imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Catania
#A22, FD 164 ST, Via Catania, Villa Dante
Circumetnea má od roku 1988 plán zdvojkoľajniť a elektrifikovať časť siete, zatiaľ sa však tento zámer realizovať nepodarilo
Železnica Circumetnea funguje od roku 1895, úsek od stanice Catania Borgo bol nahradený metrom v rovnakej trase v roku 1999
Motorová jednotka od poľskej firmy Newag
Vystavený parný rušeň R.370 012 z roku 1911, ktorý jazdil na sicílskej úzkorozchodnej trati Dittaino - Piazza Armerina - Caltagirone
Odtiaľto regionálna železnica Circumetnea pokračovala rušnou ulicou do prístavu
Pozostatok úzkorozchodky do centra mesta po jej skrátení v roku 1999
Železnica Circumetnea bola v roku 1999 skrátená po stanicu Catania Borgo a úsek do širšieho centra prevzalo metro
Depo úzkorozchodky Circumetnea v Catanii
Podobné a pritom rôzne vozne z prelomu 1970. a 1980. rokov
Odstavené staré vozne železnice Circumetnea v aktuálnej koncovej stanici v Catanii
Úzkorozchodný vozeň ITIN-Italimprese Industrie ADe 22 zo začiatku 1990. rokov
Pohľad na bočné krátkery sopky Etna a vzadu na mesto Catania
Vozne RALn 64 vznikli prestavbou starých vozňov RALn 60 vyrobených v roku 1948 a pôvodne slúžiacich v centrálnej časti Sicílie
Motorový vlak zložený z vozňov Stanga-TIBB ADe vyrobených v roku 1980
Motorový vlak sa v rannom opare chystá na jazdu okolo sopky Etna
Posledný podjazd pred aktuálnou koncovou stanicou Catania Borgo železnice Circumetnea
Parný rušeň La meuse z roku 1909
Služobný vchod, resp. únikový východ zo stanice metra Borgo
Koľajisko stanice Catania Borgo
Stanga-TIBB ADE 20 posunuje na konečnej Catania Borgo
Motorový voz Stanga-TIBB ADE 20
Stanga-TIBB prichádza na konečnú
Parný rušeň La meuse z roku 1909
Staré a nové vozidlá Ferrovia Circumetnea (FCE)
Motorová jednotka radu RALn 64
Trať Ferrovia Circumetnea (FCE)
MAN dopravcu AMT Catania
ALIBUS - expresná linka AMT Catania
Menarinibus Citymood na Piazza del Duomo pred budovou radnice
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie