Close

#6505, route 207, Lovinského ul., zastávka Lovinského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Lovinského ul., zastávka Lovinského
Date: 26.6.2021
Vehicle: Škoda Sanos S 200 #6505
Gallery: Bratislava › Škoda Sanos S 200
Route: 207
Author: Ike
Times viewed: 3454

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

1 Jul 2021
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Edelweiß #20:
K tým stožiarom je Sanos príliš krásny. Mal by byť v prevádzkovom stave - hrdzou vyžraté diery nad blatníkmi a tak.
Reply
Edelweiß

Edelweiß

30 Jun 2021
#20 Rate positive Rate negative
Krasna fotografia. Aj som si hovoril, ze prave takyto zaber so stoziarmi by bol super. Do toho Sanos vyzera fakt pekne v tomto uhle. 🙂
Reply
S499.1023

S499.1023

30 Jun 2021
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #18:
Tak buď to zobral plnou jazdou v malej rýchlosti alebo si precitlivený.
Reply
Ike

Ike

29 Jun 2021
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #17:
Odporak mal Miško v sobotu a ten s ním išiel ako s Rolls Royce. Sekciu chytil tyristorak v nedeľu, ale príjemné to fakt nebolo.
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jun 2021
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #16:
Tyristorovou či odporovou? S odporákom je to samozrejme horšie.
Reply
Ike

Ike

29 Jun 2021
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
Tento víkend som šiel 9 Tr, keď ju nemala posádka s MZ, a vodič chytil s plnou jazdou sekciu. Na 30 Tr to oproti tomu len tak "jemne cukne". Mal som pocit, že tá 9 Tr sa v mikrosekunde vrátila o 3 m vzad 😃
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jun 2021
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
Asi som už nejazdil, keď to takto zbastlili, za mojej éry sa prehadzovala štandartne
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jun 2021
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: N/A #8:
Jazdilo sa "po pamäti", keďže výhybka bola nastavená vždy do jedného smeru, stačilo si zapamätať, kde musíš prehodiť jazdou, ako píše si v príspevku #6 (strom/stĺp/značka...), potom prišli Sanosy a všetky orientačné body sa museli posúvať... 🙂
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jun 2021
#13 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Bmpeer #9:
U nás sa teda význam tých znakov vykladal jednoduchšie: Nula - Zapnuté 😁 .
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jun 2021
#12 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: si #6:
A výhybka do obratiska Lovinského sa vyznačovala (do polovice 90. rokov, potom to myslím otočili) tým, že sa prestavovala jazdou "do sekcií", čiže vodič musel výhybku prestaviť jazdou ale tú potom bleskove vypnúť, inak by za sprievodných zvukových a svetelných efektov tzv. "švihol sekciu".
Reply
Solider

Solider

29 Jun 2021
#11 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: stanod #10:
Áno.
Reply
stanod

stanod

29 Jun 2021
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: si #6:
Takto funguje aj výhybka na Rádiovej smer garáž?
Reply
Bmpeer

Bmpeer

29 Jun 2021
#9 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: N/A #8:
Základný smer bol obvykle označený šípkou, resp. nejakým písmenkom. V ČB, kde aktuálne jazdím, boli tabuľky "O-Z", prípadne "Z-O". V prvom prípade to bolo vľavo "bez Odběru", vpravo "Zmáčkni jízdu". V Košiciach zase základné postavenie výhybky určovala šípka.
Reply
N/A

N/A

28 Jun 2021
#8 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: si #6:
A ako vodič z diaľky vedel smer prehodenia? Je to zaujímavé, nevedel som že to takto fungovalo..
Reply
Miro

Miro

28 Jun 2021
#7 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: N/A #4:
Keby bolo po tvojom, tak aj ten trolejbus mal byť historizujúco hrdzavý 😃
Reply
si

si

28 Jun 2021
#6 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: N/A #5:
predtym ako boli vyhybky ovladane radiom (tlacidla A,B,C,D) sa pouzivalo ovladanie odberom z troleja, pokial si siel cez trolejovu vymenu s jazdou, prechadzajuci prud cez cievku pritiahol a pridrzal jazyky do "sekundarneho" smeru, pokial si siel vybehom, presiel si vyhybkou tak ako bola postavena v zakladnom smere... a usek cez jazyky bol odizolovany a napajany cez cievky
po prejazde sa vyhybka vratila do zakladneho smeru
Reply Comment has been edited by the author.
N/A

N/A

28 Jun 2021
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Môžem sa spýtať, ako funguje prehadzovanie vyhýbiek dnes a ako v minulosti? Nikdy som nechápal, ako to funguje, len si pamätám tlačidlá A/B, alebo A/B/C/D či niečo také na palubnej doske. 😁
Reply
N/A

N/A

28 Jun 2021
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Maxi King #1:
Možno to bude znieť divne, ale mne sa tá hrdzavá farba páči. 🙂
Reply
Ike

Ike

28 Jun 2021
#3 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Výhybka bola vymenená za rádio v 2013. A dokonca tam pribudol aj jeden delta záves 😃 Ale inak ostatné po starom.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Jun 2021
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Maxi King #1:
Tak ako majú v Pardubiciach historicky dokumentačnú trolejbusovú trať, je v Bratislave historicky dokumentačná konečná.
Mňa by zaujímalo, či sa tamojšia "Kremnica" stále prehadzuje jazdou "do sekcií", lebo ak ju prerobili na rádio, tak súčasní vodiči o veľa prišli.
Reply