpovedať
david1

david1

4.5.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak isto ako pri Blumentáli , kde to nerobí žiaden problém.
Odpovedať
lostrail

lostrail

4.5.2018
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Tak teraz neviem. Tu je dost priestoru na vyhnutie sa elektricke alebo ide o operativny zasah z dispecingu?
Odpovedať