Close

Vozovňa Trnávka, Ul. Pri dvore

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Vozovňa Trnávka, Ul. Pri dvore
Date: 29.4.2018
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Trnávka & Jurajov dvor depot › Modernization of depot - Phase 2
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 2304

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Osky

Osky

3 May 2018
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #7:
A práve to je chyba. Nemám na mysli konkrétne tie svietidlá, ale celkovo princíp.
Reply
Osky

Osky

3 May 2018
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #6:
Máš recht. A to sa bavíme len o stupidných svietidlách. Takto sa dá vyhovárať a vlastne sa aj vyhovára pri omnoho závažnejších veciach. Proste, absurdistan a pokým EÚ niečo nenariadi, tak si môžu robiť, čo chcú.
Reply
david1

david1

2 May 2018
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #6:
Nikto nebude rýpať do schválených projektov EU kvôli typu svietidla na výložníkoch.
Reply
Ámos

Ámos

2 May 2018
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Osky #5:
Pri VO to este chapem. Tam je nejaka zmluva so Siemensom na montaz SR100. Je to sice skoda, ze tam nie je toho kompetentneho, ktory by prisiel a dohodol nieco nove.
Samozrejme chapem vyhovorky, neda sa a bude novy tender a bla bla bla, varim si kavu.
Posledne tri-styri roky sa uz mohlo montovať niečo usporne. Co sa pouzilo napriklad na Medenej.

No v pripade DPB je to o niecom inom. Viazany so zmluvou so Siemensom nie je a tak za eurofondy mohli mat nieco aktualne moderne a uspornejsie.
Ale v DPB je to rovnake: "neda sa a nikdy sa to tak nerobilo a bla bla bla, varim si kavu.
Reply
Osky

Osky

2 May 2018
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: anbis #4:
Áno, tam sa už dávali 444 28 (modernizované s iným spôsobom ukotvenia k výložníku a s menšou predradníkovou časťou). 444 23ky (tie pôvodné s veľkou predradníkovou časťou) ešte nájdeme v Krasňanoch a tuším aj na Hroboňovej. Tam boli myslím montované v lete 1991. Je to inak celkom vtipné, keď si človek uvedomí, že tento typ svietidiel sa v Bratislave montoval od jari roku 1982 (prvá bola dnešná Karloveská) a SR100ky sa tiež nemajú čím chváliť. 21 rokov v uliciach Bratislavy je tiež dosť a v dnešnej LEDkovej dobe o to viac. Nerozumiem týmto kontraktom. Štúrova a nové Estakády pre ET v Petržalke detto. ?
Reply
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

1 May 2018
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #3:
☺ V jednej časti vozovne sú, dokonca tie novšie s kratšou prírubou, osádzali sa pri tej veľkej modernizácii TV na Trnávke, kedy sa menili aj pôvodné železobetónové stĺpy za oceľové (fundovanejší nech ma prosím doplnia/opravia).
Reply
N/A

N/A

1 May 2018
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: anbis #2:
Tie Ambasadory by mali aspon historicky nadych ?
Reply
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

1 May 2018
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #1:
Tiež by ma zaujímalo, prečo sem išli klasické Siemensy so sodíkovými výbojkami, možno kvôli provizóriu vo VO, ktovie. Rovnako na novú petržalskú trať, dokonca vtedy ešte platila pôvodná zmluva so Siemensom...
Na druhej strane DPB mohol vytiahnuť zo skladu nejaké staré Ambasadory ? ?
Reply
Ámos

Ámos

1 May 2018
#1 Rate positive Rate negative
SR100 a sodik? Ako fakt? Nieco uspornejsie sa nenaslo? ?
Reply