Zavrieť

Koľajová spojka umožní využívať trať na východnom konci Hviezdoslavovej ulice i ako úvraťovú konečnú

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Koľajová spojka umožní využívať trať na východnom konci Hviezdoslavovej ulice i ako úvraťovú konečnú.
Príspevok:
Lokalita: Hviezdoslavova ulica
Dátum: 8.8.2015
Vozidlo:
Galéria: Košice › Rekonštrukcia trate na Námestí Maratónu mieru (2015)
Rekonštrukcia tratí v okolí Námestia Maratónu mieru (30.8.2015)
Linka:
Autor: Dispecer
Počet zobrazení: 1170

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mi.v

mi.v

2.9.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: veteran #11:
uch... Rakúsko, no tak áno 🙂 A u nich aj iné mestá ako Viedeň. Majú v tomto tradíciu, s nimi nedá ani len porovnávať. Na území bývalého východného bloku je to skromnejšie – možno také centrum Brna to má veselé... Ďakujem za tip s openstreetmap.
Odpovedať
veteran

veteran

2.9.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #10:
Stačí si otvoriť Google Maps/OSM, dať si Viedeň a o komplikovanejšie križovatky zakopávam.
Odpovedať
mi.v

mi.v

2.9.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: veteran #9:
veterán – celkom rád by som vedel o nejakých komplikovanejších kúskoch, ktoré spomínate
Odpovedať
veteran

veteran

1.9.2015
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #3:
Neviem, čo je na tejto križovatke také zvláštne, inde (v nie až tak vzdialenom svete) majú aj oveľa komplikovnejšie kúsky.

Koľajová spojka je v podstate zbytočnosť, je tam len kvôli nemožnosti otáčania TT cez Železničnú, no druhým dychom sa dodáva, že TT tu zrejme nikdy nebude.

Problémom tohto stavebného objektu je odignorovanie riešenia autobusových zastávok (integrácia, zlepšenie polôh) či možnosti nástupu do električiek na Železničnej ulici.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

31.8.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #7:
Mapy a schémy > Plánované modernizácie električkových tratí (MET) a Integrovaný dopravný systém (IDS)
http://imhd.sk/ke/media/mn/00000992/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-IKD-Obratisko-Namestie-Maratonu-mieru-2014.pdf
Odpovedať
mi.v

mi.v

31.8.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Yogi616 #6:
Yogi, vďaka za obrázok pre draxtera, ale môžete dať linku na ucelený materiál resp. iný zdroj (napr. fórum), kde ste to našli? Iste toho čítate viac než my, tak sa podeľte.
Odpovedať
Yogi616

Yogi616

31.8.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Šráci, materiálu je na nete dosť. Stačí hľadať.

Takto to bude vyzerať.
http://www.fastimages.eu/images/nmm.jpg
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

31.8.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: draxter #4:
Opísal som to z opačného smeru ako je fotka (cca úroveň toho pána, čo sedí na výhybke). ?
Odpovedať
draxter

draxter

31.8.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Dispecer #2:
teraz som sa stratil ja 😃 fotka je robená odkiaľ? doprava vidím odbočovať dve koľaje (ako je ten vozík), to idú na Hlavnú? ja že opačne.
Odpovedať
mi.v

mi.v

31.8.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #2:
paráda... koľajový uzol s toľkými zvláštnosťami koncentrovanými na JEDNOM MIESTE nemajú ani v Prahe 🙂 (myslím to vážne, ak neveríte, prejdite si koľajový plán ich siete)

lebo okrem klasického dvojkoľajného trojuholníka (6 výhybiek) tu ZÁROVEŇ je
• vjazd a výjazd do obratiska, pričom každý je na inej trati
• koľajová spojka
• koľaj na Hlavnú bez troleje a v jej pokračovaní rozdelenie trate do obidvoch smerov

(všetky veci je možné vidieť naraz z jedného bodu)

až mi trochu pripomína začiatok minulého storočia, kedy bola podobne "zvláštna" pomaly každá tretia električková križovatka

už tomu chýba len ľavé odbočenie zo Železničnej na Masarykovu a krátka objazdová koľaj na Železničnej 🙂
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

31.8.2015
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kvorka #1:
Pohľad od zastávky NMM na Hviezdoslavovej (smerom na Masarykovu; od najbližšieho po najvzdialenejšie "body"):
1. doľava na Komenského (resp. do obratiska Železničná
2. doprava na Hlavnú
3. koľajová spojka medzi protismernými koľajami
4. výhybky z Komenského smer Masarykova
5. výhybka z obratiska na Železničnej
6. provizórne ukončenie koľají
Odpovedať
kvorka

kvorka

31.8.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
ako bude vyzerať táto časť ulice? Doľava na Hlavnú, doprava na Komenského (a Strojárenskú) a napojenie Strojárenskej do ktorej z tých dvoch pod paletami?
Odpovedať