Close

Route 21, 25, 88, Páričkova ul., zastávka Autobusová stanica

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Páričkova ul., zastávka Autobusová stanica
Date: 2.10.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Stop signs
Route: 21, 25, 88
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 10758

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12 Oct 2020
#88 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #86:
Dovolím si tvrdiť (podľa toho obrázku), že to je taká istá mapa, ako máme my, len linky sú farebné a má košický design. Stále mi však príde, že zobrazuje veľmi veľkú oblasť, namiesto detailnešieho zobrazenia.
Reply
Technopol

Technopol

12 Oct 2020
#87 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #81:
CH môžem osobne potvrdiť za roky 2010-2015 v kantóne Ticino/Tessin bol nástup možný všetkými dverami, lístok sa dal kúpiť u vodiča a videl som aj také, že človek nastúpil prednými dverami, pozdravil vodiča a pokračoval ďalej do voza bez akéhokoľvek preukázania lístka.
Reply
Dispecer

Dispecer

12 Oct 2020
#86 Rate positive Rate negative
Reply on: martinah #66:
Nie, viď Košice (aj keď narozdiel od Brna tieto schémy majú iba na zastávkach; na fotke v pravo dole):
https://imhd.sk/ke/galeria-media/1231/Zast%C3%A1vky/193931/Vitr%C3%ADna-JCDecaux-na-zast%C3%A1vke-Dom-umenia
Reply Comment has been edited by the author.
ceres

ceres

12 Oct 2020
#85 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 810zssk #63:
+1 za londýnsky systém, veľmi mi to tam uľahčovalo orientáciu

https://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/bus-route-maps/old-street-and-moorfields-eye-hospital-a4-121019.pdf
Reply Comment has been edited by the author.
perets

perets

12 Oct 2020
#84 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #83:
Vo Vilniuse som zažil pre mňa celkom iný prístup ku kontrole cestovných lístkov. Pri zastávke bola veľká červená dodávka, na zastávke 4-6 revízori v reflexných vestách, ktorí nabehli do vozidla do 20-40 sekúnd skontrolovali všetkých cestujúcich. Neplatičov zobrali von, do predmetnej dodávky, neviem čo sa dialo tam🤐 ( kamarát dostal pokutu lebo si neaktivoval mesačný lístok )
Slušné správanie, a každý hneď vedel čo sa deje keďže boli výrazne označený. Lístky tam majú skoro výlučne elektronické, mesačné alebo EP, appka..., v appke trvá 60 sekúnd aktivácia, čiže aj keď si videl revízorov na zastávke nebolo to platné. Bolo celkom bežné pri jednej ceste s prestupom zažiť 2 kontroly, v BA tak 2 ročne.
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

12 Oct 2020
#83 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 810zssk #82:
Kontroly si predstavujem výlučne za jazdy, maximálne v prípade dlhšej zastávky plánovanej v CP. Cestujúci nemôžu byť obmedzovaní tým, že dopravca sa rozhodne realizovať kontrolu.
Reply
810zssk

810zssk

12 Oct 2020
#82 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #79:
Nie je lepšie autobus raz za čas podržať 3 minúty kvôli kontrole ako ho zdržovať nástupom prednými na každej zastávke?
Reply
S499.1023

S499.1023

12 Oct 2020
#81 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 810zssk #77:
EDIT: Tak podľa aktuálnych informácií je v súčasnosti v CH nástup všetkými dverami, prvými len v prípade kúpy lístka u vodiča. Takže beriem Švajčiarsko ako príklad, že nástup všetkými dverami na prímeste je realizovateľný.
Reply
martinah

martinah

12 Oct 2020
#80 Rate positive Rate negative 2
Reply on: 810zssk #78:
vsak mapovy know how, jeho zdroj, pripadne moznost uzavriet spolupracu a pozit ho tu
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

12 Oct 2020
#79 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 810zssk #71:
Zase zdržiavať vozidlo kvôli kontrole hádam nechceme (mám skúsenosť s takýmito kontrolami u SAD-iek na východe).
Reply
810zssk

810zssk

12 Oct 2020
#78 Rate positive Rate negative
Reply on: martinah #73:
Know-how si podľa mňa odovzdávajú. Ale tu treba mapový podklad, nie know-how. Jedine že by si to kreslili sami.
Reply
810zssk

810zssk

12 Oct 2020
#77 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: S499.1023 #74:
No veď rovnako špecifickí ako v MHD môžme byť aj v PAL, nie? V MHD sa nám to myslím celkom osvedčilo 🙂
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

12 Oct 2020
#76 Rate positive Rate negative
Inak na dráhových zastávkach už musia byť mapy podľa novej vyhlášky, či?
Reply
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

12 Oct 2020
#75 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #10:
napr. mám pocit, že na Bulíkovej, Bosákovej ani Ekonomickej univerzite nie je na mape okolia zaznačené Tesco Blagoevova. Pritom budova na mape je, ale popis chýba. Z Bosákovej tam chodí asi málokto, ale Ekonomická univerzita a Bulíkova by si to zaslúžili.
Reply
S499.1023

S499.1023

12 Oct 2020
#74 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #71:
V paranoickom Švajčiarsku sa nastupuje na prímeste prvými dverami a revízorov sú tam neuveriteľné húfy trebárs aj na tej železnici.
Treba si uvedomiť, že prvými dverami sa lezie do autobusu aj v Paríži, Londýne (okrem tých vozov, kde je konduktor), celom Holansku, trebárs v takom Solingene do trolejbusu (sovje zážitky s pohľadovou kontrolou bielych čipových kariet pre 20 rokmi som tu ppopisoval), takže my tu máme vysoký nadštandard, ktorý paradoxne vznikol tak, že dieficitné socialistické hospodárstvo, kde "nebyli lidé" nemalo ani tých konduktorov, tak muselo zaviesť MOC (v porovnaní so západom, kde, keď došli konduktori, tak sa riešilo roztiahnutie čiel vozidiel, aby boli všetky dvere v jednej rovine, optické závory na dverách, označovače s identifikáciou času a spoja etc.
Reply
martinah

martinah

12 Oct 2020
#73 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #72:
moznost spoluprace dpb s dpmb je nerealna? vymena know how (aj ked asi skor jednosmerna)?
Reply
810zssk

810zssk

12 Oct 2020
#72 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: martinah #66:
Otázka je najmä kde DPMB berie tie podkladové mapy lebo tie sú polovica úspechu.
Reply
810zssk

810zssk

12 Oct 2020
#71 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: S499.1023 #65:
To je samozrejme dobrá poznámka. Moja idea pre PAL v okrajových častiach by bol systém ktorý funguje na MHD v Rige, teda revízori by sa spojmi nevozili ale odstavovali ich niekde na trati a tam vykonali kontrolu. Samotná hliadka by teda v tomto prípade bola motorizovaná a medzi kontrolami sa presúvala autom.

Mal som pocit že všetkými dverami sa do PAL nastupuje vo Švajčiarsku, ale môžem sa mýliť. Bol som tam dávno a busmi cestoval málo.
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

12 Oct 2020
#70 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #69:
Ako, dať mi na pivo, aj by som si sadol osobne k počítaču počas cesty domov vlakom a nakreslil to.....Nakoľko stačí na jeden uzol jedna mapa. Formát A4, na ležato.....
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12 Oct 2020
#69 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: fanatikmhd #67:
"Problematické" by to bolo len zo začiatku, lebo by bolo potrebné vytvoriť veľa (cca 30-40) máp, ale potom by už samotné spravovanie bolo jednoduchšie. Ja stále dúfam, že si raz niekto dá tú prácu a spraví to (aj napriek rečiam ostatných, že na čo, zbytočnosť a pod.) a potom už len z toho budeme všetci ťažiť.
Reply