Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
259 sa nám na Štefánikovom nám. asi pokazila...
Dnes ďalšia nehoda. T-bus č. 257 za svetelnou križovatkou k hypermarketu Tesco v smere do mesta. Stret s osobným motorovým vozidlom.
Reakcia na: Tomáš16 #2275:
Za dobrotu na žobrotu ?
Reakcia na: Tomáš16 #2275:
Autobus si to nemá čím uvedomiť, asi si to neuvedomil vodič ? .
Reakcia na: Quaro #2274:
Presnejšie, auto púšťalo ten autobus, a ten autobus si asi neuvedomil, že to auto už bolo dosť blízko križovatky a že sa tam nevytočí ?
Reakcia na: Dispecer #2273:
B 961 šla z vedľajšej, mala dať prednosť...
Reakcia na: S499.1023 #2271:
To netuším, na to sa musíš opýtať niekoho priamo z DP...
Reakcia na: Milan96 #2270:
Aký je problém s automatickou prevodovkou v zimnom období?
Reakcia na: Mongolec #2269:
Čo som počul tak určite má ostať jedna B 952E kvôli linke č. 27 práve z dôvodu, že disponuje manuálnou prevodovkou. Aj my v Považskej Bystrici máme v zálohe manuálkové Karosy a naďalej sa aj s nimi počíta a aj kvôli zimnému obdobiu. Ako to riešia v zahraničí to netuším...
Reakcia na: Milan96 #2264:
Nestačila by pred zimou výmena pneumatík? Alebo je výhoda v prevodovke? Ako to riešia v iných mestách (aj v zahraničí), kde tiež býva sneh a jazdí sa do kopcovitých terénov? Aj tam majú v zálohe autobusy s manuálnou prevodovkou?

Čo sa týka krátkych Citelisov, tak čisto pre zaujímavosť uvádzam z verejne dostupnej databázy, koľko najazdili za 10 rokov prevádzky:

22 - 542 774 km k 21.11.2017
23 - 378 079 km (!) k 08.11.2017
24 - 621 671 km k 12.01.2018

A Citelis Line za 11 rokov 434 150 km k 18.10.2017.
Reakcia na: Milan96 #2261:
To ma prekvapuje, že sa počíta so 115 na historické účely. Snáď ešte predtým pár rokov pojazdí, zíde sa cez výluky spojené s rekonštrukciou križovatiek a modernizáciou trakčného vedenia. Teraz, keď nastane sobotná výluka a pracuje sa v KIA, tak na linkách 4 a 14 sú 2-3 krátke autobusy. Vlani takáto výluka nešťastne pripadla v čase Staromestských slávností a futbalového zápasu.
Škoda, že sa nezachovala žiadna B741-ka.
Reakcia na: S499.1023 #2266:
To nepopieram... Ale po dodávke tých hybridov, elektrobusov a ďalších nafťákov by snáď kľudne nemuseli byť ani B 952E, ani Citybusy,...
Reakcia na: Dispecer #2265:
Mladších ale vysokopodlažných.
Reakcia na: S499.1023 #2263:
Ehm, 14 B 952E je mladších ako tie tri City busy.
Reakcia na: S499.1023 #2263:
Údajne sú Citybusy na polceste k rozpadu a B 952E sú vraj zachovalejšie a potrebné je ponechať ich (vraj) kvôli Zástraniu a zimnému obdobiu. Taktiež som počul od vodičov že sa uvažuje aj vyradenie sólo Citelisov
Reakcia na: Milan96 #2261:
Vyradiť Citybusy a nechať 952? To čo je za logiku?
274(254)
275(265)
276(226)
277(251)
278(261)
279(259)
280(214)
Reakcia na: Mongolec #2260:
Vlastne áno tá #277 už minulý týždeň vyrazila von.. Posádka z #254 prešla na #274 a #254 dostal po novom vodič ktorý bol pôvodom zastupovač na autobusoch.

Podľa mojich informácii z DP sa plánujú z trolejbusov vozy #213 a #228 ponechať ako historické, #219 má byť technický voz a do zálohy majú zostať #214, #217, #227 a #229 a pravdepodobne buď #205 alebo #209.

Ďalej z autobusov majú byť určite historické #89 a #115, v úvahe je tiež voz #12. Do zálohy má zostať cca 6ks najzachovalejších Karos B 952E. S určitosťou sa majú vyradiť všetky Citybusy.

DP taktiež v Pláne obstarávania na svojom webe zverejnil, že v máji 2018 vypíše súťaž na 2ks parciálnych trolejbusov a 2ks kĺbových autobusov s dieselovým pohonom.
V marci sa v premávke prestal objavovať trolejbus #206. Tento trolejbus bol prvým, ktorý sa pred začiatkom spustenia trolejbusovej dopravy v meste vydal na skúšobnú jazdu. Namiesto 206-ky jazdí #254, ktorej pôvodná posádka zrejme prešla na iné vozidlá.

Dlhšie som nestretol ani #220 a už niekoľko týždňov sa v premávke neobjavuje Sorka #253 z L3.

Staré trolejbusy, ktoré sa ešte pravidelne vyskytujú, sú #205 (robí iba zopár ranných spojov z Hájika), #207 (L4/14) a 214 (L16). Niekoľko ostatných zostalo ako záloha.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.