Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Aj klbak 240 , už s novou verziou reklamy na Prima banku.
Reakcia na: Maykl #22375:
Povedal by som, že štvrtá možnosť je správna. ? Kade-tade po Žiline sa dajú nájsť rôzne nelegálne reklamy na podobné (ale aj iné) portály v rôznych podobách (od nálepiek až po spreje)...
Nedá mi neopýtať sa, už dlhšie vidím v niektorých trolejbusoch a autobusov reklamy na Slobodný vysielač. Bývajú povkladané do reklamných držiakov pre stojacich cestujúcich. Ide o platenú reklamu, iniciatívu niektorých vodičov, personálu DPMŽ (čo nepredpokladám) alebo to tam umiestňujú tretie osoby počas jazdy bez dovolenia?

PS: Týmto príspevkom nechcem rozpútať diskusiu o pravdivosti informácií v mediách, ani nič podobné. Taktiež si uvedomujem, že uvedené "médium" nie je zakázané.
Na stránkách DPMŽ sa objavili novinky - nedelné zrýchlené spoje spoje pre študentov od 19. 2. a návrhy zmien CP od 1. 4.
Od 1. 7. sa uvažuje o 15 min. intervale na L5 (cez prázdniny int. 20 minút).

Inak chcelo by to aktualizovat CP L25 a L35, alebo ich tu radšej vôbec neuvádzať.
Karosa c.11 s novou verziou reklamy na DDS Stabilita
Reakcia na: MatusZA #22369:
Brať do úvahy úroveň financovania podniku a miery údržby, tak by tie autobusy nevydržali ani 2 roky. Čo sa týka baterií, je to nesporná výhoda a podľa mňa aj ukazovateľ úrovne vyspelosti dopravného podniku.
Ale vidím tu jeden malý problém. A síce, kto povedal, že Žilina ide rozvíjať trolejbusovú dopravu? A kde na to naše chudobné mesto zoženie peniaze? (sarkazmus).
Vo výsledku sú podmienky verejného obstarávania len ukazovateľom, ako mesto rieši dopravu, respektíve nerieši.
Keby sa chcelo, tak máme aj dostatok vodičov, aj nové vozidlá, aj cestujúcich.
Reakcia na: S499.1023 #22368:
Ja myslím takéto plynovo-elektrické autobusy Mercedes Cristalis:
Reakcia na: MatusZA #22367:
Grrrrrrrrrr...
Reakcia na: URBINO #22364:
Najlepšie by bolo mať asi plynovo-elektrické autobusy, hoci aj tie, ktoré by vyzerali ako kĺbové dodávky.? ? ? ? ?
Ešte sa to tu neobjavilo, ale DPMŽ už avizuje obnovenie plnej prevádzky MHD (CP počas školských dní) od pondelka 13. 2.
Reakcia na: URBINO #22364:
Presne tak, trakčné batérie už mali byť pri obstarávaní štandardnou požiadavkou. Aspoň pri aktuálnej súťaži na 27 kusov. Chápem, že voziť batérie na 15 km dojazd je neefektívne, no aspoň na 1-2 km mohli byť. Vďaka nim by bolo možné zvládnuť obchádzanie dopravných nehôd, s ktorými majú štandardné trolejbusy problém, či prejazd opravovaného úseku medzi dvoma deličmi. Viď. aj situácia z rannej špičky spred pár týždňov na Vlčincoch. Trolejbusová doprava by sa v očiach verejnosti stala spoľahlivejšou. Samozrejme, NETVRDÍM, že teraz je veľmi nespoľahlivá.
Ako čítam na stránke dopravcu,o 17:13 došlo k poruche na trakcnom vedení pri Carrefoure.Linka 5 premáva po Košickej.Potom prečo vodič s nami s odchodom od Auparku o17:35 nešiel na Predmestskú,ale zatočil na Spanyolovu a vyhodil nás na kruhači pri Lidli? Nuž,keby bolo keby a sorka mala baterky,mohli sme pokračovať ďalej.
Karosa c.18 s novou verziou reklamy na Prima banku
Reakcia na: Dispecer #22360:
Najväčší kapacitný problém očakávam na ranných spojoch z Hájika. Hlavne na odchodoch o 7:20 a 7:35. Snáď tam aspoň nasadia výlučne dlhé trolejbusy. No na tej šestke nemusí stačiť ani to. Rovnako môže byť menší problém na L22 okolo 14. h. Ojedinele možno aj na L5 a L14. A ďalšia vec, skúsenosti z uplynulých dní hovoria, že ani prázdninový CP nemusí byť vykonaný v plnom rozsahu, a to nehovorím iba o L1 a L20.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.