Reply on: PeterC #6050:
Pozor, nepredpokladam iba zrusenie linky 7 a 17 bez nahrady. O kolko spojov by sa ubralo Hajiku zrusenim 7/17, o tolko by sa im pridalo na linkach 6/16. Samozrejme, to by bolo vyhodne len vtedy, ak by sa v Ziline zaviedla normalna civilizovana prestupna tarifa, CASOVA. Aj tak uz je toto experimentovanie s pokutovanim cestujucich za prestup dalej neudrzatelne, kvalita MHD tym trpi viac ako cimkolvek inym.

Peter K
Upresnim, ze popisovanym sposobom moze cez kopec premavat kazdy druhy spoj, len ak na dnesnej trase L4 bude interval 7-8, alebo 12 minut, pripadne 2 spoje za hodinu.
(pri intervaloch 6, 10, 20 min. by totiz niektore vozidla urobili len dnesnu trasu a ine by kruzili do nekonecna. Pri tychto intervaloch moze ist cez kopec kazdy 3. spoj. Pripadne mozu ist aj vsetky, alebo len kazdy druhy, ale vozidlo by muselo vykonat dva uplne okruhy a po ich absolvovani by tu bola moznost prestupovat do dalsieho vozidla)