imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Trolejbusový vlak odchádza z konečnej Kriens-Obernau v čase, keďže ešte priestor pri obratisku nebol zastavaný bytovkami
Vozeň z roku 1902
Sonnenbergbahn
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #275 s vlečným vozidlom Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #312
Mercedes-Benz Citaro O 530 #702
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #275 s vlečným vozidlom Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #312 a vpravo Mercedes-Benz Citaro O 530 #702
Hess lighTram 4 #240
Hess lighTram 4 #240
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D pod dolnou stanicou lanovky na Pilatus
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D na konečnej linky 1
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Sonnenbergbahn, pri ktorej kedysi končila električka
839-metrov dlhá pozemná lanová dráha Sonnenbergbahn má maximálne stúpanie 424 ‰, rozchod 1000 mm a maximálna rýchlosť vozňa je 5 km/h
Lanová dráha na Sonnenberg začala fungovať v roku 1902, z ktorého sú aj oba vozne
Scania N94UB / Hess
Scania N94UB / Hess
#720, LU 202668, linka 16, Kriens, Obernauerstrasse, obratisko Kriens Busschleife
Cestovný poriadok jednoduchej linky a cestovný poriadok linky s rozvetvenou trasou, ktorú po 20. hodine nahrádza telebus
Označník s linkami a cieľmi
Cestovný poriadok dennej a nočnej linky a schéma zastávky
Rozmery obratiska trolejbusov Obernau, Dorf si vyžadujú, aby predný previs trolejbusov pri otáčaní zasahoval nad nástupište
Otáčanie trolejbusu v stiesnených pomeroch
Označenie nástupíšť priamo na asfalte
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie