Close

#913.102-0, Stanica Krupina

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (10/14)
Download item
Discussion post:
Location: Stanica Krupina
Date: 2.1.2019
Vehicle: #913.102-0
Gallery: ZSSK 813.1 & 913.1 / ŽOS Zvolen
Slovakia › Regional railways and transport
Slovakia (SK) (8 Feb 2019)
Route:
Author: Kami
Times viewed: 3053

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

11 Feb 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #8:
Ahááá, bežec ako leopard, všetko jedno 😁 . Inak, Sprintery síce vyzerajú super ale chodové vlastnosti majú skoro ako baguette.
Reply
Dispecer

Dispecer

10 Feb 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #7:
Myslím, že on myslel skôr GWTR / VBG 654.
Reply
S499.1023

S499.1023

8 Feb 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #3:
Aké Regiopantery? GWTR žiadne Regiopantery nemá. Myslíš mrkvy 845 aka 628 DB?

Inak toto je nízkopodlažná bageta, nie megyehangya.
Reply
Tangram

Tangram

8 Feb 2019
#6 Rate positive Rate negative
Trošku som pre poriadok zhrnul 🙂
Z pôvodných motorových vozňov radu 810 a prívesných vozňov 011 z Vagónky Studénka sa v ŽOS Zvolen po modernizovaných motorových vozňoch 811 a 812 a modernizovaných prívesných vozňoch 012 vyrobili nasledovné verzie motorových jednotiek 813 (motorový vozeň) + 913 (riadiaci vozeň)
1.) 813+913.001 až 813+913.044 – klasické prvé bagety pre ZSSK v červeno-sivom korporátnom blonski nátere.
2.) 813+913.101 a 813+913.102 – bagety pôvodne pre GW Train v žltom nátere.
Na rozdiel od „nulkových“ bagiet ZSSK už majú zníženú podlahu a dvojkrídlové nástupné dvere v riadiacom vozni 913, uzavretý odpadový systém WC a klimatizované salóny pre cestujúcich. Ešte ale majú pôvodné „orchestiónové“ čelá a bočné okná v gumových profiloch.
GW Train ich vrátil výrobcovi a ten ich v súčasnosti prenajíma ZSSK v pôvodnom žltom nátere, ale už bez polepov pôvodného dopravcu.
3.) 813+913.110 – prototypový mravec v strieborno-červeno-čiernom nátere, slúžiaci pre výrobcu na prezentačné a testovacie účely.
Už má nové laminátové čelá a lepené hranaté okná na bočniciach a dverách.
V súčasnosti ho výrobca prenajíma ZSSK.
4.) 813+913.111 až 813+913.118 – sériové mravce pre ZSSK v sivo-červeno-čiernom nátere.
Na rozdiel od prototypového mravca majú na čelách nie dva, ale len jeden pár kombinovaných svetiel.
5.) 813+913.120 a 813+913.121 – mravce pre KŽC Doprava v červeno-modro-bielo-čiernom korporátnom nátere ROPID, kde majú byť nasadzované na linku S34 pražskej integrovanej dopravy.
Reply
<a href='mailto:plesko.mates [zavinac] gmail [bodka] com' >mathre</a>

mathre

8 Feb 2019
#5 Rate positive Rate negative
*Nie mravec ale Bageta
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8 Feb 2019
#4 Rate positive Rate negative
Inak, nie je Mravec náhodou názov len pre verziu s novými čelami?
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

8 Feb 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #2:
Dik. Este, ze je ten gugl, ani som nevedel,co je to ten GW train. Ale tie ich Regio pantery vyzeraju skvelo, nie jak tento zlty mravec.
Reply
Dispecer

Dispecer

8 Feb 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #1:
Ex GW Train (ktorý sa predtým volal Viamont)
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

8 Feb 2019
#1 Rate positive Rate negative
z akeho dovodu robil tento atypicky nater ?
Reply