Close

#7530, route 3, Radlinského ul., zastávka Blumentál

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (26 Jun 2017) (1/20)
Download item
Discussion post:
Location: Radlinského ul., zastávka Blumentál
Date: 1.3.2017
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7530
Gallery: Bratislava › Other transport pictures
Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Route: 3
Author: Max
Times viewed: 3097

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
david1

david1

30 Jun 2017
#15 Rate positive Rate negative
Tu je problém že za zastávkou sa tvorí lievik každé poobedie. Dva nezmyselné pruhy čo sa zbiehajú po sto metroch do jedného+tento priamy.
To vyblokuje aj električky v priamom smere.
Další problém je ako Valec písal že síce máme 65m zastávku no tesne pred výhybkou a viacerý jednoducho neotvoria dvere ako druhý v poradí. Aj keď sú ešte pred čidlom na prehodenie.

V smere do mesta to funguje bez problémov. Nájdu sa samozrejme aj tam výnimky.
Ide tade minimálny prúd áut.



Reply
Miro

Miro

30 Jun 2017
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #12:
Zrejme máš pravdu, pozerám zákon o premávke a našiel som tam len to, že vodič musí zastaviť za vozidlom hromadnej dopravy, ktoré zastavilo na zastávke bez nástupišťa, ale nič o tom, že nesmie zastaviť vozidlo na zastávke, keď tam vozidlo MHD ešte nie je. V tomto prípade zrejme vodiči zastavili vozidlo ešte pred príchodom električky, takže nič neporušili.
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jun 2017
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #4:
Počet áut, ktorý sa vojde KAM?
Reply
810zssk

810zssk

29 Jun 2017
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #9:
Problem je ze v tomto pripade vacsinou nejde o zastavenie, ale o zastavenie vozidla (co su v zakone dve rozne veci) a to je nepokutovatelne.
Reply
piggee

piggee

29 Jun 2017
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: gejza #10:
No lenze v mnohych pripadoch by to nepostihlo toho, kto tuto situaciu zapricinil. Ono totiz tesne pred koncom zastavky je taka pseudoodbocka do prava k tym barakom a ked tam niekto odbocuje, tak to tam zaseka cele, hoci pred nim nie je nic (lebo kym sa odtial odpracu ludia cakajuci na zastavke, aby mohol prejst). V idealnom pripade, ked neda ani smerovku, alebo ju dava az ked toci volantom.
Reply
gejza

gejza

29 Jun 2017
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #9:
zvýšili by sa príjmy štátneho rozpočtu a dopravný servis by mal o jeden oznam navyše .... to by na začiatok stačilo
Reply
Miro

Miro

29 Jun 2017
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: gejza #8:
To by dopadlo asi tak, že by privolaná hliadka by vybrala od vodičov pokutu za nedovolené zastavenie na zastávke a tým by to aj skončilo
Reply
gejza

gejza

29 Jun 2017
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
možno by bolo fajn každých päť minút volať políciu, že autá stoja na v priestore zastávky a hliadke, ktorá príde treba zdôrazniť, že takto idiotsky vyriešili túto zastávku ich kolegovia z KDI ?
Reply
Solider

Solider

29 Jun 2017
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Ike #6:
Viedenská zastávka tam bola z toho dôvodu, že niekto bol vtedy fascinovaný týmto typom zastávky a chcel ju aplikovať v bratislavských podmienkach, hoci v samotnej Viedni takýto typ zastávok nie je na významných prestupných uzloch. Navyše aj projektant nemal skúsenosti z projektovania takýchto zastávok, preto surovo prehodil jazdný pruh s prídlažbou v širke 4,39 metra na zvýšený jazdný pruh, a chodcom a cestujúcim ostalo tlačenie sa na uzúčkom dvojmetrovom chodníčku pod jedným malým prístreškom, bez mobiliáru, bez lavičiek. Navyše, takýto nezvyčajne široký jazdný pruh mätie samotných vodičov, ako aj dĺžka zastávky (65 metrov).

Navyše dodnes nie je vysporiadaný odrb zo strany polície, keď na ostatnom medializovanom stretnutí sa dohodlo vylúčenie dopravy z Blumentálu výmenou za zriadenie dvojpruhu na Radlinského, avšak k vylúčeniu dopravy neprišlo a dvojpruh ostal zachovaný ❗ Navyše odstránili aj klemmfix a neobnovujú VDZ, čo sa dá považovať za úmyselnú sabotáž MHD.
Reply
Ike

Ike

29 Jun 2017
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Ja túto križovatku nemám rád ani ako cestujúci MHD, ani ako vodič IGK. Takmer vždy mám nejaký konflikt, buď ako peší s vodičom IGK, alebo ako vodič IGK s iným vodičom IGK. Alebo sa mi stalo aj to, že si starší pánko pomýlil zvýšenú vozovku s nástupným ostrovčekom a nechcel ma pustiť hoci žiadna električka/autobus nešla.

Ako vodičovi som tadiaľ raz išiel v špičke a akokoľvek som sa snažil, nedalo sa zavadzaniu cestujúcim vyhnúť. Naozaj obmedzenie dopravy je jediné riešenie. Zároveň nechápem, prečo sa takýto typ zastávky inštaloval na asi najnevhodnejšiu zastávku v meste. Pripomína mi to novomostskú sabotáž BUS pruhov.
Reply
Solider

Solider

29 Jun 2017
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #4:
Tu jedine pomôže v tomto smere vylúčenie dopravy.
Reply
Dispecer

Dispecer

29 Jun 2017
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Teoreticky by mohlo pomôcť zavedenie CSS pred zastávku s tým, že by zelená bola vyrátaná len na ten počet áut, ktorý sa tam vojde bez toho, aby stáli aj na zastávke, či?
Reply
Miro

Miro

29 Jun 2017
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: gejza #2:
Bolo by zaujímavé zorganizovať partiu viacerých ľudí a preliezť do/z električky cez zadné sedadlá ?

Na druhej strane, zákon je jasný, ale jeho dodržiavanie je v hustej premávke dosť problematické, podobne ako zákaz zastaviť v križovatke - stane sa, že ide cez križovatku plynule kolóna a zrazu sa zastaví, potom už nič iné nezostane, než v tej križovatke, alebo v priestore zastávky zastaviť. Iné riešenie by bolo vždy počkať, kým sa za križovatkou / zastávkou vytvorí dostatočný priestor, ale to by brutálne znížilo priepustnosť.
Reply
gejza

gejza

28 Jun 2017
#2 Rate positive Rate negative
vždy, keď som tam, tak im slušne zaklopem na bočné okno a poviem, nch uhnú .... ale asi bude treba začať kopať do dverí ....
Reply
Ike

Ike

28 Jun 2017
#1 Rate positive Rate negative
Štandard... ?
Reply