Zavrieť

T2 #6002 v prvý deň skúšobných jázd s umelou záťažou na trase linky 4 z Jurajovho dvora k SND

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pred 60-timi rokmi bola dodaná prvá električka typu T2. Tým začala éra modernej električkovej dopravy v Bratislave (30.6.2017) (1/20)
Stiahnuť materiál
T2 #6002 v prvý deň skúšobných jázd s umelou záťažou na trase linky 4 z Jurajovho dvora k SND.
Príspevok:
Lokalita: Steinerova ul., Krížna ul.
Dátum: 8.8.1957
Vozidlo: ČKD Tatra T2 #6002
Galéria: Bratislava › ČKD Tatra T2
Pred 60-timi rokmi bola dodaná prvá električka typu T2. Tým začala éra modernej električkovej dopravy v Bratislave (30.6.2017)
Linka:
Autor: DPB, archív
Počet zobrazení: 3676

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

3.7.2017
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #10:
Je dobré, že sa tento výnimočný prototyp zachoval, no na druhej strane- ak by som si mal zvoliť iba jednu električku, ktorá má budúcim generáciám reprezentovať premávku T2 v BA, tak by som zvolil typický štandardný voz, ako tomu je teraz. Čiže dnes je to myslím ideálny stav, čo sa vybraných vozov v jednotlivých "depozitároch" týka ?
Odpovedať
Mike

Mike

3.7.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #10:
Zasa historickú T2 máme, to bohate stačí.
Odpovedať
Miro

Miro

3.7.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ináč škoda, že skončila v Prahe, bola to dôležitá prelomová udalosť pre bratislavskú MHD
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #8:
No to asi nie, ja som to použil ako označenie typu. Však časť zmieňovaných vtedy ešte ani nežila, niektorých vozili v kočiariku (s rozchodom kolies 1435 mm samozrejme).
Odpovedať
Valec

Valec

30.6.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Ako keby tomu dnes bolo inak. Dokonca aj to osadenie je stále to isté.
Odpovedať
Miro

Miro

30.6.2017
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #5:
Ja si živo spomínam, ako som chodil do školy v Karlovej Vsi, čiže to muselo byť medzi rokmi 1966 a 1970, ako na vyučovaní naraz niekto vykríkol "Aha, nové električky!" a všetci sme sa nahrnuli k oknu, lebo sme také ešte nevideli. Boli to dve T2 na skúšobnej jazde na trati do Karlovej Vsi, kde dovtedy jazdili len dvojnápravové.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2017
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #5:
Však to vtedy aj bola hypermoderná alektrička.
Odpovedať
Andy

Andy

30.6.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Vtedy to muselo na tých jazdách pôsobiť, ako hypermoderná električka ?
Odpovedať
Miro

Miro

30.6.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Touto električkou som sa ako dieťa školou povinné rád vozil, bola taká iná, než ostatné T2-ky ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2017
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #2:
Tak vieš, aj vtedy existovali rôzni Zlomkovci, Dolníci, Al-Kajdovci, Ohorkovia a podobní, ktorí MUSELI byť pri tom ? .
Odpovedať
Ámos

Ámos

30.6.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
ta zataz mi pride celkom ziva... ?
Odpovedať
Solider

Solider

30.6.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
V lepšom rozlíšení (originál ČTK):
https://vtedy.tasr.sk/zoom/439718/view?page=1&p=separate&view=-320,-81,1943,1383
Odpovedať