Zavrieť

#7927+7928 cúva po moste do mesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
#7927+7928 cúva po moste do mesta.
Príspevok:
Lokalita: Starý most
Dátum: 16.2.2016
Vozidlo: ČKD Tatra T6A5 #7927
Galéria: Bratislava › ČKD Tatra T6A5
Prvá skúšobná jazda električky do Petržalky (16.2.2016)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 9431

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
petob77

petob77

17.2.2016
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #22:
1000 kW? rychlo predat vsetky 30T a nakupit stare ikarusy, to nas vyjde lacnejsie.?
Odpovedať
djmetla

djmetla

17.2.2016
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jozin #26:
Nie ma oveľa väčší odber ako T3 či T6 ale nie 1000kW. Možno zo zapnutým kúrením. Ale aj to pochybujem Sekcie sa nedimenzovali keď prišli 29/30T. A sekcia utiahne 4 tieto vozy väčšinou.
Odpovedať
jozin

jozin

16.2.2016
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #22:
fakt 1000 kW ?
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

16.2.2016
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #23:
Akonahle dokoncia druhu fazu s obratiskom a ostanu nam nejake "historicaky" tak nevidim dovod ich tam nenasadzovat 🙂
Odpovedať
TTV01

TTV01

16.2.2016
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
T6A5 použitie medzikusu

https://www.youtube.com/watch?v=8l1Lq6T1bag
Odpovedať
Solider

Solider

16.2.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #2:
Ale nie je pravdepodobné, že tam staré vozy budú jazdiť. Jednak by to bol podvod na cestujúcich, ktorých by z komplet nízkopodlažnej linky 95 čakal prechod do horšieho, ako aj to, že by to bolo absolútne neúčelné.
Odpovedať
Solider

Solider

16.2.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #6:
Väčší odber určite nie, T6 si neťahá pri rozbehu 1000 kW ako 30T.
Odpovedať
patrik444

patrik444

16.2.2016
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
ešte raz ďakujem za odpovede. zajtra budem na obede machrovať s týmito poznatkami pred kolegami !? ☺ ?
Odpovedať
pharel

pharel

16.2.2016
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Dakujem chlapci za odpovede. Inak podla mna je to dobry sposob ako to vyskusat - toto cuvanie, aspon sme zazili raritu co velakrat nevidime taketo cuvanie vo vacsej rychlosti a mame o com diskutovat aspon 🙂
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.2.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #18:
Aha, myslel som ze niektore dvojnapravaky maju to "kruhove". Vdaka za vysvetlenie.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

16.2.2016
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 810zssk #15:
Bez problémov. Každý dvojnápravák má dnes "pražské spriahadlo" Atlas, na ktoré je aj T6 vybavená redukciou. Akurát T2 má tuším na jednom konci Compact, tam neviem, ako to má Kremienok ošetrené s redukciou.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

16.2.2016
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: patrik444 #14:
Všetky naše Tatry K2 a T3 majú klasické jednoduché mechanické spriahadlo pražského typu, a majú ho aj nové ForCity Plus

https://imhd.sk/ba/galeria-media/2823/skoda-30t-forcity-plus-vyhladavanie/139895/Spriahadlo-7506?&ref=ba%2Fgaleria%2F2823%2Fskoda-30t-forcity-plus%3Fghp%3Dspriah%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0&ghp=spriah&ghg=

Väčšina T6 má poloautomatické spriahadlo ESW, ktoré umožňuje spriahnutie a plnohodnotné zapojenie viacerých (koľko presne neviem, ale min. dvoch) vozov a pritom odber prúdu len z jedného zberača, preto vidíš T6 súpravy jazdiť väčšinou s jedným zberačom dole, na rozdiel od T3. Aby sa toto spriahadlo "zdegenerovalo" na obyčajné mechanické pražského typu, musí sa nasadiť redukcia, alebo laicky povedané "nástavec," ak chceš 🙂

https://imhd.sk/ba/galeria-media/5718/7941-7942-na-Kapucinskej-ulici?ref=ba%2Fpopis-typu-vozidla%2F23%2FCKD-Tatra-T6

U starých električiek neviem, tam boli rozličné typy, než sa definitívne hromadne prešlo na spriahadlo pražského typu. Tam by sa tiež musel zohnať nejaký nástavec
Odpovedať
djmetla

djmetla

16.2.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #14:
Jediné rozdielne spriahadlo má T6A5 ale každá T6A5 je vybavená redukciou, ktorú vie každý vodič nasadiť a manipulovať sňou. Čiže problém s kuplovaním trvá približne 10 - 15 min v závislosti od výkonu vodiča / ov 🙂
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.2.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #14:
Detaily neviem, ale mam pochybnosti ze by si napr. T6 spojil so starymi dvojnapravakmi (ak nemaju nejaku redukciu). Zeleznicu nepoznam, snad odpovedia ini 🙂
Odpovedať
patrik444

patrik444

16.2.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #13:
ďakujem. a ešte otázka. spriahadlá nie sú kompatibilné, to je bežné ? to by znamenalo, že spájanie súprav z rôznych období budú sprevádzať problémy. na železnici som niečo takéto nepostrehol. či aj tam musia používať redukcie ?
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.2.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #11:
Urcite ano. Pre odtiahnutie inym vozom by tam to vozidlo muselo prist, musel by si pouzit spominanu redukciu, tahat to a potom rozpajat. Takto stacilo aby vodic presiel do zadnej casti vozna, kde je ovladaci panel na cuvanie a proste to odsoferoval do mesta 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

16.2.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #11:
Viď krátku diskusiu v komentároch tu 🙂

https://imhd.sk/ba/galeria-media/152682/7927-7928-musi-do-mesta-vycuvat?ref=ba%2Fdiskusne-forum#komentare
Odpovedať
patrik444

patrik444

16.2.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #8:
čiže tak dlhé cúvanie je v tejto oblasti dopravy jednoduchšie ako odtiahnutie iným vozom ? zrejme áno súdiac podľa odpovedí.
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.2.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #9:
Teoreticky by to slo aj pri T6, pokial viem, mala byt existovat redukcia 🙂 Ale ako hovorim, bola by to uplne zbytocna komplikacia.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

16.2.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #7:
To by bol pri tejto konkrétnej Tatre problém kvôli nekompatibilite spriahadiel, ale pri niektorých iných vozoch by to teoreticky šlo. Ale v čom by bolo také riešenie lepšie, to mi prosím vysvetli...
Odpovedať