Reply on: PeterC #6050:
Pozor, nepredpokladam iba zrusenie linky 7 a 17 bez nahrady. O kolko spojov by sa ubralo Hajiku zrusenim 7/17, o tolko by sa im pridalo na linkach 6/16. Samozrejme, to by bolo vyhodne len vtedy, ak by sa v Ziline zaviedla normalna civilizovana prestupna tarifa, CASOVA. Aj tak uz je toto experimentovanie s pokutovanim cestujucich za prestup dalej neudrzatelne, kvalita MHD tym trpi viac ako cimkolvek inym.
, zle rozumies. 8ka zacne jazdit o 8mej do kedy treba. Ale v rannej spicke bude trolik jazdit (ak uz nejazdi) na inej - napriklad tej cisto spickovej linke. Poobede uz bude jazdit samozrejme ako 8 a posilnenie ostane na spolocnej trase s inymi linkami.
Kami
Priestor na male vyrovnavacie prestavky je podla mna na oboch konecnych, bud pred vstupom na O, alebo na zaciatku U.
"Nepochopenie" zo strany cestujucich je predsa eliminovane doplnkovostou (nieco navyse) a pravidelnostou (kazdy 2. ci 3. spoj).
Interval si predstavujem taky ako treba na vetvu Fatranska - Kosicka - CE, t.j. bez inej TB linky.
Potom treba uz len po 1 linke z VL a SO, 2 z HA.
Nemohla by potom byt ta druha linka z VL prave 8, rano potiahnuta dalej, inak len po C.?