ja? To chcú tí čo sa tlačia, ako som dobre počul pred OD Centrál (či Centrum), mne to je fuk Ale keďže vieme, že to čo by sa malo urobiť, sa neurobí (všetko čo sme spomenuli čo by pomohlo) tak jediným pseudoriešením je kĺbak (zjavne je potom problém kde a kedy a ako je vôbec robená vývprava s prejazdmi, to už netuším).
PS: žeby tie kĺby boli do BB? Len nejako dlho stoja vo vozovni....
L5 chodí nepárny týždeň Karosa B952 ZV-710CD a párny Karosa B732 ZV-887BA. Na L15 je ťažké určiť aký bus jazdí teraz asi od utorku poobede jazdy Karosa B732 ZV-898BA, ráno jazdila 072BB a dnes som už zase videl 869BA, ako som už hovoril na tejto linke chodia buď BB citelisy alebo nejaké zálohy buď už spomínaná 898 BA. Neviete mi niekto povedať v akom je stave Karosa B 732 ZV - 821BT lebo tú skoro vôbec nevidno jazdiť, ja som ju videl naposledy začiatkom leta takisto ako 815DF ktorú málo vidno, tu som videl naposledy v septembri tak neviem, ak je niekto zo sadky prosím odpovedzte kde jazdia, rad by som sa tými vozidlami previezol. Ďakujem
zbežným pohľadom do CP linky 9 sa dá zistiť nasledovné:
- v špičke náhodný interval od 15 do 45 minút
- v sedle náhodný interval od 35 do 75 minút
- cez víkendy náhodný interval od 18 do 100 minút.
Na takúto linku a do takejto MHD chceš kĺby? Tu treba niečo použiteľné a nie šoto sny o kĺboch. Nehovoriac o tom, že náklady na nové vozidlá (vyššie odpisy) Mesto Zvolen nie je ochotné preplácať cez zvýšenú dotáciu na prevádzku. Prečo sa tam asi preraďujú staré vozy (plne odpísané) z BB a BR?
čiže treba 23 vozov na riadnu výpravu (rátam +3 záložáky)? Potom súčasných 17 Citelisov, 3 B952 a ešte musí vydržať aspoň 3ks B732, ale ako vidím, jazdí ich 5 Čiže ak by sa to rozumne v ZV konečne spravilo, obnova by bola potrebná v rozsahu cca 3 nových vozov na riadnu výpravu, a 952 môžu ísť na zálohu. A potom je všetko "NP". Otázka je, či by stačili sóla, alebo aspoň 2 kĺbaky (veď už v ZV stoja: https://evidencia-dopravcov.eu/zoznam?trakce=autobus&iddopravce=57&vyrobce=Iveco&ntyp=Urbanway&typ=Urbanway+18M
- žeby práve na linku 9?
kmeňová MHD ex11 (Kováčová) a ex12 (Sliač) je obvykle obsluhovaná Citelismi v prímestskej verzii. Ale ako píše LUK, nikde sa to neznačí, pretože ešte by si to vedel, zneužil a nastúpil do takého vozu účelovo Jednoducho, ak si naň odkázaný, ideš na blin, ak ho chceš vidieť, potom môžeš mať šťastie.
Sú niektoré spoje, kde obvykle premáva nízkopodlažný autobus, ale nikde sa to neuvádza a hlavne sa to negarantuje. Veď načo, ešte by to cestujúci zneužili...
Nevidím na žiadnej prímestskej linke (Banská Bystrica Kováčová, Sliač) označenie bezbariérovosti, resp. nástup aj s invalidným vozíkom. Sú vôbec niektoré bezbariérové?
brefos