Close

Americké námestie, Špitálska ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Americké námestie, Špitálska ul.
Date: 8.11.2017
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Reconstruction of tramway track at Špitálska St (2017)
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 4075

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ma178rek

Ma178rek

7 Dec 2017
#42 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #40:
ja asi chápem čo chce Melange povedať, že to že keby je menší oblúk nehádža tak s ľuďmi a aj ja som toho názoru, šiel som častokrát škodovkou na linke 3 a to hádzanie bolo neskutočné v tom esíčku...
Reply
N/A

N/A

7 Dec 2017
#41 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #40:
Ťažko sa mi s tebou komunikuje, lebo odmietaš pripustiť zjavné veci. Ale ja stále od začiatku hovorím to isté: súčasný stav pri rýchlosti XY spôsobuje prudké trhnutia, ktoré cestujúcich hádžu do strán. Pokiaľ by koľaje boli zhruba tak, ako som ich nakreslil, tak pri tej istej rýchlosti XY by to tak netrhalo. Ty tvrdíš, že to za súčasného stavu trhá preto, lebo tade niektorí vodiči chodia príliš rýchlo a mali chodiť pomalšie. Ja tvrdím, že pokiaľ by koľaje boli zhruba tak, ako som ich nakreslil, tak by mohli ísť rýchlejšie. Možno nie oveľa, ale predsa.
Reply
Solider

Solider

7 Dec 2017
#40 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #38:
Ja Ti odpovedám STN 73 6405 Projektovanie električkových tratí, ON 73 6412 Geometrické usporiadanie koľaje električkových tratí a D1/1 ako prevádzkový predpis. Vyššia rýchlosť ako 15 km/h nie a pre Škodovky už vôbec nie.
Reply
Ámos

Ámos

7 Dec 2017
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #36:
Co je najzabavnejsie na Stefanikovej a KDI.
Ze bus pruh nedovolili, ale znacka s povolenim zastavovat pre zasobovanie pre hotel "nasich ludi" nevadi.
Reply
N/A

N/A

7 Dec 2017
#38 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #34:
Už som to písal niekoľkokrát: na vyššiu rýchlosť než teraz. Číslo ti nepoviem, ale určite sa dá jednoducho na základe toho môjho nákresu odhadnúť ten polomer a následne aj vhodná rýchlosť. Keďže ty v tom očividne pracuješ, tak by si to mohol skúsiť odhadnúť.
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

7 Dec 2017
#37 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #36:
Este by podla policajnej logiky mohlo byt aj od busov a Tbusov.
Reply
Mike

Mike

7 Dec 2017
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #35:
Otrasy a hlučnosť môžu byť iba od električiek, nikdy nie od áut. To "myslenie", ktoré sa použilo ako jeden z argumentov na Štefánikovej ku koncu 70tych rokov, trvá dodnes.
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

7 Dec 2017
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #32:
Havarijny stav - otrasy poskodzuju statiku okolitych budov, ako bonus moze byt aj hlucnost. Ci tam ziadna drevnata flora nebyva?
"Zrusenie" cesty a premena na pesiu zonu a la Obchodna...
Reply
Solider

Solider

7 Dec 2017
#34 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #28:
A toto je podľa Teba na akú rýchlosť?
Reply
N/A

N/A

6 Dec 2017
#33 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #29:
Chcel si to nakresliť a ja som ti to nakreslil, tak čo ma tu teraz chceš nachytať na hruškách? Argument bol, že sa tam nezmestí koľaj. Trakčné vedenie je iná téma a ja sa k tomu ako laik neviem vyjadriť, ale keďže som tú koľaj posunul v mieste križovania trolejbusov len mierne, nezdá sa mi, že by to mal byť veľký problém.

K #30 – Samozrejme, že rozšírenie vzdialenosti v oblúku by tam muselo byť, však by aj bolo. Ja tu hovorím o tom, že tá trať mohla a mala byť konštruovaná s jedným veľkým oblúkom miesto dvoch rozdelených rovinkou. Nepredkladám tu konkrétne riešenie so všetkými technickými podrobnosťami.
Reply
Mike

Mike

6 Dec 2017
#32 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #31:
Zákaz IAD na Mickiewiczke by som bral všetkými desiatimi "už len" na to presvedčiť mestskú časť, mesto a KDI ?
Reply
Ámos

Ámos

6 Dec 2017
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #30:
Zakazat prejazd IAD po Mickiewicke, celu trat posunut na ukor jazdneho pruhu doprava (v smere do centra) a je miesto na vsetko aj pohodlny obluk. ?
Reply
Mike

Mike

6 Dec 2017
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #29:
A aj s patričným rozšírením osovej vzdialenosti v oblúku, aby sa tam bezpečne minuli všetky typy vozov.
Reply
S499.1023

S499.1023

6 Dec 2017
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #28:
Na kresli to aj s tou koľajou v smere na Odborárske námesti a s trakčným vedením trolejbusov.
Reply
N/A

N/A

6 Dec 2017
#28 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #27:
Takto nejako: https://i.imgur.com/WEq2BG5.jpg

Tou červenou je zvýraznená koľaj, ktorú navrhujem, čiernou čiarou v pozadí súčasný stav. Obdobne by to bolo s koľajou v smere na Odborárske nám.
Reply
S499.1023

S499.1023

6 Dec 2017
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #25:
Vezmi si mapu, nakresli to tam a postni to sem..
Reply
si

si

6 Dec 2017
#26 Rate positive 1 Rate negative
skusme to povedat trosku inac, miesto dvoch oblukov s nejakym polomerom a rovinky (resp. protiobluka) by bol jeden obluk s trochu vacsim polomerom (a idealne aj vyhybkami v nom)
Reply
N/A

N/A

6 Dec 2017
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #24:
Táto časť vysvetlená nebola a nerozumiem, aký je konkrétne problém s priestorovým usporiadaním. Proste si predstav, že na tejto fotke nevidíme prudkú zákrutu, rovinku a ďalšiu prudkú zákrutu, ale iba jednu väčšiu zákrutu. Pohodlne by sa tam zmestila.
Reply
Solider

Solider

5 Dec 2017
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #23:
Nemohla. Už Ti bolo viackrát vysvetlené, že to nie je možné pri súčasnom priestorovom usporiadaní.
Reply
N/A

N/A

5 Dec 2017
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: ceres #22:
Pointa je, že by električka mohla ísť VYŠŠOU rýchlosťou než teraz.
Reply