Reakcia na: Miro #22779:
Pýtal som sa na to priamo pána Šimka z DP a dostal som odpoveď, že DP plánuje zachovať ako historické vozidlá Škoda 14Tr #213), Škoda 15Tr #228), Karosa B 732 #89), Karosa B 961E (pravdepodobne #115) a medzi vodičmi sa hovorí, že by historická mala byť aj Karosa B 952E #12), tak sa necháme prekvapiť, aká bude realita. Tá 15Tr by sa podľa slov Šimka mala zachovať po vyraďovaní na jeseň, keď prídu opčné trolejbusy. Plus #219 by mala byť technologický voz a vraj počítajú, že po dva kusy zo starých Škodoviek z oboch typov by sa ponechali ako záložné.
Mongolec
http://www.zilina.sk/userfiles/2018/zastupitelstvo/matarialy/mz20180924/Ciele%20a%20strat%C3%A9gia%20rozvoja%20MHD%20v%20%C5%BDiline%20na%20roky%202019%20a%20nasleduj%C3%BAce.pdf
Je fajn, že sa myslí na väčšiu hustotu spojov, ale aký preklad môžeme čakať, keď L3 bude podľa toho mať interval v špičke 10 min, L4/14 8 min a L5 s L6 15 min? Ideálne pri L3 a L4/14 by bolo 7,5 min.