Interiér jednotky ľahkého metra linky m1.
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.102326.11.2017 18:59 #8 Re:
Reakcia na #3 od ceres:
Sorry, pomýlil som si to s Rennes - to bolo najmenšie metro pred Lausanne.
Lausannské metro vzniklo prestavbou železnice, pozemnej lanovky a zubačky, je čiastočne povrchové, má úrovňové kríženia, nie som si istý, či by to spevavému odvolávačnému domovníkovi stačilo.
Dispecer26.11.2017 18:43 #7 Re:
Reakcia na #6 od ceres:
Ja som myslel, že sa bavíme o lausannskom metre všeobecne, len vy dvaja ste zrazu začali hovoriť jeden o VAL, druhý o m2...
ceres26.11.2017 17:47 #6 Re:
Reakcia na #5 od Dispecer:
A máš pocit, že Laminátka alebo autor popiskov pri fotkách č. 17 a 18 hovorili o m1?
Dispecer26.11.2017 17:00 #5 Re:
Reakcia na #3 od ceres:
Toto je fotka z m1.
ceres26.11.2017 14:03 #4 Re:
Reakcia na #2 od S499.1023:
Kapacita súprav? Papierovo majú pri 8 os/m2 kapacitu 351 cestujúcich. To mi oproti 356 pre 30 T zas až taký výrazný rozdiel nepríde.
ceres26.11.2017 13:56 #3 Re:
Lausannské m2 nie je VAL. Súpravy sú od Alstomu, vychádzajú z MP 89 CA pre parížsku linku 14, systém riadenia je tiež od Alstomu (Urbalis 300).
S499.102326.11.2017 12:25 #2 Re:
Reakcia na #1 od Ike:
Najmenšie mesto s najmenším metrom - kapacita výrazne nižšia ako u petržalskej električky (ako u VAL-ov všeobecne).
Ike26.11.2017 0:26 #1 Re:
Nie je to náhodou najmenšie mesto s metrom na svete?