Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mongolec #22839:
Tá prvá trasa ,je vcelku ok,konečne Hájik aSolinky ,majú spojenie s Kamennou a vlastne aj Vlčince.Len ,to by trebalo potiahnuť linku ,až na sv.Cyrila a Metoda.Potom by som videl využitie,aj v nasadení dvoch parcialnych trolejbusov.V úseku od zastávky Smrekova-Kinekus-Kamenna-Banova-Horecka,išiel na baterky.

Škoda,že pri rekonštrukcii Kamennej ulice,DPMZ,netrval na vybudovaní zastavkoveho zálivu pri Idei.Takto ,znova zostalo zachadzanie k obchodnému centru.V čase obeda,aj tak niektorí vodiči zastavujú na ceste,nakoľko je tam množstvo nákladných áut.A to ani nehovorím ,aké je problematické,dostať sa späť ,na hlavnú cestu.
Reakcia na: DeniSs #22829:
Stretol som sa s dvomi návrhmi trasy.
Prvý viedol linku z Hájika na Hôreckú, ďalej do Bánovej na Nám. Sv. J. Bosca, spojkou na Kamennú k Domácim potrebám, po moste pri Váhostave na Smrekovú a ďalej cez Lesopark s ukončením na sídlisku Vlčince.

Druhý návrh, uvedený v Pláne dopravnej obslužnosti, je podobný, ale s tým, že trasa medzi zastávkami Hôrecká a Jedľová je vyznačená zachádzkou po uliciach Školská a Mládežnícka (predpokladám, že kvôli problémovému odbočovaniu v križovatke pri Fackárni). Ďalej nevedie vonkajším okruhom Soliniek, ale iba po Centrálnej a nekončí na Vlčinciach, ale od Fatranskej ide po Vysokoškolákov ku nemocnici a okolo stanice na Kysuckú.

Osobne mi tieto trasy prídu ako krkolomné a verím, že konečná podoba bude praktickejšia. Možno by bolo lepšie tlačiť na vybudovanie plánovaného mosta z Kamennej ponad Bytčickú a linku potom viesť jednoduchým spôsobom: Hájik - Hôrecká - Bánovská cesta - Kamenná - po moste nad Bytčickou na Solinky (Limbová) - Vlčince.
Inak, napadlo mi - Žilina má nejaký rozvoz vodičov, keď posledný spoj ide z Kvačalovej tak skoro? Predsalen, väčšina poradí asi končí neskôr, než o, dajme tomu, 22:05.
Reakcia na: S499.1023 #22835:
Sakra, malo to byť od Žiliny. 😆
Reakcia na: Sawuel #22830:
V príspevku #22795 si písal, že po 22. hodine neexistuje spojenie z Kvačalovej do centra, kde by bolo možné stihnúť prípoje do iných mestských častí, kde si menovite spomenul:
* linku 14 smer Vlčince, odchod z Hurbanovej o 22:23
* linku 24 smer Trnové, odchod z Hurbanovej o 22:28
* linku 31 smer Mojšová Lúčka, odchod z Hurbanovej o 22:24

Teraz DP zavádza nový spoj L1 s odchodom z Kvačalovej o 22:07 a príchodom na Hurbanovu o 22:18. Mne z toho vychádza, že všetky Tebou menované prípoje tak bude po novom možné stihnúť. Inými slovami, plné vyhovenie Tvojej požiadavke. Teraz však píšeš, že: "ten problém to moc nerieši". Ja síce v DP nepracujem a môže mi to byť fuk, ale NECHÁPEM. Asi by to chcelo vysvetliť.

P.S.: Jasné, že čítajú. Vždy čítali a neraz tu priamo diskutovali.
Reakcia na: Dispecer #22834:
Vzdialenosť od Košíc je pre posúdenie vzdialenosti od Žiliny dosť nevhodný parameter - 200 km od Košíc môže byť 50 km od Žiliny aj 450 km od Žiliny.
Reakcia na: Sawuel #22833:
Vzhľadom na to, že sa aktuálne dlhodobo zdržiavam o niečo vyše 200 km od Košíc ďaleko, tak to asi tak skoro nebude. 🙂
Reakcia na: Dispecer #22832:
Ozaj. Z budatína som nepozeral. To bolo tou pokrocilou hodinou. Kedy ideme na pivo ? 😃
Reakcia na: Sawuel #22831:
Sedí, pozri si odchody linky 29 zo zastávky Dolná cez víkend... 😉

Autor správy na stránke DPMŽ zjavne kopíroval riadok od zmeny pre linku 24, ale zabudol už aktualizovať to na: "posunutie času odchodu spoja v sobotu - nedeľu z Budatína na Železničnú stanicu zo 16:03 hod. na 16:13".
Reakcia na: Sawuel #22830:
Update:
- ten presun linky 29 z 16:03 na 16:13 v so-ne nesedí na linku 29 ani 24 zo žiadnej zastávky. Kto túto záhahadu rozlúšti skôr ako to opravia, má u mna pivo.
http://www.dpmz.sk/n540/

Prednedávnom som tu písal o Kvačalovej a odchodoch liniek večer. Zrazu sa pridáva spoj na l.č. 1 o 22:07. Ten problém to síce moc nerieši ale žeby si niekto z DPMŽ čítal aj fórum na imhd ? 🤔
Plus kuriozitka pri l.č. 29 po novom bude premávať zo Strážova do Trnového a to so-ne 16:13 😃 Otázka či je preklep v linke alebo cieli 🙂
A ak sa smiem spýtať, akú trasu by viedla nová linka 62? Ak už to ktosi vie😊
Reakcia na: Maykl #22826:
Podla rozvojovych planov,ma vzniknut nova linka 62,na Kamennu,s intervalom 30min. Mozno sa uzivia tam.
Reakcia na: Maykl #22826:
Parciálne sa robia aj kĺbáky, napríklad Škoda 27Tr. Čítal som súťažné podklady a malo by ísť o dvojnápravové 12 metrové trolejbusy. Osobne to tipujem opäť na Škodu 26Tr, prípadne ešte možno Škoda 32Tr v karosérii toho nového Soru NS12
Len mi trošku nie je jasné, aké využitie tie trolejbusy budú mať. V prípade výluky ich bude málo, a na ktoré linky by mohli byť pravidelne nasadzované.... Napadá ma len L67, prípadne pri zmene trasovania L20.

Má ísť o krátke Tbusy, alebo sa robia aj klbáky?
Reakcia na: S499.1023 #22824:
Moja chyba. Tak už teda viem.
Reakcia na: Sawuel #22823:
Ja som si ten dokument tiež preštudoval a mal pochybnosti ale nakoniec som tam našiel, že sú požadované batérie.
Reakcia na: Maykl #22822:
Žilinskému večerníku by som nedôveroval. Na stránke je už od Septembra verejná súťaž na 2 Tbusy s pomocným pohonom. Keď som si dávnejšie len tak letmo prebehol daný dokument, nepamätám si že by bolo presne definované či sa má generovať energia dieslovým generátorom alebo má byť uložená v bateriách. Preto môj odhad víťaza je Škoda 30 TrDG.
Podľa článku v Žilinskom večerníku o modernizácii vozidlového parku DPMŽ by na konci budúceho roka mohli pribudnúť (po úspešnom verejnom obstarávaní) ešte 2 ks parciálnych trolejbusov s batériami.
Reakcia na: IngPeter #22819:
Možným riešením je "Elektronický prenosný lístok", ktorý má 40 ciest s platnosťou 180 dní.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.