FB Žilinak.sk:
Poškodenie nemalo súvis so stavbou na Obchodnej ulici. Pri prejazde trolejbusu, ktorý mal služobnú jazdu (návrat do vozovne) cez kríženie trolejových tratí, vypadol jeden zo zberačov a následne zachytil prevesové lano, ktoré sa roztrhlo. Uvedený úsek bol následne neprejazdný. Na miesto boli vyslaní pracovníci údržby trakčného vedenia a poškodenie opravili. Situáciu a stav následne ešte monitorovali počas prejazdu ďalších trolejbusov.
Jeden deň som zaznamenal dokonca dva z troch kĺbakov aj na L5, čo je rarita, pri prázdninovom režime ostáva dlhých vozov viacej nevyužitých a je dobré že ich nenechajú stáť.
Krátke vozy sú počas pracovných dní momentálne len na L1+5 (nerátam výluku keď boli hybridy aj na kyvadlovke).
Ľudia pred prichádzajúcimi sviatkami chodia častejšie na nákupy, takže jazda v kapacitnejších vozidlách je komfortnejšia a bezpečnejšia pre cestujúcich z hľadiska možnosti dodržiavania väčších odstupov, a dá sa to brať aj ako kompenzácia za horší interval počas špičiek, ktorý by pri niektorých spojoch so sólami nemusel stačiť.
Dnes TB linky ovládli opäť hybridy plus #25 a #28 takže premávka je bez obmedzení, len VTB má prestávku celý víkend, ale v pondelok sa vracia v plnej žiare takže si potom nasaďte pre istotu tmavé brýle kto ho stretnete
Minimálne týždeň sú v pracovných dňoch na spojoch linky 3 nasadzované k môjmu potešeniu výhradne kĺbové trolejbusy; navyše Solarisy.
Vieme, či si tento dobrý zvyk DPMŽ zachová, alebo je to len dočasná výprava počas pandemického prázdninového režimu?
Ešte opis ako by riešenie odklonenej L14 vyzeralo ''po Zlínsky'':
Vozidlá by sa pred príchodom na zastávku Polícia ''prepli'' na L1 s uvedenou konečnou Fatranská (veď dva skrátené ranné spoje jednotky aj reálne existujú),
vďaka čomu by nikto z nastupujúcich v centre nemohol byť pomýlený ak chcel ísť na Predmestskú a nečítal niekde oznámenia o výlukach/odklonoch.
Samozrejme aj na zastávkach by bol nalepený extra cestovný poriadok dočasne ''zahustenej'' L1.
Na poobedné služby už išlo len 13 hybridov, namiesto nich jazdili #28, #29 a #351. Stretnúť elektrobus cez iný ako pracovný deň je veľmi vzácne, dnes sa to podarilo.
Ešte návrat k piatku:
4 - #117, #118, #153, #154
5 - #155, #161
Podvečer sa na linkách 4 a 14 vyskytli aj ďalšie autobusy z iných liniek či #115.
Dnes je úplná výluka trolejbusovej dopravy. Predpokladám, že z dôvodu rekonštrukcie cesty z Rondla smerom na Závodie. Na t-bus linkách jazdia výlučne hybridy.
Ak bude výluka pokračovať aj v nedeľu a nebudú nasadené kĺbové vozidlá, tak to bude zaujímavé. V pondelok totiž na ŽU začína semester a zajtra budú cestovať študenti na internáty.
Možno by nebolo zlé, keby niektoré trolejbusy prichádzajúce na Centrálnu od Hlín pokračovali ako L3 a z L3 zase išli na L5 alebo L14. Takto je veľa prázdnych presunov a ľudia čakajú na zastávkach.
Tie dva dni by sa dali vydržať aj s B961-kami. A keď už má ísť o nízkopodlažnosť, vhodnejšie sú na L4+14 asi Solarisy, veď hybridy majú len 24 sedadiel, čo je na nosné linky málo.
Tentoraz ''TO'' bolo plánované!
- víkendová výluka trolejbusovej dopravy z dôvodu frézovania vozovky na ulici Komenského a R. Zaymusa http://www.dpmz.sk/n808/
Večer som videl niekoľko dosť plných hybridov (L4/14), veľa cestujúcich stálo, to už bolo na nízkopodlažné ''harmoniky'',
ktorých ale niet (tie dve staré ani nerátam), bol plán kúpiť 5 nových, už ich netreba alebo sa to len odložilo na neskôr?
Pozerám že aj #302 je na L5.
Dnes okolo 18:35 trolejbusu Škoda SOR 30Tr 264 vyskočili palice na krížení zo Spanyolovej na Košickú a Štefánikovo námestie tak, že sa poškodil pravý drôt v smere na Košickú. Okolo 18:50 prišli na vrchárskom aute a opravovali to.
Vážení cestujúci, linka č. 22 Bytčica smer Brodno je odklonená na prejazd po ulici Bytčická.
Vynechané sú zastávky Rajecká- Solinky, Rajecká ELV. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Miro