Zavrieť

Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Ázia › Japonsko › Regionálne dráhy a doprava › Tateyama Kurobe Alpine Route (Tateyama Kurobe Arupen Rūto) › Tateyama Tunnel Trolleybus - Tateyama Tonneru Tororībasu (13/15)
Stiahnuť materiál
Trolejbusy boli v tuneli pod horou Tate zavedené až v roku 1996, pričom išlo o prvú novú trolejbusovú trať za 32 rokov a súčasne poslednú novú trať v Japonsku. Počas éry trolejbusov tu premával len typ 8000 vyrobený firmami Osaka Sharyo Kogyo, Mitsubishi Motors a Toshiba. Dôvodom rozhodnutia o zrušení trolejbusov a ich nahradení elektrobusmi od roku 2025 bolo zložité obstarávanie náhradných dielcov a tiež legislatíva, ktorá vyžaduje pre dráhové vozidlá inštaláciu tzv. mŕtveho muža (zariadenia bdelosti). Trolejbusová dráha bola oficiálne vedená ako "bezkoľajnicová električka".
Príspevok:
Lokalita: Murodō
Dátum: 27.5.2023
Vozidlo:
Galéria: Slovensko a svet › Tateyama Tunnel Trolleybus - Tateyama Tonneru Tororībasu
Prechod cez Japonské Alpy verejnou dopravou uchváti (2.2.2024)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 552

Komentáre

Viac
K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.