Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V čom je linka 67 zvláštna že je tu na imhd vyznačená šedou?
Reakcia na: DeniSs #23117:
Žiadna linka, žiadna zastávka, je to prístrešok, kde bude umiestnený automat na zaplatenie žetónov, pri výjazde z parkoviska.
Zdravím,

chcel by som sa opýtať, či vie niekto o tej novej pripravovanej MHD zastávke oproti fakulte riadenia informatiky, na Fatranskej ulici.

Ktorá linka to má obsluhovať a kedy 🙂

Vďaka.
Reakcia na: JurajZaTn #23114:
Super fotky, parada
Úspešná skúšobná prevádzka parciálnych trolejbusov

http://www.dpmz.sk/n684/
Mimoriadne predĺženie platnosti predplatných cestovných lístkov:

http://www.dpmz.sk/n682/


Rozmýšľal som či k nejakému odškodneniu dôjde, už som ale bol zmierený s tým (aj za všetkých cestujúcich),
že neminuté jazdy prepadnú, takže správa ma prekvapila, jediná nevýhoda: nutná osobná návšteva, okrem toho 👍
Dajte si pozor pri vyhľadávaní CP.
Google maps a Smart Žilina zobrazujú nesprávne odchody (školské).
Ako prebieha dezinfekcia vozidiel MHD môžeme vidieť v tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=-TnzN4NArZE
Reakcia na: Bmpeer #23108:
Zo šotohľadiska som asi úchylný ale autobusy Karosa 7xx a od nich odvodené vo mne nevyvolávajú žiadne pozitívne emócie.
Dnes karosy 05 a 06 predané súkromnému majiteľovi do čiech
Reakcia na: TB94 #23103:
Ehm, košickú linku N3 už nejaký čas pravidelne vykonáva SOR EBN 10,5. 🙂
Reakcia na: Jur@j #23101:
Dnes som ich videl aj na zastávke Závodská smerom na Hájik.

Na akých linkách majú tie parciály vlastne jazdiť?
V čom je problém, keď počas víkendu nejazdia trolejbusy? Alebo len ja mám šťastie na výluky?
Reakcia na: jack02 #23102:
Z hľadiska hlučnosti by to bol prínos, naftobusy nech sú hocijako ''ekologické'', robia ''rámus'' a ten v noci aj lepšie vynikne.
Teoreticky ebusy by boli tiež dobré, ale im treba šetriť batérie aby čo najviac rokov vydržali jazdiť cez deň (- nočné nabíjanie).
Mňa zaujíma aj finančné porovnanie s naftou počas noci, aká veľká úspora by sa dala dosiahnuť napr. za jeden rok (cca).
Prešov (N2+N3 do 2007) i Košice (N71) mali nočné TB linky, ale elektrolejbusovú ''u nás'' ešte nikto nemal.
Jediný problém by boli asi len zimné mrazy, vtedy by musel zaskakovať naftobus.


A teraz nasleduje #301 v akcii, klikajte a slintajte 😛

https://www.youtube.com/watch?v=b5102LOUH20
Reakcia na: Jur@j #23101:
Žeby ich napadlo , že sa nové 26 tr A krásne hodia na linku 50 kde idú skoro celú trasu pod trolejami.
Striešky sa dnes objavili aj na Hlinskej v smere na Poľnú. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.